Onko joku julkkis yrittänyt iskeä sinua?
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:39"] Just. Eli sulle tarpeellista infoa on lukea julkkisten nimiä. Hei oikeesti, asutko jossain böndellä, jossa julkkis on joku ihmetyksen aihe. Stadissa on ihan peruskauraa olla samassa baarissa julkkisten kanssa.
[/quote]
Olen asunut Helsingissä viimeiset 23 vuotta ja käynyt baareissa viimeiset 6 vuotta, enkä ikinä ole nähnyt ketään julkkista samassa baarissa. :D
[/quote] Missä baareissa sä oikein käyt??
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:37"]
No en tiedä yrittikö varsinaisesti iskeä, mutta Apulannan se Sami yritti mua joskus jututtaa ja tylytin sen aika töykeästi kun en tunnistanut. Ei sillä, että olisin muutenkaan ollut kiinnostunut, mutta harmitti kun en ollut tilanteen tasalla kun joku julkkis kerrankin tulee juttelemaan.
[/quote]
Sama! Olin jo etukäteen kaverilta kuullut, että käytti jossain vaiheessa aika ahkerasti "Hei, mä soitan Apulannassa" -korttia iskuyrityksissään, joten ei siinä voinut kuin nauraa, kun tämä sitten myöhemmin osui omalle kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 22:51"]
Hei,
muakin pokaili Tommi Läntinen - yök yök yök!
[/quote]
Onkohan Läntisellä vaimonsa kanssa jokin sopimus? Vai miten tämä käytös on selitettävissä?
Siis 6 sivua eikä yhtään Teemu Selännettä?! Kun kaikki kuitenkin täällä TIETÄÄ miten se koko ajan 24/7 pettää Sirpaa.. Itsellä on monen kymmenen vuoden takaa: Tino Singh, Suurlähettiläiden solisti (en muista nimeä ja en jaksa googlata) ja Tony Montana.. ilman jäivät kaikki. Ja yhden hitaan olen kerran tanssinut Arman Alizadin kanssa, lasketaanko se? Tosin oltiin kavereita tuohon aikaan.
Jussi69 on lähestynyt muutaman kerran kun ollaan baareissa törmäilty.
Rasmuksen Lauri, ennenkun tapasi vaimonsa.
Lothar (tosin ketäpä ei olisi lähestynyt).
Eremenko Jr.
Esko Eerikäinen
-kaikkien lähestymiset olen kohteliaasti torpannut! ;)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:27"]Bb-dani ♥
[/quote]
Kuka?
Martti Suosalo ennen avioliittoaan. Pussailtiin ja tanssittiin hitaita, ei edetty pitemmälle, kun olin vielä itse (henkitoreissaan olevassa) parisuhteessa.
Jared Leto viimeisen Emma-gaalan jälkeen :-D
Antti Railio pyysi joskus baarissa tanssimaan.. Oli ollut Idolsissa muttei vielä Voice of Finlandissa. En lähtenyt silloin, enkä lähtisi nykyäänkään. Ei ole musiikillisesti tai tyylillisesti mun kuppini teetä.
On, ja yllättäen Jussi Lampi, oikeasti :D
Tapahtui joskus 90-luvulla silloisessa Havanna-baarissa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 12:15"]
On, ja yllättäen Jussi Lampi, oikeasti :D
Tapahtui joskus 90-luvulla silloisessa Havanna-baarissa.
[/quote]
Eikö sillä ollut vaimo 90-luvulla? Ainakin jossain vaiheessa.
Kimmo Sasi, vuosi tais olla 2000. Olin 18v, en lämmennyt
Ihme ettei kukaan ole sanonut Frederikiä! :D kyllä täällä varmaan nuorempia naisiakin käy kirjoittelemassa, tuntuu meinaan Fredi tykästyneen reippaasti nuorempiin. Keikan jälkeen avoimesti kysyi hotellihuoneeseen. Ei oikein inspannut.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:29"]
Ihme ettei kukaan ole sanonut Frederikiä! :D kyllä täällä varmaan nuorempia naisiakin käy kirjoittelemassa, tuntuu meinaan Fredi tykästyneen reippaasti nuorempiin. Keikan jälkeen avoimesti kysyi hotellihuoneeseen. Ei oikein inspannut.
[/quote]
Siis kumpi nyt on kyseessä Fredi vai Frederik? Kummankaan en toivoisi lähestyvän, mutta pitäähän tämä nyt tietää. Älä jätä epätietoon! Veikkaan että Frederik kuitenkin, kun Fredi on jotenkin seestyneemmän oloinen, ei sitä tosin koskaan tiiä...
On joskus joku minuakin, niistä viis mutta pahin ja inhoin oli kun oli 16v tyttären kanssa ostoksilla keskellä päivää. Siihen pöllähti eräs jo edesmennyt tunnettu laulaja, ei se minua kartsonut vaan tytärtä kamala kiilto silmissä, oli aivan käsittämättömän ällö, ei meinattu eroon päästä. Tytärkin sanoi että ällö vanha ukko miten se kehtaa! Jäi niin huono maku koko tyypistä etten voi tykätä edes musiikistaan, ihan oksetus. Ja muuten, sama ällötys oli 20v aiemmin kollegansa kanssa ravintolassa ja siellä yritti minua, ei tunnistanut enää vanhusta, vaikka itsehän se vanhempi oli.
Ilkka Alanko, kauan sitten. En lähtenyt mukaan, odotin silloista treffikumppania paikalle. Olis ehkä kannattanut lämmetä Ilkalle, mieluummin kuin tuolle treffikumppanille, joka oli yhden illan fiasko.