Onko joku julkkis yrittänyt iskeä sinua?
Kommentit (170)
Ihan ok kertoa näitä juttuja kaveripiirissä mutta mikä tarve on huudella niitä keskustelupalstalla. Tekeekö se naisesta jotenkin upeamman, jos joku känninen julkkis on vongannut. Ainoa viihdyttävä tarina oli tuo Kata Kärkkäisen juttu mutta senkin olin kuullut aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:24"]
Onhan noita muutama ollut Helsingin yöelämässä vuosia sitten, kun olin nuori ja kaunis. En toki nimiä ala luettelemaan.
[/quote]
Muuten vaan halusit vastata tähän ketjuun.
[/quote]
Juurikin näin. Mikä on sinun ongelmasi?
[/quote]
Ei ole ongelmaa, mutta tuo sun viestisi informaation puute on hiukan huvittavaa.
[/quote]
Just. Eli sulle tarpeellista infoa on lukea julkkisten nimiä. Hei oikeesti, asutko jossain böndellä, jossa julkkis on joku ihmetyksen aihe. Stadissa on ihan peruskauraa olla samassa baarissa julkkisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:39"] Just. Eli sulle tarpeellista infoa on lukea julkkisten nimiä. Hei oikeesti, asutko jossain böndellä, jossa julkkis on joku ihmetyksen aihe. Stadissa on ihan peruskauraa olla samassa baarissa julkkisten kanssa.
[/quote]
Olen asunut Helsingissä viimeiset 23 vuotta ja käynyt baareissa viimeiset 6 vuotta, enkä ikinä ole nähnyt ketään julkkista samassa baarissa. :D
Ei ole yritetty minua iskeä, kun olen mies mutta silloinen tyttöystäväni joutui Ruisrockin Oasiksen keikan jälkeen erittäin päihtyneen Liam Gallagherin lähentelyn uhriksi. Herra yritti tehdä vaikutuksen esittelemällä kalliita sormuksiaan ja koitti melko suorasukaisesti napata kiinni ja mukaan mutta meitä lähinnä nauratti.
Nightwishin Emppu. En lähtenyt, vähän liian lyhyt kaveri mulle.
Robert Helenius taksijonossa noin 3v sitten...en edes tiennyt silloin kuka se oli ;D. Juu ja ei kiinnostanut, olen onnellisesti naimisissa.
Herra Ylppö keikan jälkeen ja Teppo Vapaus useamman kerran. Tepon kanssa oltiin facebookissakin yhteydessä muutaman kerran. Mukava mies :)
En lähtenyt kummankaan matkaan.
Sitten oli vielä Tauski, keikkansa jälkeen parkkipaikalla kun menin pyytämään tulta tajuamatta että se on Tauski.
En lämmennyt sillekkään..
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:39"] Just. Eli sulle tarpeellista infoa on lukea julkkisten nimiä. Hei oikeesti, asutko jossain böndellä, jossa julkkis on joku ihmetyksen aihe. Stadissa on ihan peruskauraa olla samassa baarissa julkkisten kanssa.
[/quote]
Olen asunut Helsingissä viimeiset 23 vuotta ja käynyt baareissa viimeiset 6 vuotta, enkä ikinä ole nähnyt ketään julkkista samassa baarissa. :D
[/quote]
Olet joko sokea tai käyt jossain lähiöpubeissa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:27"] Olet joko sokea tai käyt jossain lähiöpubeissa.
[/quote]
Tuskin. No muutaman kerran olen käynyt Kalliossakin.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:27"] Olet joko sokea tai käyt jossain lähiöpubeissa.
[/quote]
Tuskin. No muutaman kerran olen käynyt Kalliossakin.
[/quote]
Tai sitten julkkikset ei kiinnosta niin paljoa, että ne tunnistaisi tai niitä huomaisi.
Yks iskelmälaulaja yli 30 v. sitten.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:05"]
Kallio ei ole lähiö.
[/quote]
Ai ei vai? :D
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:05"]
Kallio ei ole lähiö.
[/quote]
Ai ei vai? :D
[/quote]
Aikamoinen juntti olet :D:D:D:D:D:D. Kallion kaupunginosan baareissa juurikin törmää jatkuvasti taiteilijoihin.
Se laulaja Sanni, Marianne Kallio ja pari muuta julkkisneitoa. Tietysti lämpesin kaikille
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:20"] Aikamoinen juntti olet :D:D:D:D:D:D. Kallion kaupunginosan baareissa juurikin törmää jatkuvasti taiteilijoihin.
[/quote]
:D
Jännää sinänsä, koska olen asunut Kalliossa yli 10 vuotta.
Enkä siis koskaan ole sattunut samaan aikaan samaan baariin kenenkään "taiteilijan" kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:20"] Aikamoinen juntti olet :D:D:D:D:D:D. Kallion kaupunginosan baareissa juurikin törmää jatkuvasti taiteilijoihin.
[/quote]
:D
Jännää sinänsä, koska olen asunut Kalliossa yli 10 vuotta.
Enkä siis koskaan ole sattunut samaan aikaan samaan baariin kenenkään "taiteilijan" kanssa.
[/quote]
Just. Aiemmin totesit, että olet käynyt Kallion baareissa vain muutaman kerran.
En tuhlaa enempää aikaani sinuun.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:30"] Just. Aiemmin totesit, että olet käynyt Kallion baareissa vain muutaman kerran.
En tuhlaa enempää aikaani sinuun.
[/quote]
ai että jos asuu Kalliossa, nii käy tietty baareissaki? tshihihih
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 00:48"]Red hot chili peppersin rumpali. Keikan jälkeen. Vonkas ku mikäkin pikkupoika. En lämmenny. Josh homme myös keikan jälkeen. Ja samalla keikalla baarin puolella kie von herzen. Olis pitäny lähtee sen kanssa, harmittaa kun en lähteny.
[/quote]
Josh Homme! Ei helevetti. Oon ilmottanu miehelleni että jos Josh Homme tulee tyrkylle, mä meen heti.