Onko joku julkkis yrittänyt iskeä sinua?
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:56"]
No onhan noita ollut, niin kuin melko monella muulla Helsingin yöelämässä pyörineellä naiselle, mitä sitten? Ei niistä huudella, se ei ole coolia.
Mut yksi hauskimmista tällaisista pokausjutuista olen kuullut Katariina Sourilta alias Kata Kärkkäiseltä. Se oli ollut jossain Lontoon pubissa nuorena (ja jos muistatte, se oli silloinkin melkoinen hottis), niin sitä oli tullut pokaamaan sellainen hiirennäköinen brittimies miesseurueesta, joka oli pelannut siellä pubissa biljardia. Kata oli kohteliaasti kieltäytynyt lähemmästä tuttavuudesta. Miesten poistuttua pubista oli joku Katan seurueesta kysynyt, et tunsitko sä ton miehen, joka sua lähestyi. Se oli nimittäin Gary Oldman! Ehhhheeeh, sukupolvensa taitavin ja mielenkiintoisin näyttelijähän (ja nykybrittinäyttelijöiden ehdoton idoli) se siinä oli hissukseen ollut viettämässä aikaa kavereidensa kanssa.
Aina on käynyt mielessä, et mikä Katan vastaanotto ois ollut, jos se olis tajunnut, mikä tyyppi on kyseessä. No ehkä vastaus olisi ollut nej tack silti, jos ei mätsää niin ei mätsää. Mut hauska anekdootti.
Kukaan ei ole ikinä kuullutkaan tuosta "idolista". Nevöhööd.
[/quote]
Kyllä on.
Ile Kanerva noin kymmenen vuotta sitten Turussa. Miten kliseistä. En todellakaan lämmennyt.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:56"]
No onhan noita ollut, niin kuin melko monella muulla Helsingin yöelämässä pyörineellä naiselle, mitä sitten? Ei niistä huudella, se ei ole coolia.
Mut yksi hauskimmista tällaisista pokausjutuista olen kuullut Katariina Sourilta alias Kata Kärkkäiseltä. Se oli ollut jossain Lontoon pubissa nuorena (ja jos muistatte, se oli silloinkin melkoinen hottis), niin sitä oli tullut pokaamaan sellainen hiirennäköinen brittimies miesseurueesta, joka oli pelannut siellä pubissa biljardia. Kata oli kohteliaasti kieltäytynyt lähemmästä tuttavuudesta. Miesten poistuttua pubista oli joku Katan seurueesta kysynyt, et tunsitko sä ton miehen, joka sua lähestyi. Se oli nimittäin Gary Oldman! Ehhhheeeh, sukupolvensa taitavin ja mielenkiintoisin näyttelijähän (ja nykybrittinäyttelijöiden ehdoton idoli) se siinä oli hissukseen ollut viettämässä aikaa kavereidensa kanssa.
Aina on käynyt mielessä, et mikä Katan vastaanotto ois ollut, jos se olis tajunnut, mikä tyyppi on kyseessä. No ehkä vastaus olisi ollut nej tack silti, jos ei mätsää niin ei mätsää. Mut hauska anekdootti.
Kukaan ei ole ikinä kuullutkaan tuosta "idolista". Nevöhööd.
[/quote]
Sinulla on valtava aukko tietämyksessä, jollet koskaan ole Gary Oldmanista kuullut...
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:19"]Joskus nuoruudessa, kauan kauan sitten, Jussi Lampi pyysi jatkoille illanvieton jälkeen. En mennyt.
[/quote]
Sama juttu, joskus -90luvun puolessavälissä. En mennyt, olin parikymppinen ja Lampi silloin mielestäni ikäloppu, ainakin olemukseltaan ja tuppautui ikävästi. H. Saari yritti samoihin aikoihin, tosin yritti kai kaikkea vielä hiukan liikkuvaa. En mennyt silloinkaan. Jotenkin pelotti päällekäyvät äijänkäkkyrät.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:24"]
Onhan noita muutama ollut Helsingin yöelämässä vuosia sitten, kun olin nuori ja kaunis. En toki nimiä ala luettelemaan.
[/quote]
Muuten vaan halusit vastata tähän ketjuun.
[/quote]
Juurikin näin. Mikä on sinun ongelmasi?
[/quote]
Ei ole ongelmaa, mutta tuo sun viestisi informaation puute on hiukan huvittavaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:10"]
Ile Kanerva noin kymmenen vuotta sitten Turussa. Miten kliseistä. En todellakaan lämmennyt.
[/quote]
Mä olen ollut Ilkan kanssa muutamassa tilaisuudessa enkä kyllä ihmettele jos joku hänen charmiinsa sekoaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:31"] Sama juttu, joskus -90luvun puolessavälissä. En mennyt, olin parikymppinen ja Lampi silloin mielestäni ikäloppu, ainakin olemukseltaan ja tuppautui ikävästi.[/quote]
eihän se ole vieläkään kun joku viisikymppinen?
Eräs suomalainen räppäri (tai siis sellanen klubiräppäri kun Cheekkikin) joskus viitisen vuotta sitten kun ei ollut vielä kovin kuuluisa, paitsi ehkä omissa piireissään. Mä olin ystävieni kanssa baarissa ja se tuli istuun meidän keskelle ja oli olevinaan niin äijää siinä. Me luultiin sitä jotenkin kehitysvammaseks, joten ei kehdattu olla ilkeitä :D Sit joku käveli ohi ja huuteli, et "hei ** millon ilmestyy uus levy?" tai jotain ja oli pakko googlettaa. Mutta kukaan meistä ei kyllä sinä iltana lähtenyt sen mukaan.
Hauska nähdä sitä kesäisin festareilla, on se onneks vähän komistunut, että kai sillä parempi flaksi nykyään käy.
Hei,
muakin pokaili Tommi Läntinen - yök yök yök!
Henry Saari minuakin. Sitten Jari Kurri ysärillä ja Juha Kankkunen (heh). Kankkunen oli näistä mukavin, herrasmies. En lämmennyt silti, ikäeroa liikaa.
Gene Simmons vuonna 96. Olin lähellä lämmetä, mutta kaverit tulivat väliin. Itsevarmuus ja röyhkeys olivat miehessä kohdallaan, olin 27v itse.
Räppäri Asa yritti mua kerran. Jos olisin tiennyt, että se yö jää viimeiseksi petturieksäni kanssa niin olisin todellaki lähteny Asan mukaan. Silloin jälkeenpäin harmitti pienen hetken oma uskollisuus... Nykyään ei, järki on kasvanut päähän jäädäkseen :) Ja räppäreihin en enää koske, enkä muihinkaan muusikoihin.
Red hot chili peppersin rumpali. Keikan jälkeen. Vonkas ku mikäkin pikkupoika. En lämmenny. Josh homme myös keikan jälkeen. Ja samalla keikalla baarin puolella kie von herzen. Olis pitäny lähtee sen kanssa, harmittaa kun en lähteny.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 00:48"]Red hot chili peppersin rumpali. Keikan jälkeen. Vonkas ku mikäkin pikkupoika. En lämmenny. Josh homme myös keikan jälkeen. Ja samalla keikalla baarin puolella kie von herzen. Olis pitäny lähtee sen kanssa, harmittaa kun en lähteny.
[/quote]
Josh ja chad ovat kaikin tavoin eri tasolla, kuin kie.
Pikku g ja muutamia enemmän tai vähemmän tunnettuja jääkiekkoilijoita
David Beckham. Suudeltiinki mut en kuitenkaan kiinnostunut.
Renny Harlin. Kannatti kokeilla. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:24"]
Onhan noita muutama ollut Helsingin yöelämässä vuosia sitten, kun olin nuori ja kaunis. En toki nimiä ala luettelemaan.
[/quote]
Muuten vaan halusit vastata tähän ketjuun.
[/quote]
Juurikin näin. Mikä on sinun ongelmasi?