Jenkkilassukka ampui seitsemän ihmistä.
Kommentit (518)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:15"]
Se nyt vaan on niin, että yhteiskunta on rauhallinen niin kauan kun nuorilla miehillä on työtä ja pillua.
Sitten kun alkaa toista puuttua, alkaa autot palaa ja rakennukset posahdella. Like it or not, näin se homma pelittää.
[/quote]
Pitää varmaan järjestää sitten taas uusi sota, jotta nuoret miehet saadaan lihoiksi, vai mitä tarkoitit.
Jos nuorista miehistä tulee pillunpuutteen takia uhka yhteiskuntarauhalle, silloin ne eliminoidaan.
[/quote]Abortti on suomessa täysin laillista, kuten on myös alkion sukupuolen testaaminen.
Miehinä eliminointia taas kutsutaan murhaamiseksi.
Toimi siis ajoissa, ja muuta sukupuolijakaumaa vastaamaan vallitsevaa pariutumiskulttuuria.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:06"]
Nainen ei saa näyttää seksikkäältä, koska seksikkyys = huorausta.
[/quote]
Päinvastoin seksikkyys on yksi yleisimpiä naisten keinoja edetä yhteiskunnassa. Sen ympärille järjestetään kauneuskilpailuja ja tosi-tv:tä, mediat ovat sitä pullollaan, naispoliitikot esiintyvät tukat laitettuina ja huulet punattuina, linnan juhlissa tissivaot vilkkuu jne.
[/quote]
Höpöhöpö. Laita verkkosukkahousut jalkaan, ja kohta kaikki miehet nauraa.
[/quote]
Seksikkyys ei ole sama kuin halpa tyyli. Keikistele sopivan flirttailevasti seksikkäissä kuvissa ja pääse neljä kertaa mepiksi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:02"]
Naiselle on ihan ookoo olla pienituloinen, kouluttamaton, työtön, jopa vähän ylipainoinen ja rumahkokin, hänelle on silti paikkansa siellä betonilähiön vuokra-asunnossa. Ainoa mistä tulee noottia on jos ryyppää ja jakaa paljon, joten pelkästään nuo kaksi asiaa välttämällä selviää minimivaatimuksista. Miehille vaatimuslista on monin verroin pidempi.
[/quote]
Mutta te miehethän tätä maailmaa siis johdatte, Kolumbuksen tavoin luotte uusia uria kaikkialle. *aaltoja* Miksi olette luoneet itsellenne vaatimuslistan, johon ette yllä?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:30"]
Niistä lapsista tulee veronmaksajia. Suomi tarvitsee joko lisää lapsia tai lisää maahanmuuttajia. Kumpia haluat?
[/quote]
Köyhyys on periytyvää ja sosiaaliset ongelmat ovat periytyviä, joten köyhien lapsista ei yleensä tule veronmaksajia koskaan.
[/quote]
Periytyvää on ainostaan periytyvät ominaisuudet ja köyhyys ja sosiaaliset ongelmat eivät niihin kuulu. Riittää, että käy amiksen ja elättää itsensä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:34"]
Keikistele sopivan flirttailevasti seksikkäissä kuvissa ja pääse neljä kertaa mepiksi.
[/quote]
Ja miehillä hyväveli kerho hoitaa saman homman.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:36"]
Periytyvää on ainostaan periytyvät ominaisuudet ja köyhyys ja sosiaaliset ongelmat eivät niihin kuulu. Riittää, että käy amiksen ja elättää itsensä.
[/quote]
Toi ei pidä yhtään paikkaansa, huomaa ettet tiedä asiasta mitään.
Asiaa on tutkittu paljon (myös suomessa), ja köyhyys, sekä sosiaaliset ongelmat ovat voimakkaasti periytyviä, ikävä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:37"]
[/quote]
Toi ei pidä yhtään paikkaansa, huomaa ettet tiedä asiasta mitään.
Asiaa on tutkittu paljon (myös suomessa), ja köyhyys, sekä sosiaaliset ongelmat ovat voimakkaasti periytyviä, ikävä kyllä.
[/quote]
Lol. Olen alan asiantuntija ja tiedän tasan tarkkaan, mikä periytyy ja mikä ei. Periytyvä ominaisuus on sellainen, mitä saadaan geeneissä, kaikki muu on ympäristölle altistumista. Köyhistä tulee usein köyhiä, mutta se ei ole millään tavalla periytyvää, ja asiaan voidaan vaikuttaa, jos ajoissa ollaan liikenteessä.
Olen itse köyhästä yh-teiniäiti-perheestä ja nykyään erittäin varakas.
Niistä lapsista tulee veronmaksajia. Suomi tarvitsee joko lisää lapsia tai lisää maahanmuuttajia. Kumpia haluat?
[/quote]
Köyhyys on periytyvää ja sosiaaliset ongelmat ovat periytyviä, joten köyhien lapsista ei yleensä tule veronmaksajia koskaan.
[/quote]
[/quote]
Amismaukan palkasta ei kyllä mene veroa niin paljon että sillä kattaisi kaikki saamansa tuet, palvelut ja eläkkeet koko elämänsä ajalta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Amismaukan palkasta ei kyllä mene veroa niin paljon että sillä kattaisi kaikki saamansa tuet, palvelut ja eläkkeet koko elämänsä ajalta.
[/quote]
Jokainen osallistuu omalla panoksellaan. Paitsi tietysti työtön Laasanen. Tai meneehän niistä sosiaalietuuksistakin veroa, lol.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:40"]
Lol. Olen alan asiantuntija ja tiedän tasan tarkkaan, mikä periytyy ja mikä ei. Periytyvä ominaisuus on sellainen, mitä saadaan geeneissä, kaikki muu on ympäristölle altistumista. Köyhistä tulee usein köyhiä, mutta se ei ole millään tavalla periytyvää, ja asiaan voidaan vaikuttaa, jos ajoissa ollaan liikenteessä.
[/quote]
Sä olet kyllä täysin väärässä, täältä esim. voit lukea lisää asiasta-
http://www.wired.com/2009/03/poordevelopment/
[/quote]
Mutta et niin varakas että sinut tunnettaisiin jostain. Ennen oli sellaisiakin, esim. monet poliitikot oli pienistä mökeistä nousseet. Tämä on muuttunut nykyään.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:06"]
Vaalit tulossa taas. (Deja vu all over again sano Yogi Berra): Maria Tolppanen: "Suomessa naisen euro on liki 30 prosenttia alhaisempi kuin miehen euro. Naisille maksetaan samasta työtä vähemmän kuin miehille. Ihmettelen suuresti suomalaisen ammattiyhdistysliikkeen hampaattomuutta tässä asiassa."
[/quote]
Monissa maissa eläkkeet maksetaan omista tuloista ihan itse. Jos suomalaisten palkka laskettaisiin saman kansainvälisen tavan mukaan, siis eläkkeet mukaanluettuna ja jaettaisiin summa työvuosien määrällä, havaittaisiin naisten saavan samasta työstä parempaa palkkaa kuin miesten.
Ihmettelen suomalaisen ammattiyhdistysliikkeen hampaattomuutta tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Ja mitä juuri kirjoitin siitä, että asiaan voidaan vaikuttaa, jos ollaan ajoissa liikenteessä?
[/quote]
Mutta et niin varakas että sinut tunnettaisiin jostain. Ennen oli sellaisiakin, esim. monet poliitikot oli pienistä mökeistä nousseet. Tämä on muuttunut nykyään.
[/quote]
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla tunnettu jostain? Olen omalla alallani ihan tarpeeksi tunnettu, äskettäin konsultoin erästä valtion virastoa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:02"]
Naiselle on ihan ookoo olla pienituloinen, kouluttamaton, työtön, jopa vähän ylipainoinen ja rumahkokin, hänelle on silti paikkansa siellä betonilähiön vuokra-asunnossa. Ainoa mistä tulee noottia on jos ryyppää ja jakaa paljon, joten pelkästään nuo kaksi asiaa välttämällä selviää minimivaatimuksista. Miehille vaatimuslista on monin verroin pidempi.
[/quote]
Mutta te miehethän tätä maailmaa siis johdatte, Kolumbuksen tavoin luotte uusia uria kaikkialle. *aaltoja* Miksi olette luoneet itsellenne vaatimuslistan, johon ette yllä?
[/quote]
Totta. Se että George Bushit johtaa maailmaa, tarkoittaa tietysti että Akumbo Kwimboko Ambomaalta osallistuu päätöksentekoon samalla panoksella, koska on mies.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:44"]
[/quote]
[/quote]
Ja mitä juuri kirjoitin siitä, että asiaan voidaan vaikuttaa, jos ollaan ajoissa liikenteessä?
[/quote]
Ja kas. Tutkimuksen tekijä päätyi ihan samaan lopputulokseen:
"Policy changes that affect environments that might affect cognitive development and brain change — that’s the ultimate future of the field," she said.
[/quote]
Et taida olla erityisen älykäs?
Väität ettei köyhyys ole periytyvää sillä perusteella ettei ole "köyhyysgeeniä", ja sitten ilmoitat, että se ei ole periytyvää, jos siihen puututaan ajoissa.
Köyhyys on periytyvää, koska "perintö" on myös sosiaalista perintöä, ja joku puututaan ajoissa ei koske asiaa mitenkään.
Köyhien ja ongelmaisten lapsista tulee isolla todennäköisyydellä köyhiä ja ongelmaisia, koska se on niiden sosiaalinen perintö, ja jopa niiden aivot on muuttuneet jo lapsena sen köyhyyden seurauksena, puhumattakaan siitä mikä niiden kulttuuriperintö on, suomessakin on jo kolmannen polven työttömiä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:45"]
Olen omalla alallani ihan tarpeeksi tunnettu, äskettäin konsultoin erästä valtion virastoa.
[/quote]
Wau! *aaltoja* Tunnettuus nyt yleensä liittyy siihen, että jos tekee työnsä tarpeeksi hyvin, niin siitä seuraa hyvää mainetta laajemminkin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:48"]
[/quote]
Et taida olla erityisen älykäs?
Väität ettei köyhyys ole periytyvää sillä perusteella ettei ole "köyhyysgeeniä", ja sitten ilmoitat, että se ei ole periytyvää, jos siihen puututaan ajoissa.
Köyhyys on periytyvää, koska "perintö" on myös sosiaalista perintöä, ja joku puututaan ajoissa ei koske asiaa mitenkään.
Köyhien ja ongelmaisten lapsista tulee isolla todennäköisyydellä köyhiä ja ongelmaisia, koska se on niiden sosiaalinen perintö, ja jopa niiden aivot on muuttuneet jo lapsena sen köyhyyden seurauksena, puhumattakaan siitä mikä niiden kulttuuriperintö on, suomessakin on jo kolmannen polven työttömiä.
[/quote]
Ainoastaan geneettiset ominaisuudet ovat periytyviä, kysy keneltä tahansa perinnöllisyystutkijalta. Muut ovat ympäristön aikaansaaamia eli samankaltaisessa ympäristössä kasvaa jokseenkin samankaltaisia ihmisiä. Tuossa artikkelissa, jota et ilmeisesti vaivautunut lukemaan tai et ymmärtänyt lukemaasi, kerrotaan heikomman älyllisen suoriutumisen syyksi heikompia kouluja, huonompaa ruokaa, jne. Ei nämä ole periytyviä ominaisuuksia, sillä näihin voidaan vaikuttaa, jos tahtoa löytyy. Silmien väri on periytyvää, siihen ei voi mitenkään vaikuttaa.
[/quote]