Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmäaakkosten kirjainten veistäminen on aika puuduttavaa työtä.
Haluan vaihtaa suklaapatukoiden kuviointiosastolle, vaikka sekin on työlästä.Voi ettäs. Eilen just kaupan kassalla jonottaessani katselin, miten oivallista työjälkeä on aakkosten kirjaimet karkissa. Ammattiylpeys.
Kaiverretaanko siis pohjaa niin, että kirjain jää jäljelle? Vai lisätään karkkiainesta niin, että siitä muodostuu kirjain?
Kysyn siksi, että olen lajittelemossa viereisellä osastolla. Valkkaan siis yhden aakkosen jokaista kirjainta pussiin niin, että joka ostos sisältää täydet aakkoset.
Tuo tekotapa on tähdellinen, koska pelkään että lajittelu voidaan joku päivä automatisoida... ja ei kun mammat kortistoon...Joudatte molemmat puhutteluun. Yhtiössämme monimuotoisuus on päivän sana ja se, että te molemmat tunnutte kokonaan "unohtavan" salmiakkiaakkoset, ei edusta yhtiömme arvoja. Terveisin tuotantojohtaja.
Ny nythän on niin, että SALMIAKKIaakkoset tehdään teidän tehtaallanne porvoossa
Me molemmat olemma fingerborin HEDELMÄaakkostehtaalla.
t.alamaiset
Olen lipunmyynnin apulainen. Lipunmyyjä myy lipun - järjestysmies ottaa lipun ja repii puoliksi - minä liimaan liput taas yhteen - lipunmyyjä myy lipun jne loputtomiin...
Ette usko miten kauan yksi lippu kestää kierrätystä...
Oliko tänä vuonna paljon paikkoja avoinna?
Niin kuka laittoi vihreätkuulat pannacottan reseptin someen? Kiitos vaan.
Mä oon nyt ollu jo monta vuotta Fazerilta työttömänä. Piirsin mustalla tussilla niitä mustia kasvoja lakupötköjen kääreisiin. Olin työssäni hyvä, sillä osasin tehdä todella samannäköisiä naamoja. Sitten jostain syystä niitä ei enää saanut esiintyä lakukääreissä ja työt loppui kuin seinään.
Aah, mun lemppari hyvänmielen jouluketju on täällä taas! Kiitos Ap <3
Minullakin on aika mukava mutta raskas työ, olen töissä viinakaupassa, ja aamuisin kun puramme viinakuormat, otamme aina testipullot kirkasta viinaa, punaviiniä sekä valkoista, ja maistelemme henkilökunnan keittiössä. Puoli pulloa on pakko juoda kerralla, että näemme onko prosentti lyöty oikein etikettiin.
Vielä paskempi homma kirjaimellisesti on kaverilla joka on lihatehtaassa linjaston lopussa ja pieraisee jokaiseen pakkaukseen suojakaasut ennen pakkauksen sulkemista. On kuulemma pakko viedä työt kotiin elikkä joutuu vetämään sipulikeittoa ja kaalilaatikkoa omalla ajalla ilman korvausta että pystyy duunissa täyttämään työvelvoitteensa !
Vierailija kirjoitti:
Minä istun täs tienlaias laskien liikennettä. Viikonloppuna kulkee paljon autoja, viikolla vähemmän. Mökkiläisten lähdettyä voipi olla hiljaista...
Oikeasti muistan pikkupoikana kun oli koululaisia liikenteenlaskijoina kesätöissä !
Kohta tämäkin ketju poistetaan. Loppuu se keskustelu!
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs vetelen mustalla tussilla viivakoodeja tuotteisiin. Arvaatte, että kiirettä pukkaa. Lisäksi koodeja on niin montaa eri ohuutta/paksuutta, että tusseja on kymmeniä. Tussin korkinsulkijat on ihan oma ammattikuntansa, teemme tosi läheistä yhteistyötä. Ymmärrätte varmaan, että työpaikkaromansseja syntyy usein🤔
Vanhanliiton viivakoodin tekijöillä tuottaa tuskaa opetella tämä uusi neliönmallinen kun siinä jotuu värittämään paljon !
Vierailija kirjoitti:
4/5
10/5 !
Harmi, kun ammattisi on katoava, nykyään melkein kaikki liput ovat sähköisiä. Ihmiset jäävät työttömiksi tämän digitalisaation takia:( vai onko työnantajasi järjestämässä muuntokoulutusta?
Minä olen poraamassa puuhevosille persereikiä, saa pukki säkkiin täytettä ja lapset iloisen mielen. Hyvää joulua toivottaa porari.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tämäkin ketju poistetaan. Loppuu se keskustelu!
Minä olen ollut kesätöissä jo useamman vuosituhannen.
Tai ainakaan kukaan ei ole antanut minulle vielä potkuja.
Eipä kyllä ole sitäkään toimenkuvaa minulle kerrottu, mutta oma-aloitteisena arvasin sen, kun huomasin sijaintini täällä korkeuksissa.
Olen täältä tullut sitten tuominneeksi niin eläviä, kuin kuolleita. Hommia tuntuu riittävän.
Tiesitekö muuten että tuo liimaminen suoritetaan seuravalla tavalla. Otetaan toinen puolikas ja nuolaistan sitä sitten otetaan toinen puolikas ja liitetään ne yhten.
Terveisin + 30 vuotta linjalla
Toin aikoinaan ensimmäisenä maahan rusinapensaita, ovat meidän leveysasteella yksivuotisia pihalla mutta kasvihuoneessa menestyy, tein aika hyvät tilit !
Vierailija kirjoitti:
Vielä paskempi homma kirjaimellisesti on kaverilla joka on lihatehtaassa linjaston lopussa ja pieraisee jokaiseen pakkaukseen suojakaasut ennen pakkauksen sulkemista. On kuulemma pakko viedä työt kotiin elikkä joutuu vetämään sipulikeittoa ja kaalilaatikkoa omalla ajalla ilman korvausta että pystyy duunissa täyttämään työvelvoitteensa !
Ok, nyt selvisi tämäkin. Miettinytkin, että haisee ihan pierulle ne pakkaukset kun ne avaa. On sun kaverilla duuni, toki voisin itsekin pärjätä tuossa hommassa ja pääsyä kohtalaisille tuloille, jos maksavat yhtään provikkaa?
Ihan paras ketju! Mahtava nähdä että vielä on mielikuvitusta ja huumorintajua ihmisillä! Ja ikä lisääntyy kun saa nauraa!😂
Loistava idea. Kerrassaan loistava. Hinta vaan omis varmasti huikea, niinkuin tuppaa olemaan kaikella muodikkaalla, terveellisellä, trendikkäällä, kierrätettävällä...
Jatkoidea:
Avioliitothan kokevat tunnetusti pahimman kriisinsä seitsemän vuoden jälkeen. Kaiverretaan vihkisormuksiin nimet, jotka häipyvät silloin. Uudet /tai samat nimet voi kaivertaa taas samoihin sormuksiin.
Siispä, kestävätkin liitot aina "punnittaisi" 7v välein.
Eikö oo huima idee??? Kierrätystä parhaimmillaan.
Nythän on ongelmana löytää samanniminen puoliso, jotta voi kierrättää saman sormuksen.