Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Kaveri kertoi, että se on ulkomailla jollain appelsiini limsa tehtaalla. Pissaavat siellä porukalla pulloon
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä donitsi tehtaalla. Leivon niitä reikiä siihen donitsiin
Pitääkö paikkansa, että suklaadonitsien reikien teko vie enemmän aikaa kuin vaalenpunaisten donitsien.
Tiedän kyllä, että reiät ostetaan alihankkijoilta, joilla on erityiset reikäkoneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kertoi, että se on ulkomailla jollain appelsiini limsa tehtaalla. Pissaavat siellä porukalla pulloon
Olen ollut yhden kesän appelsiininpoimijana. Hiilihapolliset appelsiinit lähetettiin limsatehtaalle ja hapottomat mehutehtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Olin Bemarin tehtaalla suuntavilkkujen asentajana. Turhinta ja turhauttavinta työtä ikinä.
Tuskin sait koskaan negatiivista palautetta vilkkujen toimimattomuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Bemarin tehtaalla suuntavilkkujen asentajana. Turhinta ja turhauttavinta työtä ikinä.
Bemarikuski ei koskaan käytä vilkkua. Mersu- tai Audikuski käyttää joskus.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirkon kolehtihaavin sisällön lajittelija. Kohta voisimme perustaa joka kirkkoon sivukonttorinappikaupan. 98% kolehdin tuotosta on nappeja, 1%5centtisiä.
Joudunpa minäkin kortistoon kohtapuoliin, kun pankkikorttikolehdit lisääntyy.
Minne kaikki vanhat pankki- ja luottokortit päätyvät? Kirkon kolehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bemari ei ole säästösyistä viimeiseen viiteen vuoteen asentanut vilkkuihin edes lamppua tai sähköjohtoja ja toistaiseksi ei ole tullut yhtään valitusta toimimattomista vilkuista omistajilta. Myös jarrujen poistoa harkitaan jos testit menee läpi koekäyttäjäryhmässä.
Onpa hauska ketju. Tykkään vihreistä kuulista mutta en varmaan tykkäis olla tehtaalla niitä puolittamassa.
Minäpäs vetelen mustalla tussilla viivakoodeja tuotteisiin. Arvaatte, että kiirettä pukkaa. Lisäksi koodeja on niin montaa eri ohuutta/paksuutta, että tusseja on kymmeniä. Tussin korkinsulkijat on ihan oma ammattikuntansa, teemme tosi läheistä yhteistyötä. Ymmärrätte varmaan, että työpaikkaromansseja syntyy usein🤔
Israelissa kibutsilla muutaman pvän puolitin persikoita ja raaputin kanan pas........kaa kopista jne. Kivaa oli.
Rikas ystäväni palkkasi minut töihin. Oli ostanut uuden, kalliin tietokoneen, cobol-kielisen. Laitan hänen tekstiinsä aina ä:n ja ö:n pisteet. Muuten teksti nayttaisi talta. Ihan hyva palkka, mutta tylsa tyo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elintarviketeollisuudessa tein pitkän uran karjalanpiirakan rypyttäjänä. Mutta kun Karjalanpiirakka sai EU:n Aito perinteinen tuote (APT) -suojauksen vuonna 2003 työt lähti. Aito perinteinen tuote (APT)- suojauksella pyritään korostamaan tuotteen perinteistä koostumusta tai tuotantotapaa. Riisipiirakkaa ei saa rypyttää karjalanpiirakan rypytyksellä. Onneksi pääsin lenkkimakkaran kepittäjäksi toiseen tehtaaseen.
Aidon karjalanpiirakan tuntee siitä, että se on rypytetty emännän mallin mukaan.
Aivan. Vastuunsa tuntevat leipomot ovat tästä erityisen tarkkoja.
Gynekologina teen keikkaa näille ja käyn aina tsekkaamassa uudet riisipiirakan rypyttäjät, kuvaan ja tulostan kaavion, jonka mukaan leipomot tsekkaavat työn jäljen.
Kiva ja mielenkiintoinen sivutyö. - Piirakoita ostaessani tunnistan aina tekijän. :)
Vierailija kirjoitti:
Merisuolaa valmistan. Enempää en voi kertoa, koska liikesalaisuus. Iltaisin janottaa.
Kiva tavata täällä kollega naapuriosastolta! Mä teen ruususuolaa siellä toisessa kerroksessa!
Meille tarjotaan työnantajan puolesta punajuurimehua joka paussilla. On terveellistäkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte?
Mukavaa, että olet saanut vauvalta töitä empatiavastaavana.
Tuntuu niin hyvältä, kun edes joku kyselee jaksamisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merisuolaa valmistan. Enempää en voi kertoa, koska liikesalaisuus. Iltaisin janottaa.
Kiva tavata täällä kollega naapuriosastolta! Mä teen ruususuolaa siellä toisessa kerroksessa!
Meille tarjotaan työnantajan puolesta punajuurimehua joka paussilla. On terveellistäkin. ;)
No moi teille. Aromisuolaa minä taas teen. Oon nelkkikerroksessa. Muuten kiva homma, mut hirmusen vaikeaa on tunkea suola sen sirotinkannen läpi purkkiin. Jano mullakin iltaisin.
No minä painelen nappeja et ihmiset huomais millon alkaa kaunarit, milloin emmerdalet.
Tarkkaa hommaa, onneksi on uusinnat...
Olen riisipussitustehtaalla riisinkäsittelijänä. Meitä jyvänkiillottajia on täällä monta kymmentä tuhatta, riisinjyvän kuorijoita ainakin tuplasti. Vaikeaa kun jokaisen jyvän pitää tehtaan orjapiiskurin mukaan kiiltää kuin timantti.
Vierailija kirjoitti:
No minä painelen nappeja et ihmiset huomais millon alkaa kaunarit, milloin emmerdalet.
Tarkkaa hommaa, onneksi on uusinnat...
Sori minä. Istun vaan tääl grillikatoksella, kun hyvä sää.
Just missasin Emmerdalen .. voi ei
Minä istun täs tienlaias laskien liikennettä. Viikonloppuna kulkee paljon autoja, viikolla vähemmän. Mökkiläisten lähdettyä voipi olla hiljaista...
Minä olen töissä donitsi tehtaalla. Leivon niitä reikiä siihen donitsiin