Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
1141/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskenteleekö puolittajat puolella palkalla?

Ei, saatiin meidän palkkakonttoriin uus toimihenkilö, palkannostaja.

Aika monessa yrityksessä on toimihenkilö, jonka ammattinimike on palkanlaskija.

Vierailija
1142/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei leikattaisi? Onhan elintarviketeollisuudessa myös banaanintaivuttajia, rusinanrypistäjiä ja makaroninporaajiakin. EIkö olekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että voisi yhdistää kaksi Fazerin hyvää tuotetta (Vihreät kuulat ja Geisha-suklaa) ja - voila - siinä meillä on erinomainen tuote: Geisha-kuulat. Suussa sulavaa suklaata ja sisällä vihreä täyte. Voisivat markkinoida näitä maistelukojuilla, kojujen nimeksi laittaisin "G-piste".

Vierailija
1144/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä makaroonitehtaalle pitkien reikien poraajaksi. Se on mielenkiintoista ja jännittävää hommaa. Minultakin meni pari vuotta opetellessa. Nyt ei edes joka päivä kertaakaan pora lipsahda sivusta ulos eikä makaronitanko napsahda työvaiheen aikana poikki.

Vierailija
1145/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin töissä postimerkkejä tekemässä Postilla, laitoimme jokaiseen merkkiin taakse erikoisliiman, joka levitettiin veitsellä tasaiseksi. Välillä aina testattiin nuolemalla, että laatu pysyi korkeana.

Tosin, sain potkut, kun postimerkit vaihdettiin tarroiksi :(

Vierailija
1146/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazenisti kirjoitti:

Ajattelin, että voisi yhdistää kaksi Fazerin hyvää tuotetta (Vihreät kuulat ja Geisha-suklaa) ja - voila - siinä meillä on erinomainen tuote: Geisha-kuulat. Suussa sulavaa suklaata ja sisällä vihreä täyte. Voisivat markkinoida näitä maistelukojuilla, kojujen nimeksi laittaisin "G-piste".

Siis tämä on ni i i n hyvä idea, olethan patentoinut?

Prkl kun kismittää etten itse keksinyt.

Itse myyn Tikkarikiskalla tulitikkuja

Vierailija
1147/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.

Olen luullut että Italiassa kasvaa Maccaron puu jonka kukintosilmuja noi makaroonit ovat.

Joka päivä sitä näköjään vängellä viisastuu.

Vierailija
1148/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Käärijä on ominut Vihreet kuulat, niitä varatkaa mukaan Euroviisuihin paketti tolkulla!

Vierailija
1149/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Käärijä on ominut Vihreet kuulat, niitä varatkaa mukaan Euroviisuihin paketti tolkulla!

Käärijä on tuotantolinjalla heti siinä yhteenliimaajan ja kääntäjän jälkeen. Yhteenliimaaja asettelee kuulien ylemmän puolikkaan muovikennoon alemman puolikkaan päälle ja kääntäjä asettelee ne eri kulmiin satunnaisesti. Käärijä muovittaa pakkauksen. 

1150/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raaputtanut kanan pas-------kaa kanalassa kibbutsilla Israelissa. 

Et kai sentään sapattina?

Vierailija
1151/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo nuorena harjoittelun siipeilijänä (siis lokkina). Eli harjoitan tuloksekasta siipiveikon ammattia. Paljon en tästä palkkaa saa, mutta enpä oikeastaan tarvitsekaan, kun työedut kattavat nykyisin kaiken. Siipeilen ihan joka paikassa, missä ja milloin vaan.

Vierailija
1152/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmiannettu

Sä et vaan pärjännyt kuulien puolittajana ja tietty harmittaahan tuollainen kädettömyys.

Yritä vaan löytää täältä joku helpompi duuni missä sinäkin voisit pärjätä.

Vierailija
1153/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos voisit vaihtaa välillä paikkaa vaikka puolikkaiden liimaajan tai sokerin ripottelijan kanssa. Saisit vaihtelua työpäiviisi.

Vierailija
1154/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkaajana.

Vierailija
1155/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo toi kuule spaghettien sorvauskaan kovin mieltä ylentävää. Kyllä ihan tollanen suora perusspaghetti vielä menee, vaikka onkin aika ohutta, ja saa olla tarkkana, mutta välillä pomo lykkää jotain fussiilia! Se on ihan hanurista. Pitäs olla joku kuvanveistäjä, että onnistuis.

Vierailija
1156/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kans et ku kääriä voittaa viisut ni kuulille laitetaan lakupotta päähän, onks totta? Mä haluun pääpotattajaks Fazulle

Vierailija
1157/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylenin aikoinaan tehtaalla ja pääsin käsiksi tietoon jota ei tavallisille työntekijöille jaeta. Kuulat puolitetaan, koska niitä pitää ennen yhteen liimaamista sovittaa nännien päälle toisessa rakennuksessa sijaitsevalla linjastolla. Testin läpäisseet puolikkaat lähetetään takaisin toiseen rakennukseen liimattaviksi.

Vierailija
1158/1736 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana broileritehtaalla töissä. Olin se joka pieraisee sinne broiskupakettiin.

Vierailija
1159/1736 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rge

Vierailija
1160/1736 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras duuni ikinä: olen patjatehtaalla koemakaajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän