Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1773)

Vierailija
1101/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?

Mites korona-aikana, kun tarttee olla maski päässä...

Meillä on erikoismaskit, joissa on aukko suun kohdalla. Itse suosin mallia, joka vapauttaa myös nenän. Helpompi hengittää tässä kiireessä 😊

Vierailija
1102/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen navigaattorifirmassa töissä. Varsinkin nyt joulun ympärillä on kauhea kiire, kun ihmiset ovat paljon liikkeellä. Välillä pitää antaa ajo-ohjeita yhtäaikaisesti jopa kymmenelle asiakkaalle. Siinä pitää olla kieli keskellä suuta (sic!), jotta ei tule opastettua Ikeaan lähtijää Pihtiputaan mummon torppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliölle ääliöduuni.

Lienet pallon muotoinen paskiainen(spherical bastard) kun haluat turmella hyvänmielenketjun.

Eli aina samanlainen paskiainen, katsoi miltä kantilta tahansa.

Herja on muuten tähtitieteilijän keksimä.

Vierailija
1104/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaatkaa onko mulla paska jouluduuni? Olen täällä norjalaisella kalastusaluksella pyydystämässä lipeäkaloja (latinaksi fiscum lipearum). Ei ole helppo Atlantin myrskyissä erottaa lipeäkalaa tavallisesta silakasta tai tonnikalasta.

Nyt kyllä huijaat, et sinä noissa kalastushommissa ole ollut päivääkään! Lipeäkalan nimittäin tunnistaa helposti siitä, että se on vakuumimuovitettu (kun taas tonnikalan tunnistaa ympärillä olevasta säilykepurkista. Tarkemman lajinmäärityksen voi tarkistaa etiketistä).

Vierailija
1105/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?

Ei, kun niihin räkäistään.

ÄÄH! Tämä jää kummittelemaan.. Muistan tämän replan joulupöydässä.. kun marmeladirasia lähestyy... miten pääsen pinteestä?

Vierailija
1106/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scheisse jatkaa valumistaan.

On se jännä että nää lannoistupuolen tyypit yrittää pönkittää itsetuntoaan puhumalla kieliä 🙄 se on kuule ihan kakkaa vaan!

Vai erehdynkö, oletko sittenkin vessapaperin testauspuolelta?

Muutenkin jos tuotos valuu niin kannattanee lisätä kuidun määrää ravinnossa. t. scheissemaisteri ulvilan maatalousyliopistosta jonka väitöskirja sattumoisin käsitteli juuri peräpään tuotosten valumaominaisuuksia vs. kuitupitoisuus ravinnossa

Vierailija
1107/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

makarooni kirjoitti:

Olen ollut makaroonien reikien poraajana. Käyrällä poralla niitä pikkumakarooneja. Se olikin työ. Toi puolittaminen kuulostaa helpolta.

Ainakin jo toinen samantyyppinen kertomus!! Se tarkoittaa vain yhtä asiaa - tarina on tosi!!

Vierailija
1108/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muukin hakenut vihreiden kuulien puolittajaksi tänä jouluna?

Vierailija
1109/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te-keskus ohjeisti hakemaan neljää paikkaa - laitoin neljä hakemusta tuonne, olis ollut niii iiin unelmaduuni. Tuli kohtelias epuu: kausi on ohi ja etköhän 62v mamma istuisi jo keinustuoliin maistelemaan valmiita tuotteita...

No sitähän minäkin, mut Te...

Vierailija
1110/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites luulette konvehtirasioiden täytön tehtävän? Ehei,käsipelillähän se ja erimallisia konvehteja pukkaa naaman eteen liukuhihna taukoamatta...Kauaa ei siedä oikeata kolosta pähkäillä....

Olen kuullut myös että hirveä tahti linjoilla ja ihmiset ei viihdy kauaa siellä töissä.

Muissakin elintarviketehtaissa nimiä mainitsematta ala-arvoiset työlosuhteet. Olen asianomaisilta kuullut.

Totta! Meillä makkarat laitetaan joko aitoon suoleen ja muoven pätkiin.. koska muovenpätkä ei näytä aidolta suolelta, puolet porukasta on aina nelinkontin työvuorossa, työpari asettaa täytettävän muovirullan paikoilleen ja täyttää siitä suolenmallisen makkaran.

Huomaa että  seuraava sukupolvi on aina hieman vajaampi. Kuka jaksaa lukea näitä vitsejä satoja samankaltaisia koko ajan ?

Vierailija
1111/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopas joo taas kirjoitti:

Onpa tullut käytyä Fazerin tehtaalla. Vihreät kuulat tulevat koneesta puolikkaina ja ne liitetään yhteen, ei puoliteta. Maistuvat muuten lämpiminä todella pahalle!

Tämä. Joku mukahauska imbesilli taas osoittaa miksi naisen euro on ihan syystäkin 80 senttiä.

Ai siksi kun ei sun mieliks laittanu jotain typerää vitsiä tähänkin ?

Vierailija
1112/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena töissä juustolassa pakkaamassa juustoja. Se oli tosi tylsää työtä. Vihreiden kuulien puolittaminen kuulostaa hauskalta puuhalta. Oiskohan siellä vielä paikkoja auki? Liimaaminenkin kelpaisi, jos puolittajan paikat on jo täytetty. Onko siinä hyvä palkka?

Vierailija
1113/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun niihin räkäistään.

ÄÄH! Tämä jää kummittelemaan.. Muistan tämän replan joulupöydässä.. kun marmeladirasia lähestyy... miten pääsen pinteestä?

Sama. En ole marmeladien ystävä, mutta joka joulu maistan yhden.

....Hmmmm en voi vihreää kuulaa kyl ottaa, kun muistan tän!

Vierailija
1114/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinani vihreiden kuulien värjääjä eikä se todellakaan helppoa ollut, koska hirveällä kiireellä piti töitä tehdä ja silti olla huolellinen, että sai niihin juuri oikean värisävyn. Lopulta sain lopputilin, kun liian moni vihreä kuula oli joko hiukan liian väritön tai liian tumma. No, eipähän tarvitse enää sitä työtä tehdä mutta se vain harmittaa, kun sain lopputilin vihreinä kuulina. 500 laatikkoa niitä ällötyksiä ja siinä oli ihan hirveä homma tyrkyttää niitä ihmisille, minä kun en itse moista kuraa halunnut syödä.

Vierailija
1115/1773 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo.

Katsos kun nuo tuotteet tehdään varastoon jo monta kuukautta ennen sesonkiaikaa.

Ja vihreitä kuulia on myytävänä jonkin verran läpi vuoden.

Joulun aikaan niiden menekki on suurin.

Vierailija
1116/1773 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä top kymmenen aloituksissa aika lähellä kärkeä.

Vierailija
1117/1773 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä oikeasti leikata kahtia. Massa helpompi laittaa puolikkaaseen muottiin jostä jähmettymisen jälkeen liimataan yhteen.

No niin. Tulihan se diplomi-insinööri paikalle.

Vierailija
1118/1773 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Munsalan kansallispuvussa työskennellä?

Olen asurajoitteinen ja etsin työpaikkaa.

Hammastikkujen valmistus puuartesaanina kiinnostaa eniten, onko minulla mitään mahdollisuutta työllistyä k.o. alalle?

P.S. Opiskeluaikana Munsalan kansallispuvusta ei tullut sanomista ja kaikki veistämisestä ja sorvaamisesta alkaen onnistui.

Vierailija
1119/1773 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lääketehtaalla sahaajana. Jokaiseen puolitettavaan pilleriin se pieni katkoskohta.

Vierailija
1120/1773 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo.

Katsos kun nuo tuotteet tehdään varastoon jo monta kuukautta ennen sesonkiaikaa.

Ja vihreitä kuulia on myytävänä jonkin verran läpi vuoden.

Joulun aikaan niiden menekki on suurin.

Joo, oli vähän kumma fiilis kesätöissä joulukinkkujen suolaajana kun piti heinäkuun helteissä pitää päässä tonttulakkia ja tauoilla laulella joululauluja. Joulukinkku ilman joulua on pelkkä kinkku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi