Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
1081/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

golfpalloihin lommojen painaminen on vaativaa hommaa. ammattipätevyytenä pitää olla maisteri matematiikassa ja etkoistunut geometriassa palloihin sekä psykiatrin lausunto riittävän motivoitunut työhön

Vierailija
1082/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtävänäni on harjata saippuapalat liukaspintaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

golfpalloihin lommojen painaminen on vaativaa hommaa. ammattipätevyytenä pitää olla maisteri matematiikassa ja etkoistunut geometriassa palloihin sekä psykiatrin lausunto riittävän motivoitunut työhön

Luulin että lommot golfpallossa ovat erityisesti aerodynamiikan vuoksi?

Vierailija
1084/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa. Aikaisemminhan pätevyytenä oli fyysikon tutkinto, mutta havaittiin, etteivät he halliinneet geometriaa samalla tarkkuudella kuin geometriasta gradun kirjoittaneet. Samalla kasvavan tasa-arvoisuuden takia, riittävän pöljästä työhön, tuli riittävän motivoitunut.

Vierailija
1085/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikää sitä jamppaa, joka asentaa bemareihin tehtaalla sivu ilkkuja!

Tee työtä jolla on tarkoitus!

Vierailija
1086/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Vauva.fi:ssä ketjujenaloittajana. Hirvee paine koko ajan keksiä aloituksia, jotka tempaa mammat mukaan. Bonuksia tulee, jos keksin klassikon, joka herää henkiin aina uudestaan.

Vierailija
1087/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin aina halunnut vanukkaiden vanuttajaksi, mutta pelkään ettei taidot riitä.

Vierailija
1088/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syötte seuraavan kerran Fazerin riisipiirakoita, niin ne on mun tai parin kollegan sormenjäljet niissä rypytyksissä. Ihan kauheeta hommaa vuorotyönä rypyttää niitä, kun piirakoita on nykyään jokaisen kaupan paistopisteessä ja sen päälle vielä pakattuna eineshyllyssä. Jos ei muuten uni tule illalla, niin lasken paistolinjalla eteneviä piirakoita.

Vierailija
1089/1738 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin hihitellyt näin makoisasti! Etenkin ketjun alkupään työpaikkatarinat ovat tosi hauskoja!

Vierailija
1090/1738 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 35- vuotta puusepänverstaalla poraamassa puuhevosille persereikiä.

Vierailija
1091/1738 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut makaroonien reikien poraajana. Käyrällä poralla niitä pikkumakarooneja. Se olikin työ. Toi puolittaminen kuulostaa helpolta.

Vierailija
1092/1738 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa. Aikaisemminhan pätevyytenä oli fyysikon tutkinto, mutta havaittiin, etteivät he halliinneet geometriaa samalla tarkkuudella kuin geometriasta gradun kirjoittaneet. Samalla kasvavan tasa-arvoisuuden takia, riittävän pöljästä työhön, tuli riittävän motivoitunut.

Geometriaspesialisteilla on muutenkin kysyntää, vai oletteko miettineett, kuka vetää ruudut ruutuvihkoihin?

Vierailija
1093/1738 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on Dreams job! T.vihreä kuulahullu XD

Olisi kyllä äärimmäisen mielenkiintoista nähdä, mikä on vihreä kuulahullu 🤣

No sehän on joku kuulanmuotoinen sekopää. Ja vihreäkin vielä.

Vierailija
1094/1738 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tehtävänäni on harjata saippuapalat liukaspintaisiksi.

Serkku on linnassa. Sun takia se on kovilla suihkussa, kun saippua lipsahtaa jatkuvasti kädestä.

Vierailija
1095/1738 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun syötte seuraavan kerran Fazerin riisipiirakoita, niin ne on mun tai parin kollegan sormenjäljet niissä rypytyksissä. Ihan kauheeta hommaa vuorotyönä rypyttää niitä, kun piirakoita on nykyään jokaisen kaupan paistopisteessä ja sen päälle vielä pakattuna eineshyllyssä. Jos ei muuten uni tule illalla, niin lasken paistolinjalla eteneviä piirakoita.

Ai, sielläkö rypytetään sormin? Meidän kylän leipomossa rypytys syntyy kun muijani istuu housuitta jokaisen piirakan päälle. Kaupan päälle siis pikantti maku.

Vierailija
1096/1738 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte eläytyä ja mennä mukaan tällaiseen skeidaan?

Me ei ollakaan tosikoita!

Hei oletko ihan peräti biologi? Minun on aina tosi vaikea erottaa toisistaan lumikko, vesikko ja tosikko! Olisiko tähän jotain muistisääntöä?

Vierailija
1097/1738 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä oikeasti leikata kahtia. Massa helpompi laittaa puolikkaaseen muottiin jostä jähmettymisen jälkeen liimataan yhteen.

Juu, ja tuon kaiken hoitaa automaattikoneet.

Ei niihin vihreisiin kuulin tavallinen ihmiskäsi koske ollenkaan.

Kone leikkaa ja yhdistää kuulat.

Mutta tietty sitä konetta valvoo ihminen.

Ja konetta huoltaa ihminen, teollisuus/koneasentaja.9

Vierailija
1098/1738 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, sielläkö rypytetään sormin? Meidän kylän leipomossa rypytys syntyy kun muijani istuu housuitta jokaisen piirakan päälle. Kaupan päälle siis pikantti maku.

Leipomoissa koneet rypyttää karjalanpiirakat kone.

Ja ne leipomoiden tekemät karjalanpiirat ovat ihan p#rseestä.

Niin paksujakin kuin tynnyrit.

Pohjois-Karjalassa käsintehtyjen karjalanpiirakoiden tulee olla ohuita.

Taito se on sekin, oppia rypyttämääm nuo piirakat.

Sitäpaitsi karjalanpiirakka ei maistu yhtään miltään, jos se päällä ei ole munavoita

Sehän tehty pelkästä vedestä ja ruisjauhoista ja suolasta.

Ja keskellä on mautonta riisipuuroa.

Kaupan karjalanpiirakat ovat kuiviakin kuin pahvi.

Vierailija
1099/1738 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliölle ääliöduuni.

Vierailija
1100/1738 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scheisse jatkaa valumistaan.

On se jännä että nää lannoistupuolen tyypit yrittää pönkittää itsetuntoaan puhumalla kieliä 🙄 se on kuule ihan kakkaa vaan!

Vai erehdynkö, oletko sittenkin vessapaperin testauspuolelta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme