Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä katunut että olet mennyt johonkin tiettyyn työpaikkaan?

Vierailija
31.05.2026 |

Oletko ikinä joutunut myöhemmin katumaan että olet aloittanut jossain työpaikassa? En tarkoita pelkästään sellaista hetken ärsytystä tai harmitusta vaan sellaista että olet aktiivisesti ja melkein koko ajan katunut sitä ja tiedät että se oli väärä valinta? Miten nopeasti huomasit että työ ei ollut sinua varten? Miten toimit kyseisessä tilanteessa? Jäitkö työhön pitkäksikin aikaa vai lähditkö jo koeajalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni, 8kk pelkkää mitätöintiä ja kiusaamista, en olisi ikinä mennyt jos olisin tiennyt minkälainen henki siellä on.

Vierailija
2/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kadun elämässäni että menin töihin Stockmannille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jälkiviisaana voinut katua mutta kyseessä oli työpaikka, minkä sillä hetkellä tarvitsin ja palkka voitti työkkärin rahan. En siis ajattele katumisen kannalta vaikka meikäläisen mittapuulla (mikä on korkealla) kyseinen firma oli... syvältä. 

Vierailija
4/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, kaksikin kertaa. Toisesta irtisanouduin kuukauden jälkeen ja toisessa tuli Yt-neuvottelut ja onneksi lähtö. Eka tapahtui 90-luvulla ja jälkimmäinen 2019. 

Vierailija
5/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steinerkoulu.

Aivan jäätävää hihhulointia, epäammattimaista ja epäpätevää henkilökuntaa, laittomuuksia ja -laki ei koske meitä- asenne.

Paras oli kun kiusaamistilanteisiin kehoitettiin suhtautumaan niin että siihen ei pidä puuttua sillä se on oppilaan karmaa.

Luojan lykky pääsin pois.

Vierailija
6/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena opiskelijana yhdessä museossa määräaikaisissa töissä 6kk. Pomo oli alkoholisti, kiusaaja, ja epärehellinen ja kaikki tiesivät, että koko pulju, ml. pomon työsuhde loppuu siihen samaan aikaan kuin munkin työsuhteeni. 

Sinnittelin sen 6kk loppuun, koska oli oman alan työtä ja tarvitsin sen rivin cv:heni. Muutaman kuukauden päästä sieltä kysyttiin takaisin parempaan työhön, jossa tuota pomoa ei enää olisi ollut, mutta mulla oli silloin jo muuta mielessä.

Vierailija
7/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terästarvike Helsinki. Nimen mukaista tukku myyntiä. Aivan paska firma, sanoin itseni irti ennen kuin koe aika päättyi...

Vierailija
8/8 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pari harkka paikkaa. Ekasta paikasta otin opiksi ja lähdin tokasta harkka paikasta puolivälissä kun pinna ei kestänyt sitä kyykytystä, kun laitettiin koko ajan tekemään kaikkea, mikä ei olisi kuulunut siihen harjoitteluun. Pidin kesän lomaa ja sain toisen mahtavan harkka paikan (sydän heille vieläkin), nyt harmittaa kun en jäänyt heille töihin, vaan päätin kokeilla siipiäni muualla, mikä johdatti minut niin karseen työnantajan alle, että muutin koko paikkakunnalta pois😂

Nykyinen työ, oli aluksi minulle hantti pullaa, koska parempaakaan en sillä hetkellä keksinyt, eikä uudelleen kouluttautuminen enää kiinnostanut. Mutta olen löytänyt nykyisestä työstä paljon mahdollisuuksia, joten nykyinen ei ihan päde tähän aiheeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä