Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1738)
Suksijussi kirjoitti:
Suksitehtaassa parittajana. Tein paritusta ennen suksien ja sauvojen menoa pakkaamoon. Ettei jälleenmyyjille mene eri paria olevai suksia ja sauvoja.
Vuoden verokorttiin jätin kuitenkin ammattinimikkeen kirjoittamatta, koska sen saattaa ymmärtää väärin.
Oikea tehtävänimike on kuitenkin parittaja. Minä kerroin kavereille ollevani töissä suksitehtaassa.
Seksitehtaalla parittajana...
Yhden päivän on vaikka aidanseipäänä vanhan sanonnan mukaan. Kai sitä nyt kuulia leikkelee silloin vähintään kuukauden jos vain saa palkkaa.
.
Sen sijaan on hiinä ja hiinä miten jaksaa olla töissä vikailmoitusten vastaanottajana, pienellä palkalla vielä.
Pyydä, että pääsisit välillä puolittamaan punaisia kuulia. Eihän kukaan jaksa samaa hommaa kovin kauan.
Moni luulee että töihin mennään viihtymään. Yleensä sinne mennään myymään työpanos josta saa palkkaa. Kuulien puolitus kuulostaa rakennusmiehestä tai fyysisen työn tekijästä suorastaan herkulliselta. Tosin makeinta siellä oli eräs myyntijohtaja joka kävi vaelluksella lapissa.
Voi elämä! Olin pitkään tekemässä italiansalaattia Italiassa. Sieltä minut hedhantattiin Venäjälle tekemään insalata russaa. Luulin, että se olis ollut etenemistä mutta EI se on vaan italiansalaattia.
Oi, olinkin unohtanut tämän ihanan ketjun, monet kerrat olen nauranut makoisasti😂
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte eläytyä ja mennä mukaan tällaiseen skeidaan?
Me ei ollakaan tosikoita!
Tämä on kyllä ehkä kaikkien aikojen suosikkialoitukseni AV:lla. Lämmin kiitos Ap:lle, vielä näin reilu vuosi myöhemmin jaksaa naurattaa. :-D
Tarjottiin paikkaa lihapullapakkauksiinpierijänä. Naapuri oli kuulemma vinkannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte eläytyä ja mennä mukaan tällaiseen skeidaan?
Ole huoleti, tosikoillekin löytyy helpompaa duunia jos koet ettet pärjää kuulien puolittajana.
Kaikille kykyjensä mukaan vai miten se meni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on jo aivokuollut ja tämä pitäisi siksi poistaa.
-
Haluaisin tässä muistuttaa, että huumorintaju korreloi älykkyyden kanssa lineaarisesti.
-
Itse voisin puolestani huomauttaa, että tämä ketju korreloi huumorin kanssa negatiivisesti.
Et vaan tajua, sitähän se vaan on mutta älä siitä syytä muita
Minä olin donitsitehtaalla esivalmistelijana. Siellä reikä asetetaan hihnalle ja sitten donitsi pyöräytetään reiän ympärille. Työ on haastavaa, sillä reiät on asetettava tosi tarkasti kohdilleen, muuten reikä ei ole donitsin keskellä. Ennen tein noita reikiä, mutta se oli tosi tylsää,
Fazerin sinisten levyjen koverrusmuotittajana. Mutta pahempi homma oli sillä joka kaiversi jokaisen koverruksen pohjalle sanan Fazer. Tarkka käsi. Jos tuli virhe, levy laitettiin uudestaan sileäksi. Laadustaan siniset tunnetaan.
Perhana tästä onkin aloitus. Olisi pitänyt lukea ennen kuin otin tän työpaikan vastaan fazerilla.
Terveisiä Ranskasta ranskanperunatehtaalta, täällä on varsin mukava sääkin vielä, ei palele.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Ranskasta ranskanperunatehtaalta, täällä on varsin mukava sääkin vielä, ei palele.
Berliinissä munkintekijällä on jo aamuisin vilu, kun rientää leipomoonsa.
Kuussa mahtaa olla mielenkiintoista tehdä kuusaappaita, onkohan siellä iso tehdas? Taitaa olla siellä kuun pimeällä puolella.
Tein yksi talvi hommia fazerin parhaiden karkkipussien täyttäjänä. Ei siinä muuta mutta ennen joka pussin sulkemista piti maistaa joka sorttia mitä fazer valmistaa että siihen pussiin tosiaan menee vain parhaita karkkilajeja niin aika äkkiä tuollainen 20 kiloa karkkia päivässä alkaa tökkiä.
Suksitehtaassa parittajana. Tein paritusta ennen suksien ja sauvojen menoa pakkaamoon. Ettei jälleenmyyjille mene eri paria olevai suksia ja sauvoja.
Vuoden verokorttiin jätin kuitenkin ammattinimikkeen kirjoittamatta, koska sen saattaa ymmärtää väärin.
Oikea tehtävänimike on kuitenkin parittaja. Minä kerroin kavereille ollevani töissä suksitehtaassa.