Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
961/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksitehtaassa parittajana. Tein paritusta ennen suksien ja sauvojen menoa pakkaamoon. Ettei jälleenmyyjille mene eri paria olevai suksia ja sauvoja. 

Vuoden verokorttiin jätin kuitenkin ammattinimikkeen kirjoittamatta, koska sen saattaa ymmärtää väärin. 

Oikea tehtävänimike on kuitenkin parittaja. Minä kerroin kavereille ollevani töissä suksitehtaassa. 

Vierailija
962/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksijussi kirjoitti:

Suksitehtaassa parittajana. Tein paritusta ennen suksien ja sauvojen menoa pakkaamoon. Ettei jälleenmyyjille mene eri paria olevai suksia ja sauvoja. 

Vuoden verokorttiin jätin kuitenkin ammattinimikkeen kirjoittamatta, koska sen saattaa ymmärtää väärin. 

Oikea tehtävänimike on kuitenkin parittaja. Minä kerroin kavereille ollevani töissä suksitehtaassa. 

Seksitehtaalla parittajana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän on vaikka aidanseipäänä vanhan sanonnan mukaan. Kai sitä nyt kuulia leikkelee silloin vähintään kuukauden jos vain saa palkkaa.

.

Sen sijaan on hiinä ja hiinä miten jaksaa olla töissä vikailmoitusten vastaanottajana, pienellä palkalla vielä.

Vierailija
964/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että pääsisit välillä puolittamaan punaisia kuulia. Eihän kukaan jaksa samaa hommaa kovin kauan.

Vierailija
965/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee että töihin mennään viihtymään. Yleensä sinne mennään myymään työpanos josta saa palkkaa. Kuulien puolitus kuulostaa rakennusmiehestä tai fyysisen työn tekijästä suorastaan herkulliselta. Tosin makeinta siellä oli eräs myyntijohtaja joka kävi vaelluksella lapissa.

Vierailija
966/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä! Olin pitkään tekemässä italiansalaattia Italiassa. Sieltä minut hedhantattiin Venäjälle tekemään  insalata russaa. Luulin, että se olis ollut etenemistä mutta EI se on vaan italiansalaattia. 

Vierailija
967/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olinkin unohtanut tämän ihanan ketjun, monet kerrat olen nauranut makoisasti😂

Vierailija
968/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte eläytyä ja mennä mukaan tällaiseen skeidaan?

Vierailija
969/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei ollakaan tosikoita!

Vierailija
970/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ehkä kaikkien aikojen suosikkialoitukseni AV:lla. Lämmin kiitos Ap:lle, vielä näin reilu vuosi myöhemmin jaksaa naurattaa. :-D

Vierailija
971/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottiin paikkaa lihapullapakkauksiinpierijänä. Naapuri oli kuulemma vinkannut.

Vierailija
972/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti, tosikoillekin löytyy helpompaa duunia jos koet ettet pärjää kuulien puolittajana.

Kaikille kykyjensä mukaan vai miten se meni

Vierailija
973/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on jo aivokuollut ja tämä pitäisi siksi poistaa.

-

Haluaisin tässä muistuttaa, että huumorintaju korreloi älykkyyden kanssa lineaarisesti.

-

https://www.terveyskirjasto.fi/lnv00008

Itse voisin puolestani huomauttaa, että tämä ketju korreloi huumorin kanssa negatiivisesti.

Et vaan tajua, sitähän se vaan on mutta älä siitä syytä muita

Vierailija
974/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin donitsitehtaalla esivalmistelijana. Siellä reikä asetetaan hihnalle ja sitten donitsi pyöräytetään reiän ympärille. Työ on haastavaa, sillä reiät on asetettava tosi tarkasti kohdilleen, muuten reikä ei ole donitsin keskellä. Ennen tein noita reikiä, mutta se oli tosi tylsää,

Vierailija
975/1738 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sinisten levyjen koverrusmuotittajana. Mutta pahempi homma oli sillä joka kaiversi jokaisen koverruksen pohjalle sanan Fazer. Tarkka käsi. Jos tuli virhe, levy laitettiin uudestaan sileäksi. Laadustaan siniset tunnetaan.

Vierailija
976/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana tästä onkin aloitus. Olisi pitänyt lukea ennen kuin otin tän työpaikan vastaan fazerilla.

Vierailija
977/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Ranskasta ranskanperunatehtaalta, täällä on varsin mukava sääkin vielä, ei palele.

Vierailija
978/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Ranskasta ranskanperunatehtaalta, täällä on varsin mukava sääkin vielä, ei palele.

Berliinissä munkintekijällä on jo aamuisin vilu, kun rientää leipomoonsa.

Vierailija
979/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa mahtaa olla mielenkiintoista tehdä kuusaappaita, onkohan siellä iso tehdas? Taitaa olla siellä kuun pimeällä puolella.

Vierailija
980/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yksi talvi hommia fazerin parhaiden karkkipussien täyttäjänä. Ei siinä muuta mutta ennen joka pussin sulkemista piti maistaa joka sorttia mitä fazer valmistaa että siihen pussiin tosiaan menee vain parhaita karkkilajeja niin aika äkkiä tuollainen 20 kiloa karkkia päivässä alkaa tökkiä.