Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
841/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä kyllä helppoja hommia. Mä istun kaiket päivät pankkiautomaatin sisällä ja työnnän seteleitä ulos. On muuten tosi ahdasta ja kuumaa ja loppupäivästä meinaa happi loppua.

Mä oon kahviautomaatissa, saan ilmaista kahvia ja eipä tarvi pissalla käydä kauempana ;-)

Vierailija
842/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vangithan tuovat palatessaan lomilta takaisin vankilaan aunuksessaan sim-kortteja, huumeita jne pakattuna Kinder-yllätysmunan keltaiseen muovimokkulaan.

Vankeinhoitolaitos toimittaa meille tänne Kinderiin tarkastuksessa narahtaneiden vankien "yllätysmunat".

Hommani on huuhdella keltaiset muovikuoret ja pakata niihin kivat leluyllärit ja laittaa uusien suklaamunien sisään seuraavalle asiakkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vangithan tuovat palatessaan lomilta takaisin vankilaan aunuksessaan sim-kortteja, huumeita jne pakattuna Kinder-yllätysmunan keltaiseen muovimokkulaan.

Vankeinhoitolaitos toimittaa meille tänne Kinderiin tarkastuksessa narahtaneiden vankien "yllätysmunat".

Hommani on huuhdella keltaiset muovikuoret ja pakata niihin kivat leluyllärit ja laittaa uusien suklaamunien sisään seuraavalle asiakkaalle.

Iloista Pääsiäistä! 😂

Vierailija
844/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarha-alalla minäkin, kasvatan omenapuita. Ne myydään vasta noin 3-4 vuoden ikäisinä, ja minun vastuulla on huolehtia siitä että ne lähtevät ihmisten pihoihin hyvin kasvatettuina. Vähän hitaita ovat oppimaan, mutta aikaa on onneksi varattu sen verran, että ehdin opettaa perusasiat: hyvä ryhti, miksi ruoho ei oikeasti ole vihreää aidan toisella puolella, kuinka kauas rungosta omena on soveliasta pudottaa. Viimeisenä vuonna ehditään käsitellä kukat ja mehiläiset, kun sitten 4-5 vuoden iässä lapsukaiset tekevät jo ensimmäiset kukkansa.

Mukava työ, pätevyysvaatimuksena puutarha-alan perustutkinto ja varhaiskasvatuksen opettajan pätevyys.

Ihanaa, että teitä kasvattajia on!

Vierailija
845/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Fazerin liköörikonvehtien täyttäminen oli ihan siistiä puuhaa. Valmiiseen konvehtiin laitettiin likööriä neulalla ja ruiskulla. Tietty määrä piti laittaa, siitä oltiin tarkkoja. Myös siitä että oli laimennettu likööri oikein eli ei saanut ruiskuttaa liian tujua ainetta. Liköörin menekkiä tarkkailtiin myös että kuluuko sitä liikaa. Itellä sitten alkoi ote vähän niin sanotusti lipsumaan eli tein työpäivän piristykseksi aina muutamia vahvempia likööri konvehteja itselleni. No senhän arvas että kiinni jäin. Olivat alkaneet pomopuolella ihmettelemään liköörin kulutuksen rajua kasvua ja jäljet johti meikäläiseen, varsinkin kun olin aika tukevassa humalassa sisäisen tarkastuksen tultua. Potkuthan siitä tuli mutta edelleen likööri maistuu:)

Vierailija
846/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiva ett löysit töitä. Mäkin haluan vihreiden limojen liimaajaksi? Onko siel myös geishakuulia?

- Kuolen nauruun!

Vierailija
847/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sellainen video kuin "Lucy and the chocolate factory", jossa Lucy ja Viv pakkaavat suklaakonvehteja liukuhihnalta.

Vierailija
848/1738 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloituksella 1200 yläpeukkua vai mitä tuo 1.2k tarkoittaa?

Vai onko katsojaa, lukijaa?

Matematiikan erityisasiantuntija tunnistettu :D Tietenkin tällaisella juttuketjulla on tilastojen mukaan 1,2 Katsojaa...

849/1738 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matematiikan erityisasiantuntija tunnistettu :D Tietenkin tällaisella juttuketjulla on tilastojen mukaan 1,2 Katsojaa...

Kiitos vaan . 1200 ? 120 ? en todella ymmärrä. 

Vierailija
850/1738 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assi stentti kirjoitti:

Hei! Ihana kuulla, että muillakin on kohtaanto-ongelmia! Luulin, että olen ainoa.

Itse teen tällä hetkellä Suomen ainoana palkattuna työntekijänä silmäneuloihin silmiä ja nyt kun ikääkin tullut, niin silmien sisäpuolen reunojen hiominen on käynyt haasteelliseksi. Silmät nakerretaan neuloihin pienellä taltalla ja siitä syystä reunat voivat olla rosoisia, vaativat hionnan.

Minulla todettiin omissa silmissä terävämetallikaihi, joka on osoittautunut ammattitaudiksi. Vakuutusyhtiö haluaisi laittaa minut uudelleenkoulutukseen, mutta olen tehnyt noita silmäneulojen silmiä jo 45 vuotta ja tuntuisi hassulta vaihtaa ammattia näin 64-n yrittänyt miettiä, mitä voisin omalla alallani vielä tehdä, kehittämistyö kiinnostaa. Toki parsinneulojen silmiä pystyn vielä tekemään jonkin aikaa.

Jos olet pujottanut joskus lankaa silmäneulaan, niin luultavasti olet minua silloin sadatellut. Puolustuksekseni voin sanoa, että silmät ovat standardimittaiset, jopa niissä sarjaneulapaketeissa. Että pahoittelut, olen tehnyt annettujen ohjeiden mukaan.

Ou nou. Sulla on kurja kohtalo. Etkö voisi siirtyä tänne nuppineulaosastolle, missä me dipataan neuloja kuumaan lasimassaan ja sormin pyöräytetään massasta säännöllinen, nätti nuppi nuppineulaan?

Hei ja kiitos kovasti vinkistä! Kas kun kukaan ei tuota minulle ehdottanut! Te olette vissiin siellä pohjakerroksessa, kun lämmitätte samalla toimitiloja. Tulenkin käymään tänään, jos olet töissä. Oho, esihenkilö tulee...nakuttelen vielä hetken...

Vierailija
851/1738 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan . 1200 ? 120 ? en todella ymmärrä. 

Vakavasti puhuen, näkyy nyt olevan 1.3K yläpeukutusta, eli 1300, K = Kilo, ja Kilo tarkoittaa tuhatta.

Vierailija
852/1738 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana Kiinassa ilotuletitehtaalla käärimässä papattimattoja! Vieressä vanha ukko kääri tupakka huulessa papatteja 😱

Vierailija
853/1738 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Marsissa vihreiden kullien puolittajana.

Vierailija
854/1738 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskenteleekö puolittajat puolella palkalla?

Vierailija
855/1738 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?

Ei ole huhu. Olin koulupoika nuolemassa niitä kuulia. Kun sylki loppui niin räkää tilalle.Urakkatyö.

Vierailija
856/1738 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Marsissa vihreiden kullien puolittajana.

Paljonko palkka on noiden vihreiden yhteen nuolijalla?

Vierailija
857/1738 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys Tikkaritehtaalta.

Minä työskentelen pyöreä tikkari - linjastolla.

Tarkkailen että Chupa Chupit ja Lollipopit ym. ovat kaikki samankokoisia. Jos karamellimassaa on liikaa tikun ympärillä niin minä nuoleskelen ylimääräiset pois.

Vierailija
858/1738 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suklaapusu-pakkaamossa, teen kynsillä pusuihin naarmuja, jotta näyttää ihan kuin ne olisi tehdaskone naarmuttanut.

Vierailija
859/1738 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä teidänkin puhelimen käyttämältä matkapuhelintukiasemalta!

Olen täällä työnjohtajana ja minulla on neljä osastoa johdettavana: 2G, 3G, 4G ja 5G.

Joka osastolla on töissä G:n verran työntekijöitä eli 2G puolella 2kpl ja 5G:llä 5kpl.

2G osaltolla työnjako on helppo, yksi kytkee kokoajan puheluita ja toinen välittää paketteja.

3G pulella menee samallalailla, paitsi on kaksi välittämässä paketteja eli teidänkin käyttämä netti toimii huomattavasti nopeampaa 3G puolella kuin 2G:llä.

4G:llä välitetään pelkästään paketteja ja samoin 5G puolella, suurin ero on siinä, että 5G paketit alkaa olemaan jo melkoisen tiiviiksi pakattuja ja painavia, ammattiliitto meinaa puuttua jo asiaan. Onneksi ammattiliitto ei vielä tiedä, etä 3G osasto on jäämässä lähes kokonaan työttömäksi parin vuoden päästä. Irtsanottavia tulee 21% henkilöstöstä, onneksi minulla työt helpottuu. Toivon, että palattaisiin takaisin pelkkään 2G:hen.

Harjoittelijoita haetaan, aloittaman pääsee 2G tai 5G osastolla, koska niissä ei ole niin väliä jos paketit katoaa. 5G puolella työ välillä niin raskasta, että tahtoo väki lakkoilla. DNA:lle pääsee helposti, riittää kun löytyy DNA:ta, mutta Elisalla tiukimmat vaatimukset nimen pitää olla Elisa, joten älkää ihmetelkö jos Elisan verkko hidastelee, ei olla saatu riittävästi työntekijöitä. Paketin purku ja pakkaus osasto onkin oma hommansa, onneksi se ei kuulu vastuulleni.

Vierailija
860/1738 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeleissa oli semmonen kuin tamppaajat. Itse toimin nyt tamppaajana jo kymmenettä vuotta, eli mun tehtävä on tampata jaloillani jokainen maapallon neliösentti. Jaloissani on tampakkeet, joilla homma käy tehokkaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä