Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
821/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo?

Vierailija
822/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkapuhelin hommissa itse jo pitkään, toimin "varattu" äänenä langoilla. Siis se TUUT-TUUT-TUUT ääni.. vähän ollut hiljaista viimeaikoina, kun kaikilla tuo "koputus" toiminto käytössä tai ne pirun puhelinvastaajat..nii, tai hemmetin wassapit ja muut tinderit...siellä ei ole paljon käyttöä varattu äänelle, ku kaikki muka aina näämmä varaamattomia.. teknologian piru taitaa viedä tämänkin työn alta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

Siis kun ei yhtään tiedä, onko tämä provo vai ei? Leikataanko niitä kuulia siellä?

🤣

Vierailija
824/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko AP puolittamassa sitä Anssi Kelan kolmen kilon vihreetä kuulaa?

Vierailija
825/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä reikiä porata makarooneihin, ne ammutaan. Ja jos on kaareva makarooni, niin ammutaan kulman takaa,

Vierailija
826/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kyllä helppoja hommia. Mä istun kaiket päivät pankkiautomaatin sisällä ja työnnän seteleitä ulos. On muuten tosi ahdasta ja kuumaa ja loppupäivästä meinaa happi loppua.

Vierailija
827/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä kyllä helppoja hommia. Mä istun kaiket päivät pankkiautomaatin sisällä ja työnnän seteleitä ulos. On muuten tosi ahdasta ja kuumaa ja loppupäivästä meinaa happi loppua.

Ja nappaat aina välillä ihan piruuttasi pankkikortin sisään, ei ole kuule yhtään hauskaa!

Vierailija
828/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sika kiireinen työ. Aina ku joku teistä haluaa kattoo telkkaa tai suoratoistoo ni minä vaihdan kanavia teille! Älkää jumakeuta rämpätkö niitä kanavia! Tajuutteko kuinka poikki mä oon ja kädet kipeinä?

Että, jos joskus kestää jonku kanavan vaihto pitkään niin johtuu ihan siitä, että en vaan jaksa. Miettikää mua seuraavaks ku haluutte eka kattoo Super Nannya ja sit hetken päästä Salkkareita. Kele. Enkä saa ite ees ilmasta Netflixiä

Vierailija
829/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä reikiä porata makarooneihin, ne ammutaan. Ja jos on kaareva makarooni, niin ammutaan kulman takaa,

Taitaa riippua valmistajasta.

Vierailija
830/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä yhteiskunta pyörisi edes jotenkuten, jonkun on tehtävä ne epämiellyttävätkin hommat. Ei me kaikki voida olla nuoleskelemassa vihreitä kuulia, tämä nyt ei vaan toimi niin. Eli minun työnäni on valvoa, että 9/10 mikroaaltouunissa tai muussa kodinkoneessa on ajastin. Se saa koneen epäkuntoon n. 2 viikkoa takuuajan umpeutumisen jälkeen. Pyykinpesukoneissa on löysempi linja, vain joka seitsemänteen koneeseen tulee tuhoamisajastin, emme tietenkään halua että kaikki vaan löyhkäisivät törkyisissä vaatteissa. Mutta  puolessa koneista on joka kuudennen sukan poisto-ohjelma. Olen pahoillani. Tämä on henkisesti uuvuttavaa, olen kuitenkin aika kiltti ihminen.  Kuvitelkaa tilanne, että paras ystäväsi itkee kun uuni hajosi, takuu ei korvaa ja rahat vähissä ja lapsille pitää järjestää mikroruokaa...... (joka sekin hajoaa ihan pian) .....ja et voi kertoa totuutta ilman että menetät työsi. 

Vierailija
831/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarha-alalla minäkin, kasvatan omenapuita. Ne myydään vasta noin 3-4 vuoden ikäisinä, ja minun vastuulla on huolehtia siitä että ne lähtevät ihmisten pihoihin hyvin kasvatettuina. Vähän hitaita ovat oppimaan, mutta aikaa on onneksi varattu sen verran, että ehdin opettaa perusasiat: hyvä ryhti, miksi ruoho ei oikeasti ole vihreää aidan toisella puolella, kuinka kauas rungosta omena on soveliasta pudottaa. Viimeisenä vuonna ehditään käsitellä kukat ja mehiläiset, kun sitten 4-5 vuoden iässä lapsukaiset tekevät jo ensimmäiset kukkansa.

Mukava työ, pätevyysvaatimuksena puutarha-alan perustutkinto ja varhaiskasvatuksen opettajan pätevyys.

Vierailija
832/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden kuulien valmistus voitaisiin siirtää Nesteen jalostamotoimintojen kaltaisesti vihreänä siirtymänä ulkomaille. Paskatyö Suomessa lippuisi siten kivasti.

Vierailija
833/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen näkkileipätehtaalla. Työtäni on kuvioida näkkileivän pinta rei'illä. Käytän tikkumaista esinettä, joita on erikokoisia näkkileivästä riippuen. Se on kovaa hommaa. Käsi kipeytyy tikuttaessa, ja hengitän jauhopölyä. Etuna rajaton näkkileivän syönti ja 50-vuotislahjana kullattu näkkileipärasia.

Laitan voin reikäpuolelle, koska siinä tulee sitten syödessä ihailtua kättensä jälkeä.

Vierailija
834/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Saarioisten maksalaatikossa olekin joku tietty kappalemäärä niitä rusinoita?

Onko siellä linjastolla oikeasti joku ihminen, joka laskee rusinoita kaikki päivät vai onko siihen palkattu joku apina rekeen sitä hommaa?

Elintarviketehtailla yleisesti käytetään kaikissa hommissa nykyään apinoita.

Ei muuten pidä paikkaansa. Rusinat siihen maksalaatikkoon. Tehtaalta tulee köntiksi sulaneita suklaarusinoita ja niistä vaan imeskellään suklaat pois. Ainakaan apinat eivät pitäneet suklaan mausta.

Vierailija
835/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näkkäritehtaan hapankorppulinjalla. Työni on ajella katujyrällä näkkäreiden yli niin että ne liiskaantuvat hapankorpuiksi. Ei ole mikään helppo homma, koska rikkikään leivät eivät saisi mennä. Mutta niinpä meillä on tällainen mestari- kisällimeininki koulutuksessa. Aloittelijat saavat tehdä rikki menneistä näkkäreistä reilusti jauhoa, ja siitä sitten eteenpäin.

Vierailija
836/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli joskus ennen joulua  puuheppatehtaalla poraamassa niille peräreikiä.

Vierailija
837/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen Fazerilla, tänään oli aamuvuoro. Tehtävänä on sirotella käsiteltyjä riisejä Susu-patukan yläpuolelle ja sivuihin. Liikaa riisiä ei saa laittaa päätyihin. Raskasta tarkkailla, että meneekö jokainen riisi epäsymmetrisesti patukan ympärille perunajauho-liimalla. Tommi tulee suklaa-kannun kanssa mukana ja kaataa sopivan määrän suklaata patukan päälle. Ilmankos Susu:t on niiiiiin hyviä. Tommi sai palkankorotuksen, minun vuoro on vasta keväällä, koska olen harjoittelija.

Vierailija
838/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin vaatii vähintään yliopistotutkinnon

Vierailija
839/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työhöni kuuluu täyttää kauppakeskusten sisällä olevien muka käsien desinfiointiin tarkoitettujen automaattien sisältö, arvaatko millä?

Rää'llä.

Katsopa ensi kerran tarkasti mitä "sylkäisen".

Vierailija
840/1738 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sinne Fazerin automaattiin pökätä ihan oman kaggakuulan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi