Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1738)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö täältä yhtään metrilakujen valmistajaa? Aloittamassa työt tammikuussa ja lupasivat kyllä kunnon perehdytyksen, mutta ois kiva tietää jo vähän ennakkoon, pääsis sitten vähän pätemään. Jännittää miten siellä sitten pärjää, kun on kokemusta vaan hevi-puolelta, mm. minitomaatteja prässäillyt ja uusia perunoita tehny vanhoista.
Tärkeintä on muistaa, että lakutehtaalla käytetään eri metrimittanauhaa kuin tavallisissa mittarullissa.
Se on se sama metrimittanauha, joka on käytössä myös Riitan Herkun Metripitsaosastolla.
"Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle."
Ei se ole kone, meitä on siellä sisällä kolme!
Sain uuden työpaikan suklaalinjalla, mutta en ole aloittaja joka on kuulalinjalla. Leikkaan jokaisesta fazerina ja geisha-levystä 7-8 millimetriä keskeltä pois, on tarkkaa puuhaa, ja yhdistän levyt takaisin istumalla niiden päälle. Suklaalevyn kuuluu olla litistyneen näköistä.
Leikatuista siivuista suklaa menee uuden 100 gramman maitosuklaalevyn päälle, koska se oli liian ohueksi suunniteltu ja täyte jäätelöihin,
Paras duuni ikinä!
Minä taas aloitin jokin aika sitten työt Iittalalla. Liimaan tarrat niihin astioihin. Perehdytys kesti 2kk, koska tarrat pitää laittaa joka kippoon millilleen just samaan kohtaan samassa kulmassa. Työn jälki tarkistetaan huolellisesti. Tarkkaa ja vaativaa työtä, joka vaatii hyvää näkökykyä ja silmän ja käden yhteistyötä.
Jos teen työni hyvin voin saada ylennyksen ja pääsen maalaamaan sen Iittala-logon astioiden pohjaan.
Mä oon suklaarusinaosastolla pakkaajana. Lattialle pudonneet tai ylimääräisiksi jääneet suklaarusinat toimitetaan lähimpään vanhainkotiin, jossa mummut ja vaarit imeskelevät suklaat rusinoiden pinnalta. Putsatut ja valmiiksi pehmenneet rusinat toimitetaan maksalaatikkotehtaalle.
Vihreät kuulat hyviä. Ne kuuluvat joulun aikaan. Laitan vihreitä kuulia mariskooliin keittiön pöydälle ja välillä käyn ottamassa niitä. Sinulla kiva työ.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että ne ammutaan kuulaspruutalla ilmaan ja halkaistaan samuraimiekalla?
Vain japaninvientiin menevät. Suomessa myytävät halkaistaan fiskarsin vesurilla
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa kertoa tätä, mutta työssäni joudun pitämään aivan pieniä kissanpentuja
käsissäni ja painamaan heidän pehmeillä tassuillansa etanoita juuri sen verran
,
että etanoista valuu vihertävää limaa keruuastioihin.Tiedättehän, juuri sitä vihreää limaa, josta valmistetaan ruiskaunokin kukkien mettä lisäämällä,
sitä liimaa, jolla Fazerin vihreiden kuulien puoliskot liitetään yhteen.
Työssä on pakko käyttää aivan pieniä kissanpentuja, koska vain heidän tassunsa
ovat kyllin pehmeitä etanoiden puristamiseksi, niin hellästi, etteivät ne mene rikki,
mutta kissan pennut kyllästyvät työhönsä melko nopeasti ja on vaikeuksia hankkia
uusia pentuja heidän tilalleen.
Kannattaa leikata ne tassut irti kissanpennuista. Kissa itsessään on turha
Silloin ,kun ruuveissa oli se taltta kanta niin olin rautasahalla niihin ruuveihin sen uran sahaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sain uuden työpaikan suklaalinjalla, mutta en ole aloittaja joka on kuulalinjalla. Leikkaan jokaisesta fazerina ja geisha-levystä 7-8 millimetriä keskeltä pois, on tarkkaa puuhaa, ja yhdistän levyt takaisin istumalla niiden päälle. Suklaalevyn kuuluu olla litistyneen näköistä.
Leikatuista siivuista suklaa menee uuden 100 gramman maitosuklaalevyn päälle, koska se oli liian ohueksi suunniteltu ja täyte jäätelöihin,Paras duuni ikinä!
Hei,
Saitko ylennyksen suklaalinjalle? Aloitetaanko vihreäkuulalinjalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms
Siis kun ei yhtään tiedä, onko tämä provo vai ei? Leikataanko niitä kuulia siellä?
Vihreät kuulat syntyvät puolikkaina ja ne liimataan yhteen syntyy kuula, muuten ne eivät olisi intersektionaalisia ja ne eivät kelpaisi kaikille sukupuolivähemistöille.
Hei joko kohta Fazerille haetaan taas kausityöntekijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi.
Ei ole, edelleen repeilen aloitukselle ja näille kommenteille! Kiitos kaikille osapuolille, tää pelasti muutoin erittäin p*skan päivän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi.
Ei ole, edelleen repeilen aloitukselle ja näille kommenteille! Kiitos kaikille osapuolille, tää pelasti muutoin erittäin p*skan päivän!
Minä toimin sen päivän paskottelijana, mutta kun aina ei kakata, niin siitä saattaa aiheutua teille hyviä päiviä. Esimieheni itse pääperkele ei kyllä hyvää siitä tykkää.
Oon saanu just duunin Fazerilla palmuöljyn annostelijana. Koska olen uusi tässä hommassa, menee välillä vähän överiksi, joten jos tuntuu kielen päällä ällön rasvaiselta niin sorry siitä.
Siniselle linjalle ei ole vielä saatu työntekijää, joten siellä ei vielä ole öljynannostelijaa. Hakusessa on…
Minä olen se puhelinaspa, joka vastaa puhelimeen, että ”kaikki asiakaspalvelijamme ovat tällä hetkellä varattuja”. Viikonloppuisin sijaistan ”valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä” -informaattoria.
Vieläkö te 5 vuotiaat jaksatte samaa pas.. jauhaa.
rarehanu kirjoitti:
Vieläkö te 5 vuotiaat jaksatte samaa pas.. jauhaa.
Anteeks nytte mutta ihan täysikäisiä me täällä Kekkilällä ollaan!
Onko sun hanttihomma jo loppunut?