Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
861/1738 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin viimeistelijänä Pohjois-Pohjanmaalla eräällä taloelementtitehtaalla.

Nykyisin lakkautetut kansakoulut ovat niin suosittuja, että tehtaamme on alkanut toimittaa lakkautettuja kansakouluja elementtirakenteisina pakettiratkaisuina asiakkaan hankkimalle tontille.

Työni viimeistelyosastolla on veistää puukolla pulpetinkansiin pillunkuvia.

Vierailija
862/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kesätyö on ollut Kissankellojen soittajana.

Syksyllä pääseen Lehtien puista alas puhaltajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin lakkautetut kansakoulut ovat niin suosittuja, että tehtaamme on alkanut toimittaa lakkautettuja kansakouluja elementtirakenteisina pakettiratkaisuina asiakkaan hankkimalle tontille.

Ollaan melkein samoissa hommissa.

Minä pureskelen purukumeja ja kiinnitän ne niiden pulpettien pohjaan.

Vierailija
864/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku muu väri parempi jos ei pidä vihreästä...

Vierailija
865/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🟢🟢🟢🟢🟢 👩‍🍳

Vierailija
866/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskenteleekö puolittajat puolella palkalla?

Naiset saa 50%vähemmän palkkaa mitä miehet saa.

Vierailija
867/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympein homma mitä itse olen tehnyt, niin on palapelien leikkaaminen. Saa saksien kanssa olla tarkkana ettei palat hajoa. 

Palapalkalla, jos kämmäät niin kaikki sen laudan leikatut palat menee roskiin.

Vierailija
868/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työskentelen hometalotehtaalla mikrobityönjohtajana. Arvatkaas, kenen keksintöjä on HOME -sisustuskyltit ja -tarrat?

Vierailija
869/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sillä, että ne on helpompi puolittaa, kun on valmiiksi jo leikattu?

Vierailija
870/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kannattaa sitten syödä mahdollisimman monta, vähemmän puolitettavaa!

Vierailija
871/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assi stentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assi stentti kirjoitti:

Hei! Ihana kuulla, että muillakin on kohtaanto-ongelmia! Luulin, että olen ainoa.

Itse teen tällä hetkellä Suomen ainoana palkattuna työntekijänä silmäneuloihin silmiä ja nyt kun ikääkin tullut, niin silmien sisäpuolen reunojen hiominen on käynyt haasteelliseksi. Silmät nakerretaan neuloihin pienellä taltalla ja siitä syystä reunat voivat olla rosoisia, vaativat hionnan.

Minulla todettiin omissa silmissä terävämetallikaihi, joka on osoittautunut ammattitaudiksi. Vakuutusyhtiö haluaisi laittaa minut uudelleenkoulutukseen, mutta olen tehnyt noita silmäneulojen silmiä jo 45 vuotta ja tuntuisi hassulta vaihtaa ammattia näin 64-n yrittänyt miettiä, mitä voisin omalla alallani vielä tehdä, kehittämistyö kiinnostaa. Toki parsinneulojen silmiä pystyn vielä tekemään jonkin aikaa.

Jos olet pujottanut joskus lankaa silmäneulaan, niin luultavasti olet minua silloin sadatellut. Puolustuksekseni voin sanoa, että silmät ovat standardimittaiset, jopa niissä sarjaneulapaketeissa. Että pahoittelut, olen tehnyt annettujen ohjeiden mukaan.

Ou nou. Sulla on kurja kohtalo. Etkö voisi siirtyä tänne nuppineulaosastolle, missä me dipataan neuloja kuumaan lasimassaan ja sormin pyöräytetään massasta säännöllinen, nätti nuppi nuppineulaan?

Hei ja kiitos kovasti vinkistä! Kas kun kukaan ei tuota minulle ehdottanut! Te olette vissiin siellä pohjakerroksessa, kun lämmitätte samalla toimitiloja. Tulenkin käymään tänään, jos olet töissä. Oho, esihenkilö tulee...nakuttelen vielä hetken...

Hei kolleegat, mä olen hakaneulaosastolla töissä. Tämähän on siis firman vaativin osasto, hakaneulan taivuttajaksi valmistuminen kestää n. 10 vuotta. Pitää osata taivuttaa tasan 360 astetta ja oikeasta kohdasta, muuten neulaosa jää liian lyhyeksi.

Olen vuosien varrella nähnyt lukemattoman määrän innokkaita harjoittelijoita, joille muutaman viikon epätoivoisten taivutteluyritysten jälkeen on annettu potkut.

Vierailija
872/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika ykstoikkosta puuhaa vai onko?

Vierailija
873/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmoinen työ että opetan kimalaisia lentämään. Ne onkin todella hyviä oppimaan.

Vierailija
874/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erikoistuin työkseni täyttämään kaupan irtokarkkilaareja. Sitä varten avataan makeissekoituspusseja ja lajitellaan yksitellen karkit erillisiin kaukaloihin. Lisähaastetta työhöni tuo uusi EU-standardoitu kaukaloidien kansien automaattinen sulkeutumismekanismi; pitää osata lajitella ja heitellä karkkeja tosi nopeasti samalla kun laariavustaja avaa sulkeutuneita kansia.

Vierailija
875/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka luulette muuten vinyylilevyjä valmistettavan? Etenkin se musa siihen muovilättyyn?

Oon ollu alalla 30 vuotta..

Vierailija
876/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erikoistuin työkseni täyttämään kaupan irtokarkkilaareja. Sitä varten avataan makeissekoituspusseja ja lajitellaan yksitellen karkit erillisiin kaukaloihin. Lisähaastetta työhöni tuo uusi EU-standardoitu kaukaloidien kansien automaattinen sulkeutumismekanismi; pitää osata lajitella ja heitellä karkkeja tosi nopeasti samalla kun laariavustaja avaa sulkeutuneita kansia.

Ilmankos kauppojen lattiat on irtokarkkeja täynnä! Sun hutien takia on kenkien pohjat täynnä suklaata ja muuta moskaa!

Vierailija
877/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin edellisessä duunissa hiustenhalkoja. Nyt lämmitän haloilla saunaa eikä hiuksia juuri ole.

Vierailija
878/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ministeriön alempana virkamiehenä. Hengitysvaikeuksia!

Vierailija
879/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa kertoa tätä, mutta työssäni joudun pitämään aivan pieniä kissanpentuja

käsissäni ja painamaan heidän pehmeillä tassuillansa etanoita juuri sen verran

,

että etanoista valuu vihertävää limaa keruuastioihin.

Tiedättehän, juuri sitä vihreää limaa, josta valmistetaan ruiskaunokin kukkien mettä lisäämällä,

sitä liimaa, jolla Fazerin vihreiden kuulien puoliskot liitetään yhteen.

Työssä on pakko käyttää aivan pieniä kissanpentuja, koska vain heidän tassunsa

ovat kyllin pehmeitä etanoiden puristamiseksi, niin hellästi, etteivät ne mene rikki,

mutta kissan pennut kyllästyvät työhönsä melko nopeasti ja on vaikeuksia hankkia

uusia pentuja heidän tilalleen.

Vierailija
880/1738 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloituksella 1200 yläpeukkua vai mitä tuo 1.2k tarkoittaa?

Mahdollinen selitys voisi olla se, että tuo luku tarkoittaisi 1200 peukaloa eli yläpeukkua, jotka ovat jääneet kiinni Vihreän Kuulan puoliskoihin, mitä kummallisempien työtapaturmien seurauksena. Tiedäthän, että nuo yläpeukut irroitetaan tukalasta tilastaan, upottamalla käsi piraija-altaaseen, jolloin kasvissyöjä piraijat, syövät Vihreän Kuulan puolikkaan pois. Vielä 50-luvulla käytettiin moottorisahaa, mutta kaikessa teknologiassa ollaan edetty valtavin harppauksin kohti luonnonmukaisia menetelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi