Miksi jotkut ihmiset katsovat aina kanssaan olevaa ihmistä, kun heitä valokuvataan?
Siis kun yleensä, jos kaksi ihmistä asettuu kuvaan, molemmat katsovat kameraan. Mutta jotkut katsovat sitä kaveria, puolisoa tms joka kuvaan heidän kanssaan asettuu, vaikka se henkilö katsoisi kameraan. Eli kuvassa Maija katsoo Mattia, joka katsoo kameraan.
Miksi?
Kommentit (10)
Kuvaajan tulisi ohjata kuvattavia.
Meillä isä on tällainen. Ei tykkää olla kuvattavana joten katsoo aina muita, ei koskaan katso kameraan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaajan tulisi ohjata kuvattavia.
Samaa näkee selfieissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä isä on tällainen. Ei tykkää olla kuvattavana joten katsoo aina muita, ei koskaan katso kameraan.
Tämä
Olen aika ruma mutta valokuvissa aivan karsean ruma, siis jos katson suoraan kameraan. Mieluummin näytän kuvissa vain aika rumalta ja tämä toteutuu jos katson sitä jonka kanssa olen kuvassa.
Joillakin profiili on edustavampi. Kuvaan tulee myös enemmän jännitettä kun kaikki eivät tapita kameraan.
Mä en osaa olla kuvissa. En kyllä aina katso toista ihmistä, mutta aivan hyvin voin niin tehdä.
Mieheni ei katso minuun päinkään edes silloin kun puhun, ja aloitttaa vain huutamaan lauseen keskeltä omia juttujaan.