Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
81/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Fazerilla marianne crushrouheen murskaajana. Raastan mariannet raastimella käsin.

Vierailija
82/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan leikkaa, vaan ne valetaan puolikkaina, jotka sitten liimataan yhteen. Selvä provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta koittakaapas tätä: itse olen kolmatta vuotta linjastolla sullomassa rusinoita maksalaatikkoon. urakkahommaa mutta rusinat on saatava hyvin tasaisesti pitkin laatikkoa tai tulee sanomista. en olisi ilman kurssitusta tähän työhön uskaltanut lähteä ja se varsinainenn ammattitaitohan kehittyy vasta vuosien, vuosikymmenienkin myötä. hattua nostan alan konkareille

Onko sulla vapaata aina kun vuorossa on rusinaton maksalaatikko?

Vierailija
84/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos. Keventää vähän tätä yksinäistä joulua.

Vierailija
85/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kukaan leikkaa, vaan ne valetaan puolikkaina, jotka sitten liimataan yhteen. Selvä provo.

Hei nyt, älä viitsi näin jouluna narrata.

Ensin ne kerätään köynnöksistään, kuoritaan ja puhdistetaan. Sitten ladataan tykkiin, joka syöttää ne halkaisutyöntekijälle. Siitä sitten liimaukseen.

Muistatteko, kun 70-luvun loppupuolelle saakka Vihreissä kuulissa oli vielä hitsaussaumat?💚

Vierailija
86/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä ole mitään järkeä valaa puolikkaina. Kyllä se muotti laitetaan kerralla täyteen eikä puoliväliin.

Vierailija
87/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio aloittajalle, esimiehesi linjastolta tässä.

Työsopimuksessasi on kohta työhön liittyvästä vaitiolovelvollisuudesta.

Tätä kohtaa olet nyt rikkonut ja sinua sanktioidaan.

Palatessasi vapailta et jatka enää töitäsi vihreiden kuulien linjastolla vaan sinut

siirretään koemaistajaksi Rekkamiehen Pastillien linjastolle.

Mikäli tämäkään ei tuota tulosta uppiniskaiseen kalloosi on seuraava tehtävä sissijuusto-osastolla.

Vierailija
88/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihan parasta 💗 kiitos piristyksestä! T. Edelleen työtön

Vierailija
89/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä työkokemus tällä saralla, aloitin baby-porkkanoiden tekijänä, sitten siirryin ananaskirsikoiden lehtien rypistäjäksi, tällä hetkellä toimin passion hedelmien linnojen tekijänä. Haaveena vielä ennen eläkettä päästä silmittömän laakerin lehtiä.

Vierailija
90/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkä työkokemus tällä saralla, aloitin baby-porkkanoiden tekijänä, sitten siirryin ananaskirsikoiden lehtien rypistäjäksi, tällä hetkellä toimin passion hedelmien linnojen tekijänä. Haaveena vielä ennen eläkettä päästä silmittömän laakerin lehtiä.

Silittämään laakerin lehtiä

Vierailija
91/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mootsartin kuulia ni suklaa sulaa sormiin muttei tartte leikata.

Vierailija
92/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa työpaikan vaihto niin eiku etelän lämpöön tänne kaveriksi poistamaan viinirypäleistä siemeniä!

Vierailija
93/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa ei päässyt heti johtajan hommiin, voi kyynel.

Vierailija
94/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mielessäsi, että ne on vihreiden kansanedustajia. Taas työt maittaa.

Vierailija
95/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joo, ne liimataan yhteen erikeeperillä vai oliko se pikaliimalla🤔

Vierailija
96/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ette arvaa miten ärsyttävää on tehdä violetteja dumleja, kun pitää imeä ruiskulla se normaalien punaisten dumlien täyte ulos että saa lakritsitäytteen sisälle! Siinä saa olla nopea ettei se normaali täyte ehdi jähmettyä, mutta tarkka ettei suklaakuori hajoa...Minusta kaikki kausimaut saisi jättää keksimättä, mutta helppohan sen on johtoportaasta sanella mitä tehdään...

Vierailija
97/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rypistelen rusinoita

Vierailija
98/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten hyvä ketju, kiitti päivän nauruista. :D t. Fazerin tehtaalla oikeasti töissä oleva, en tosin Marmeladiosastolla ;)

Vierailija
99/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas sorvaan neliskanttisista marmeladikuutioista kuulia, jotka sitten maalataan vihreiksi ja halkaistaan ja lopuksi sitten  vaan ap liimaa ja viola, vihreä kuula on valmis.

Vierailija
100/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Saarioisten maksalaatikossa olekin joku tietty kappalemäärä niitä rusinoita?

Onko siellä linjastolla oikeasti joku ihminen, joka laskee rusinoita kaikki päivät vai onko siihen palkattu joku apina rekeen sitä hommaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan