Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Itse olin nuorempana kesätöissä Australiassa laittamassa pistaasipähkinöitä niiden kovien kuorien kuorien sisään.
Se vasta hankalaa onkin, ja sen vuoksi kuoret jää usein vähän raolleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt täsmälleen saman tekstin Jodelissa :D
Ylikseltä tää on alunperin. Keksikää joskus jotain omaakin kaiken vihapuheenne sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites luulette konvehtirasioiden täytön tehtävän? Ehei,käsipelillähän se ja erimallisia konvehteja pukkaa naaman eteen liukuhihna taukoamatta...Kauaa ei siedä oikeata kolosta pähkäillä....
Saako työn jos pärjää hyvin palikkatestissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Ollaan varmaan työkavereita, minä laitan ne poraamasi makaronit veteen pehmenemään ja taivutan ne.
Hajosin tässä punaviiniä siemaillessani...
F
Vierailija kirjoitti:
ja taas on kopioitu kamalan sammakkofoorumin jutut av-palstalle
alatumputtajille ihan vaan tiedoksi, että tämä pasta on pyörinyt siellä jo vuosikausia.
mutta voimafantasioikaa rauhassa, kuten aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alatumputtajille ihan vaan tiedoksi, että tämä pasta on pyörinyt siellä jo vuosikausia.
mutta voimafantasioikaa rauhassa, kuten aina
Äiti äiti, ne jakaa hassuja juttuja netissä vaikka nää oli sillä toisella sivulla ensin!! Ja nyt ne alapeukutti mua! Ihan varppina voimafantasioivat!
Hetken aikaa uskoin, että aloitus on totta ja olin että onpa söpö ammatti. Minussa on vielä lapsenmielisyyttä siis<3
Jätin Fazerin puhelinvastaajan viestiin, että on rassismia tehdä vihreitä kuulia. Elleivät sitten ala valmistaa myös persukuulia.
Vierailija kirjoitti:
Jätin Fazerin puhelinvastaajan viestiin, että on rassismia tehdä vihreitä kuulia. Elleivät sitten ala valmistaa myös persukuulia.
Ja myös puhtaanvalkoisia kristillisdemokraattikuulia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Ollaan varmaan työkavereita, minä laitan ne poraamasi makaronit veteen pehmenemään ja taivutan ne.
Täällä kans yks työkaveri. Mä liimaan niitä reikiä yhteen et saagaan spagettia. Ne reiät joita en linjalla ehdi saada kiinni, menee rakettispagetiksi. Nyt tiedätte senkin, mistä se raketti nimi tulee.
Itse olen ollut perunalastupoimuttaja. Pienellä erikoishaarukalla painelin jokaiseen perunaviipaleeseen poimut. Hauskaa työtä.
Vähän samanlaista työtä teen. Pujottelen After Eight -suklaalevyjä papereihin. Linjalla työkaveri ensin tarkistaa, että levyt on suoria ja minun jälkeeni joku laskee montako niitä tulee kymmeneen kappaleeseen. Sen enempää en näe sivuille mitä tuotantolinjalla jatkossa tapahtuu.
Pakkaan ja lajittelin niitä suklaarasioita, ja jos on huono päivä, laitan pelkkää ananas- ja liköörikonvehtia. Kjäh kjäh, hyvää joulua vaan.
Siis hetkinen. Kone syöksee kuulan kokonaisena eteesi, ja puolitat kuulan. Miksi et heti laita puolikkaita takaisin paikalleen, miksi tarvitaan erillistä liimaajaa?
Olen koko syksyn toivonut saavani ylennyksen tohon leikkaamiseen. Ymmärrän kyllä miten tarkkaa se on. Itse pyörittelen niihin sokerit ja se ketuttaa kuin pientä oravaa kun on sokerissa silmät ja korvat työpäivän päätteeksi.
Koittaakaas viettää vuosia taivuttelemassa banaaneja....alkaa motivaatio pian loppumaan,
Olet tainut hutiloida Ap. Pyörittelen tässä juuri kuulia käsissäni. Toisessa vihreitä, ja toisessa.....joka tapauksessa toinen vihreän kuulan puolikas on eri kokoinen. Pidän symmetrisyydestä, ja tämä aiheuttaa kurjaa mieltä. Liimausjälki on kuitenkin erinomaista. Terkut työkaverillesi.
Vierailija kirjoitti:
Koittaakaas viettää vuosia taivuttelemassa banaaneja....alkaa motivaatio pian loppumaan,
Taivutetaan ennen vai jälkeen kun vedetään kuori päälle?
Kuugelsson kirjoitti:
Olet tainut hutiloida Ap. Pyörittelen tässä juuri kuulia käsissäni. Toisessa vihreitä, ja toisessa.....joka tapauksessa toinen vihreän kuulan puolikas on eri kokoinen. Pidän symmetrisyydestä, ja tämä aiheuttaa kurjaa mieltä. Liimausjälki on kuitenkin erinomaista. Terkut työkaverillesi.
On siinä kuule valitusosoitus mukana, missä on takuulappukin. Oikeuskansleri valvoo näitä.