Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
121/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tehnyt aikanaan rahakasta keikkaa kerätessäni liivatelehtiä liivatepensaista.

Se on kans sellasta kausiluontoista, koska liivate tietysti tiputtaa lehtensä talveksi.

Samalla suunnalla on harvinainen, luonnonvarainen suklaasimpukoiden yhteisö.

Se piti erikseen suojella harvinaisuuksien metsästäjiltä.

Rasioissa myytävät simpukat viljellään katkarapujen tavoin.

Vierailija
122/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskasta hommasta puhuttaessa ei auta unohtaa meitä, jotka ollaan kahvipaahtimolla.

Ihmiset on niin hirveän vaativia nykyään, joten meillä kahvijauheen tarkkailijoilla on kova homma. Me nuuskitaan kahvijauhetta pitkät päivät, ja nenä ruskeana lähdetään kotiin.

Ammattitautina on kahvikeuhkot, ei tätä hommaa pitkään terveenä kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Minäpä olen Sun Maid-rusinoiden rutistaja täällä Kalifornian auringon alla. Työkaverit on tosi mukavia, kaksi Pedroa, kolme Pabloa, muutama Jesus ja Dolores ja Concepcion. Kaveri ei saanut työviisumia koska on ollut nuorena kommunist. Hän on Fazerilla murentamassa vohvelimurusia Geishan täytteeseen.

Geishan murut saisi murentaa vain oikea geisha. Juuri kaverisi takia suklaan nimi tahdottiin muuttaa. Se ei ole enää aitoa.

Vierailija
124/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Fazerin tehtaalla enkä pidä tätä yhtään pahana paikkana!

Me, jotka ollaan kuulalinjalla, saadaan AINA joululahjaksi kaikki ne Vihreät kuulat, jotka on menneet vähän pieleen. Niitä on sitten mukava mutustella jouluna kotona. Ei pääse työnteon maku unohtumaan. 😉

Vierailija
125/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää otsikko on niin paras...kuulien puolittajana DD..

Vierailija
126/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nuorempana kesätöissä Australiassa laittamassa pistaasipähkinöitä niiden kovien kuorien kuorien sisään.

Se vasta hankalaa onkin, ja sen vuoksi kuoret jää usein vähän raolleen.

Onneksi moni ei tiedä, miten kiivin tuotanto ja maorien häviäminen liittyvät toisiinsa.

Vierailija
127/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Minäpä olen Sun Maid-rusinoiden rutistaja täällä Kalifornian auringon alla. Työkaverit on tosi mukavia, kaksi Pedroa, kolme Pabloa, muutama Jesus ja Dolores ja Concepcion. Kaveri ei saanut työviisumia koska on ollut nuorena kommunist. Hän on Fazerilla murentamassa vohvelimurusia Geishan täytteeseen.

Geishan murut saisi murentaa vain oikea geisha. Juuri kaverisi takia suklaan nimi tahdottiin muuttaa. Se ei ole enää aitoa.

Olen kuullut, että Fazer olisi tästä syystä perustamassa Japaniin omaa geishakoulua. Tiedätkö, pitääkö huhu paikkansa?

Vierailija
128/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Olen kuullut, että Fazer olisi tästä syystä perustamassa Japaniin omaa geishakoulua. Tiedätkö, pitääkö huhu paikkansa?

Minä puolestani olen kuullut, että Fazerilla olisi alkamassa geishakuulien tuotanto.

Sinne olisi kiva päästä testaajaksi. Näin keski-ikäisenä rupsahtaneena ja puolisottomana tätinä homma kiinnostaa erityisesti.

Vierailija
129/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, mitä sanotaan, mutta kyllä Gordon Ramsayllä on tarkka maku.

Me täällä pohjoisen sahtipanimossa kaavitaan jatkuvasti hikeä mummojen kainaloista. Käytetään ihan perinteisiä poronluista veistettyjä hikilusikoita siihen. Mummoista vaan alkaa olla pula.

Vierailija
130/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on siellä valmistuspuolella huudella. Ite oon Fazerilla prosessin loppupäässä, pakkaamassa patukoita. Pienemmät Pätkikset yms vielä kohtuullisen helppoja, mutta esim. Kismet jo sen verran isompi, että saa mielikuvitusta käyttää. Ne on kuitenki umpikääreitä, johon ne on saatava.

Vierailija
131/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

Tämä on ikävää. Joskus se pari on jo pari metriä edellä tai tulee perässä. Saa olla skarppina. T. Kesätyöntekijä vuodelta -98

Vierailija
132/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.

Luulin lapsena oikeasti monta vuotta, että makaroneihin porataan reiät. Isoisä kun väitti olleensa makaroniporarina nuoruudessaan. 😂

Vierailija
133/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas poraan linjastolla peräreikiä puuhevosille viiden sekunnin välein. Liian rankkaa. Otan loparit ja alan kiertäväksi. Onko sinulla puuhevosta?

Vierailija
134/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paras ketju hetkeen. Nauroin eilen ääneen tälle :D

Vierailija
135/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopstolla vihreidenkuulien liimaus-opintolinjalla ja vielä on 4 vuotta jäljellä maisterintutkintoon ja sitten voikin jo lähteä työharjoitteluun.

Vierailija
136/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tylsää hommaa kun makaronin poraaminen tai rusinan rypistäminen.

Vierailija
137/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö täältä yhtään metrilakujen valmistajaa? Aloittamassa työt tammikuussa ja lupasivat kyllä kunnon perehdytyksen, mutta ois kiva tietää jo vähän ennakkoon, pääsis sitten vähän pätemään. Jännittää miten siellä sitten pärjää, kun on kokemusta vaan hevi-puolelta, mm. minitomaatteja prässäillyt ja uusia perunoita tehny vanhoista.

Tärkeintä on muistaa, että miehen metri on naisen 80 senttiä. Oletko menossa lakritsi- vai täyteosastolle?

Lakukuori kaulitaan ( tylsää ), leikataan ( tarkka leveys ) ja liimataan ( vaativin työ ) putkeksi, täyte pursotetaan.

Itse olen siellä mittausosastolla, saan syödä ylimitan menevät pätkät osana palkkaa :-)

Vierailija
138/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä onko tehtaanmyymälää mist sais ostaa niit epäonnistuneita?

Vierailija
139/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs niitä jotka leikkaa suklaakonvehdin pohjan pois ja kovertaa tilaa jotta sinne voi lisätä täytteen, vai joko tää oli mainittu?

Vierailija
140/1736 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiva ett löysit töitä. Mäkin haluan vihreiden limojen liimaajaksi? Onko siel myös geishakuulia?

Ei Suomessa ole geishakuulia. Niiden vastine täällä on pesäpallo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän