Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
761/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kodinhoitaja jo 20 vuotta. Ei tästä mitään tuu. Joka päivä samat koirankarvat.

Vierailija
762/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poraan taas emmental juustoihin reikiä.. Sekin on puuduttavaa. Onnex on monta poraa edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
763/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grüsse aus der Schweiz

Minä olen Toblerone tehtaalla se joka vasaran ja taltan kanssa kovertaa ne vaot, taikka vuoret suklaakolmiopölkkyyn.

Tosin olen vasta oppipoika koulutuksessa, mestarini on ollut työssään jo vuosikymmeniä ja osaa parille miekan iskulla vetäistä ne vuoret. Hänellä tosin palkkakin huitelee pilvissä.

Tuskinpa se sinunkaan palkka niin matala. 

Vierailija
764/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh

Vierailija
765/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ansiosidonnaisella kotihommissa viime vuodet kuuntelemassa vaimon viduilua iltaisin. Nyt hommat on muuttunut sikäli, että päästiin molemmat eläkkeelle ja viduilu on muuttunut kokopäiväiseksi.

Palkkana paha mieli ja karmea itsetunto...valitettavasti on pysynyt fyysisesti terveenä eli tätä hommaa jatketaan varmaan vuosia vielä.

Vierailija
766/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puolitit vihreitä kuulia ja minä oon puolittanut Aprikooseja Israelissa aikoinaan kibbutsilla, kananpaskaa raaputtanut muutaman kanalassa jne

Vierailija
767/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä irrotan turhia kin-pääteitä sanoista. Hirveän tarkkaa hommaa. Aikaisemmin poistin myös-sanoja, mutta kineistä maksetaan paremmin, koska niitä on vaikeampi erottaa.  Opiskelen liitepartikkeleiden (kin-kaan-kään) rajakahdennusten poistoa työn ohessa laajentaakseni työnkuvaani. 

Vierailija
768/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa loppu noi agenttihommat, niin onneksi pääsin Valiolle voita pökkiin.

769/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kojak kirjoitti:

Multa loppu noi agenttihommat, niin onneksi pääsin Valiolle voita pökkiin.

Ha-haa...

Vierailija
770/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän viljellä huumorinkukkia, mutta aina joukkoon eksyy muutama tosikonsiemen, pilaavat koko sadon :-(

Vierailija
771/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä akanoita, ei ole vehnänjyvistä / kukansiemenistä erotettu kunnolla.

Vierailija
772/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dansukkerilainen kirjoitti:

Tiesittekö, että tehtaalta lähtiessään sokeripalat, raesokerirakeet ja hienon sokerin kiteet on pinottu sinne pussiin/rasiaan siististi ja tiiviisti? Sekamelska tulee vasta kuljetuksen ja kaupan höykytyksessä. Joku tekee senkin työn. Muutoin ei saataisi tasamäärää pakkaukseen. 

Kerran kävin tomusokeripakkaamon puolella katsomassa menoa, mutta sain vakavan ahdistuskohtauksen.

Olen ostanut palasokeripakkauksia, joissa palat on järjestyksessä. Mutta tästä on aikaa. 

Vierailija
773/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuudelien taittelija. Saan kiharretut nuudelit nuudelien kihartajalta, ja minun tehtäväni on taitella ne pakkauksen mittoihin sopiviksi ja asetella sitten ritilälle kuivumaan. Aluksi oli vaikeaa estää kosteitanuudeleita leviämästä, mutta nyt osaan jo tehdä siistin matalan kuution. Pussittaja ottaa sitten ritilältä kuivat nuudelit ja laittaa ne pussiin yhdessä mausteiden kanssa.

Vierailija
774/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin puutarha-alalla, mutta tympäännyin puistohommiin kun niihin palkataan töihin vain kesäksi. Onneksi keksin hakea jatkokoulutukseen. Nykyään työskentelen kukkakeppinä. Leppoisaa työtä kauniiden kasvien tukena.  Lisäksi ryhtini on parantunut huikeasti. Suosittelen!

Vierailija
775/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun täällä on muitakin liimureita. Itse teen tällä hetkellä Iittalaa, liimaan punaisia tarroja tuotteisiin. Vaatii taitoa liimata tarra juuri oikealle oksalle ja oikeassa kulmassa pöllöön nähden.

Aikaisemmin liimasin Pirkka-merkkejä hedelmiin.

Vierailija
776/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli nuudelien pussittajana.

Se on vielä herkkuhommaa mun hommaan nähden.

Mä olen kennelissä puudelien nussittajana.

Vierailija
777/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vääntävät juomatölkistä sen metallirenkaan irti. Minä hitsaan niitä renkaita sellaisiin tölkkeihin, joista se puuttuu. 

Viihdyn työssäni ja palkka on loistava. Hitsauslisenssit pitää kyllä uusia kahden vuoden välein ja siitä meinaa tulla stressi.

Minulla on pyyntö: kiskokaa vaan ne renkaat irti niin minulla riittää töitä. Ja vihje: renkaita voi kerätä ja niistä voi tehdä lippalakin ja ravatin itselle tai lahjaksi!

Vierailija
778/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 10 vuotta menny vauva.com palstan moderoinnissa. Kauhee homma pitää ketjut ihan tyhjinä koko ajan. Taukojen aikana seuraan miten huonosti tää kilpaileva foorumi on hoidettu, läjäpäin threadeja mitä oudoimmista aiheista.

Vierailija
779/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilysti kirjoitti:

Minä irrotan turhia kin-pääteitä sanoista. Hirveän tarkkaa hommaa. Aikaisemmin poistin myös-sanoja, mutta kineistä maksetaan paremmin, koska niitä on vaikeampi erottaa.  Opiskelen liitepartikkeleiden (kin-kaan-kään) rajakahdennusten poistoa työn ohessa laajentaakseni työnkuvaani. 

Ollaankohan melkein collegoja? Minun työ on huomauttaa ilkeästi jos joku käyttää sanaa Ketä sanan Kuka sijaan. Turun seudulla työskentelen enimmäkseen, turkulaiset kun tunkee joka paikkaan tuota Ketä sanaa. Ja usein vielä se Muu sana on siinä ketä sanan perässä.

Vierailija
780/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin vaativassa työtehtävissä. Minä olen se joka varmistaa että elintarvikepakkaukset on mahdollisimman vaikea saada auki. Tiukkaan erittäin tiukkaan on jokainen pakkaus liiskattava. Myös repäisyreuna esim. karkkipussin kulmassa pitää tehdä niin että jos ja kun se aukeaa niin se aukeaa niin että koko pussi repeää ja karamellit putoavat pakkauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi