Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1738)
Mä en käy nykyään missään töissä. Edellinen pomo soitteli ja kyseli missä oon luuhannut. Nyt soittelee työkkäri. Oonvastannut, että hyviä työntekijöitä on nykyään vaikea löytää. Piileskelen appiukon mökillä Lapissa.
Mä oli kausityöntekijänä kuulanliimaajana kun niitä erivärisiä kuulia tehtiin jouluisin. Siinä meinasi iskee paniikki kun linja huristaa hirveetä vauhtia ja on erivärisii puolikkaita ja ne piti liimata oikein. alkuun tuli aina ihan ihme värisiä palloja.pahoittelut niille jotka sai sellaisia joululahjaksi.
Mä teen 16 tuntista päivää körfesin kebablihalinjalla. Kakkapökälettä sahataan ohuen ohuiksi siivuiksi ja nopeasti uitetaan rasvaaltaassa jotta saadaan haju poistettua.
En kestänyt sitä pitkään, mutta toimin p*skanjauhajana. Haju tarttui vaatteisiin ja hiuksiin eikä kukaan halunnut enää olla tekemisissä. En suosittele.
Ite olin nuorena kesätöissä palapelilaatikon kokoajana. Siinä etsittiin miljoonien palojen joukosta sopivia paloja. Oli kyllä uskomattoman vaikeaa koota yksi kokonainen palapeli että saatiin palat pussiin ja toimitettavaksi kauppaan.
Tiesittekö, että tehtaalta lähtiessään sokeripalat, raesokerirakeet ja hienon sokerin kiteet on pinottu sinne pussiin/rasiaan siististi ja tiiviisti? Sekamelska tulee vasta kuljetuksen ja kaupan höykytyksessä. Joku tekee senkin työn. Muutoin ei saataisi tasamäärää pakkaukseen.
Kerran kävin tomusokeripakkaamon puolella katsomassa menoa, mutta sain vakavan ahdistuskohtauksen.
Kiitos aamunauruista, hauskin avaus pitkään aikaan.
Avauksen päivämäärästä voisi arvuutella, etä sinulla on mennut jouluaaton ja 1.4. tavat ja totumukset hiukan sekaisin D!!
Kiitos!
Olen maikkarilla mainosten alkamisnappia painamassa. Valitettavasti työni on lisääntynyt, pitäisi 5 minuutin välein painaa mutta joskus menee yli joskus alle, usemmiten keskeytän ohjelman kesken lauseen. Sori siitä.
TV-uutisissa oli poika joka maalitehtaassa piteli peltiä, ettei täyttölaite tiputtele lopuksi. No sitten oli uusi kuva, jossa laite itse nykäisi maalit niin ettei siitä tippunut.
Vierailija kirjoitti:
Avaus ja eka viesti on kyllä hauskinta ikinä :D
"Olen amerikkalainen ja olen Usassa päällystämässä Fazerin Amerikanpastilleihin sen minttuseoksen.
Työ pitää tehdä täällä amerikassa ettei tule sanomista kulttuurin omimisesta."
Tämä on uskomattoman hyvä.
niin, ei saanut kokonaisia kuulia, ja nykyaika II videota.
tai sitten aitoa geishaa suoraan jaappanista?
Toivottavasti saat potkut tämän ketjun takia ja joku työtä tarvitseva saa paikkasi. Et taida olla penaalin terävimpiä kyniä, sillä sinut voidaan hyvin helposti henkilöidä tästä jutusta. Uusi puolittaja, joka on on jopa käynyt valittamassa puolittamisesta, sellaisia ei varmasti monia ole firmassa.
Käyttäjä2301 kirjoitti:
Toivottavasti saat potkut tämän ketjun takia ja joku työtä tarvitseva saa paikkasi. Et taida olla penaalin terävimpiä kyniä, sillä sinut voidaan hyvin helposti henkilöidä tästä jutusta. Uusi puolittaja, joka on on jopa käynyt valittamassa puolittamisesta, sellaisia ei varmasti monia ole firmassa.
Oletpa vakava veikko.Miski toivot että hän saa potkut. Tämähän on vaan hauskaa .
Vaihtoehtoisesti voisit itse keksiä uuden aiheen joka on yhtä hyvä kuin tämä.Kas kun vakavia nykyajan aiheita ei täällä voi keskustella, tämä on hieman kuin tarha aikuisille nyt korona aikana, että tästä jään odoottamaan sinu aloitusta.
Mulla alkaa kolmas kesä nuudeleiden pussittajana. Valmistusinpa jo lähihoitajaksi, ni saisin oikeitakin töitä.
Grüsse aus der Schweiz
Minä olen Toblerone tehtaalla se joka vasaran ja taltan kanssa kovertaa ne vaot, taikka vuoret suklaakolmiopölkkyyn.
Tosin olen vasta oppipoika koulutuksessa, mestarini on ollut työssään jo vuosikymmeniä ja osaa parille miekan iskulla vetäistä ne vuoret. Hänellä tosin palkkakin huitelee pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen 16 tuntista päivää körfesin kebablihalinjalla. Kakkapökälettä sahataan ohuen ohuiksi siivuiksi ja nopeasti uitetaan rasvaaltaassa jotta saadaan haju poistettua.
Jos ihmiset tuntisivat hajun ennen öljyssä käyttöä eivät söisi.karmea lemu.
Sä saat kuitenkin palkkaa ja vastuu on olematon! Yrittäjänä asia on aivan toinen, menee alta kiinteistöt ja mitään ei jää kuin velat! Maailman huonoin maa toimia pienyrittäjänä, niin ei saa näitä tukiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa kolmas kesä nuudeleiden pussittajana. Valmistusinpa jo lähihoitajaksi, ni saisin oikeitakin töitä.
Tulee se päivä kun ikävöit nuudelien pussitusta kun poimit kakkavaippoja vanhukselta.
Taidealan koulutus on ihan hyvä värien takia, mutta joustoa on. Luulisin, että metsästyskortti tai joku eräkoulutus melkein parempi. Viime kesänä piti opetella soutamaan isolla veneellä, kun kallioilla on yleensä parhaimmat apajat. Käytin leivinpaperitekniikkaa oikein hyvillä osumapaikoilla, se nopeutti, kun ei tarvinnut lastaa.