Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
721/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olenin geishakuulien muotoilijana ja laaduntarkkailijana. Niitä pitää aina välillä viedä naisille testiin ja seurata niiden laatua ja toimintaa. M36

Fazerilla on ollut jo viime vuoden alusta alkaen kulttuurisen omimisen vastainen kampanja. Geishakuulia ei voi enää muotoilla eikä niiden laatua tarkkailla muu kuin japanilainen.

Jos et ole Auringon poikia, niin olet valehtelija. Tehtaalla siirrettiin teikäläiset lehmäkarkkipuolelle. Tiedän, kun olin noihin aikoihin siellä hr-puolella.

Vierailija
722/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin väsynyt, että tuskin jaksan kirjoittaa. Pitkä työvuoro takana aurinkokuivattujen tomaattien purkittamossa, jossa väännän tölkkejä auki, puhallan sisään ja salamannopeasti kierrän tölkinkannen takaisin kiinni.

Tavoitteena on saada aikaan se poksahdusääni, kun purkkia avataan.

Oho! Ollaan samalla tuotantolinjalla. Mä olen niitä, jotka aurinkokuivaa niitä tomskuja. Se on aika monimutkainen prosessi, en voi kertoa tarkemmin liikesalaisuussyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon porannunna kolomattakymmentä vuottaa reikiä makarooniloihin. Kaarevan reiän porroominen vuatii sopivan käyrän poran ja sopivan mielenluavun. Vua palakka ei ou hiävi.

Vierailija
724/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut työtön jo vuodesta 1994 lähtien.

Olin yleisradiossa soittamassa aina puolen yön jälkeen Maamme-laulun.

Nyt olen laittanut hakemuksia josko pääsisin jonkun kaupungin viikottaiseksi hälytysääneksi.

Vierailija
725/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun työtehtävä kuulostaa suorastaan yyber hyvältä! itse työskentelen karkkien neljättänä ja jokainen niistää päätyy hukkapussiin!

Vierailija
726/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen laittanut hakemuksia josko pääsisin jonkun kaupungin viikottaiseksi hälytysääneksi.

Oulussa etsitään kuulemma yleishälytystiimiin uusia ulisijoita. Meillä on oma Facebook-ryhmä, mistä kuulin tästä. Jos oot siis niitä uli-henkilöitä, niin paikka on käytännöllisesti katsoen sinun.

Vierailija
727/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amerikkalainen ja olen Usassa päällystämässä Fazerin Amerikanpastilleihin sen minttuseoksen.

Työ pitää tehdä täällä amerikassa ettei tule sanomista kulttuurin omimisesta.

Vierailija
728/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää jaksako

Just, joo. Ikään kuin olisi helppo löytää uusi työpaikka! Kyllä mulla on tavoitteena jaksaa eläkeikään asti. Sitten voinkin ottaa käyttöön tätä, mitä meidän tehtaalla tehdään: puuterinhajua.

Olet varmaan kollega, edellisessä työpaikassa tuli mm. puuterien hajua, varsinkin tylsällä terällä nousi joskus savuakin...

Vierailija
729/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulussa etsitään kuulemma yleishälytystiimiin uusia ulisijoita. Meillä on oma Facebook-ryhmä, mistä kuulin tästä. Jos oot siis niitä uli-henkilöitä, niin paikka on käytännöllisesti katsoen sinun.

Voi kiitos vinkistä. Toivottavasti minut valitaan.

Uiiiiii Uiiiiuliiiiluliiii

Vierailija
730/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toimin politiikassa Takinkääntäjänä.

Vierailija
731/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukahduttaminen on ainoa oikea tie.

Sille tielle on käännyttävä lopulta kuitenkin.

🇫🇮🇫🇮🇫🇮

732/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

Siis ihanaa että tää ketju tuli takasin. Alkuperäinen poistettiin jostain syystä.

Todella jännää ja järkevää. Toivottavasti pysyy nyt tässä muutaman vuoden niinkuin moni muu keskustelu täällä. Että ei vahingossakaan anneta uusille tilaa. Nää vanhat jutut on niin turvallisia.

Vierailija
733/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen amerikkalainen ja olen Usassa päällystämässä Fazerin Amerikanpastilleihin sen minttuseoksen.

Työ pitää tehdä täällä amerikassa ettei tule sanomista kulttuurin omimisesta.

Terkut Lyonista ranskanpastilliosastolta! Meillä on sama tilanne.

734/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin väsynyt, että tuskin jaksan kirjoittaa. Pitkä työvuoro takana aurinkokuivattujen tomaattien purkittamossa, jossa väännän tölkkejä auki, puhallan sisään ja salamannopeasti kierrän tölkinkannen takaisin kiinni.

Tavoitteena on saada aikaan se poksahdusääni, kun purkkia avataan.

Oho! Ollaan samalla tuotantolinjalla. Mä olen niitä, jotka aurinkokuivaa niitä tomskuja. Se on aika monimutkainen prosessi, en voi kertoa tarkemmin liikesalaisuussyistä.

Ai että ihan liikesalaisuukisia tyyppi Coca Colan resepti. Tämä ketju on paras aikanaan revakkojen vastausten takia.Saan makeat naurut. 

Vierailija
735/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

Siis ihanaa että tää ketju tuli takasin. Alkuperäinen poistettiin jostain syystä.

Todella jännää ja järkevää. Toivottavasti pysyy nyt tässä muutaman vuoden niinkuin moni muu keskustelu täällä. Että ei vahingossakaan anneta uusille tilaa. Nää vanhat jutut on niin turvallisia.

Iso peukku sulle! 👍🏻

Vierailija
736/1738 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun päätä ei huimaa. Olen lipputangon nuppi.

Saan liputuspäivistä exstra korvauksen. Suomessa saisi olla enemmän liputuspäiviä.

Vierailija
737/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset täältä Baijerista, Saksasta.

Työni on BMW:n autotehtaalla suuntavilkkujen asentajana. Maailman turhattavin työ, kun tietää, ettei asentamiani vilkkuja tule kukaan koskaan käyttämään. Tosin ei valituksiakaan koskaan tule.

Muutama kolleegani Mersun ja Audin tehtailta ovat päässeet jo eläkeputkeen työelämässä kokemansa turhautumisen takia.

Vierailija
738/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan todella turhauttava työ. Ihmiset soitteli pitkin kaupunkia ihan mihin sattuu numeroon, ja minun piti haastattelemalla saada heidät sitten oikean henkilön pakeille. Tämä homma on onneksi sittemmin lopetettu, koska useimmat liittymien haltijat kokivat mielekkäämmäksi soittamisen ja vastaaminen koettiin näin ollen turhaksi rutiiniksi.

Vierailija
739/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni, sul on töitä. Saat siitä palkkaa. Se on se pointti.

Vierailija
740/1738 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus ja eka viesti on kyllä hauskinta ikinä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi