Parhaat blogit, mitkä on teidän suosikkinne?
Itse luen lähinnä Mungolifea ja Nelliinan vaatehuonetta, jotain muitakin olisi mielenkiintoista selailla, ei kuitenkaan muotiblogeja. Ehkä jotain vähän "eksoottisempaa".. Onkos ehdotuksia?
Kommentit (31)
Samaa mieltä. Ehkä ne 14-20 -vuotiaat sitten ramppaavat niissä megamuotiblogeissa niin paljon, mistä sitä tietää. Mutta vaikea on ymmärtää.
ilon päivä silloin tällöin, lattemamma ja sitten kans tuo cagetiger jonka joku linkkasi oli joskus sen alkuaikoina tooooodella addiktoiva.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:23"]
Annika O, enemmän kuin muotiblogi! Kirjoittajana varmasti maailman kaunein nainen!
[/quote]
pieni korjaus tuohon loppuun: koripallopäinen rimppakinttuinen pikkutyttö
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:23"]
Annika O, enemmän kuin muotiblogi! Kirjoittajana varmasti maailman kaunein nainen!
[/quote]
pieni korjaus tuohon loppuun: koripallopäinen rimppakinttuinen pikkutyttö
[/quote]
Niin...ihan perus taikinanaama.
Xenia ja Moumou olivat hauskoja ennen kuin alkoivat sensuroimaan. Niitä kilahteluja oli mukava seurata.Samassa mielessä Mungis on mukava seurattava. Nämä kolme neitiä ovat myös listallani Suomen huonoimmin pukeutuvat naiset, Tuksun ja Sussu Penttilän lisäksi.
Moumou oli Jyväskylän-aikoina siitä jännä, että sen pukeutuminen oli ihan täysin tavallista henkkamaukkaa. Tässä tämän päivän toppi ja neuletakki. Ja tässä sivusta. Nykyisin tietty merkkivaatteita näkyy enemmän ja vähän jotain erikoisempaa, mutta tuon raskausmahan kanssa yltiöpäinen muodikkuuden tavoittelu on jotenkin surkuhupaisaa. Mun mielestä sen juttuja kuitenkin ihan lukee silloin tällöin.
Project mama, salamatkustaja, puutalobaby, näitä luen vaikka en kaikesta todellakaan ajattele samoin kuin he mutta varsinkin kaksi ensimmäistä osaa sentään kirjoittaa oikein ja napakasti. Ja kaikkia näitä edellämainittuja xeania wtd, moukkis kaverineen, mungo, ffp, mff... En tiedä edes miksi luen, varmaan joku tirkistelyhalu, eli en pidä niitä hyvinä..
Kenzas.se
Ainoa blogi jota jaksan seurata vuodesta toiseen
Irtokarvoja lattialla-blogissa on usein hyviä tekstejä, mutta postaa turhan harvoin..
osjmblogi.blogspot.fi vaikuttaa ihanan aidolta
Kait niissä suosikkiblogeissa jotakin on, että ne on tosiaan suosikkiblogeja tai sitten olen vaan yltiötyhmä, enkä tajua miksi ne ovat pinnalla. Jokin niissä on, että ihmiset käyvät niitä lukemassa. Se taitaa olla tuo suomalainen perikateus, joka nostaa päätään kun joku saa lahjaksi kauniita vaatteita ja laittaa itsestään kuvia eestä ja takaa. Minua ei haittaa.. ei ole minulta pois.