Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet vauvapalstalla jouluaattona?

Vierailija
24.12.2020 |

Minä olen aikani kuluksi. Jonotamme tässä drive-in koronatestiin ja on kuulemma tunnin jono. Meneehän tämä jouluaatto näinkin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kolmeen saakka, asiakaspalvelussa, asiakkaiden välillä selailen palstaa. Aamulla oli niin kiire, ettei ehtinyt kahvia hörpätä, mutta joulurauhan julistuksen jälkeen rauhoittui.  

Vierailija
62/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa, katsoin joulurauhan julistuksen ja kohta lähden käväisemään äidin palvelutalolla viemässä lahjat ja pari muuta pikkujuttua. Piti sopia käyntiaika etukäteen hoitajien kanssa, eli odottelen sitä, että pääsen lähtemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä täsqä muutakaan kun yksin vietän joulua. Telkkari meni rikki juuri sopivasti jouluksi eikä huvita läppäriltä leffojakaan katsella.

Söin riisipuuron ja roikun keskustelupalstoilla jonkin aikaa kunnes keitän kahvit ja syön eilen tekemääni paholaisen kakkua, pelailen vähän Simsiä ja sitten laitan broilerin rintaleikkeet uuniin.

Loppuillan roikun taas palstoilla, pelailen ja katselen jotain YouTubesta. Yksinäinen joulu on ankea monen mielestä, mutta itse tykkäån kun ei tarvitse stressata mistään, voi vain olla ja tehdä mitä haluaa.

Oi vanha kunnon Sims :D pelaisin itsekin, mutta piti valitettavasti poistaa koneelta kun vei liikaa tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi