Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet vauvapalstalla jouluaattona?

Vierailija
24.12.2020 |

Minä olen aikani kuluksi. Jonotamme tässä drive-in koronatestiin ja on kuulemma tunnin jono. Meneehän tämä jouluaatto näinkin.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perhe puhelimilla. Koko joulun.

Vierailija
2/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhdössä lenkille ja odotan, että perunalaatikko valmistuu. Juon aamukahvia ja kyllästytti lukea Hesarin vaahtokarkkimaista höttöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Hämmennän kattiloita, mies ulkoilee lasten kanssa.

Vierailija
4/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulun yksin ja surffailen aikani kuluksi, tosin käyn myös parin tunnin lenkillä. 

Muuten ajattelin katsoa jotain hyviä ohjelmia. 

Vierailija
5/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kohta rosollin ja sitä odotellessa olen palstalla. Lähden parin tunnin päästä joulunviettoon.

Vierailija
6/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hommat on siinä vaiheessa, että ei ole mitään tekemistä. Joulurauhanjulistuksen alkua odotan, sen jälkeen voin siirtyä ompelemaan pariksi tunniksi ja siinä sivussa paistan joululeivonnaisia.

Vierailija
7/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulun yksin kotona. Pitäisi kyllä pyykätä, mutta en kehtaa mennä pyykkäämään pyykkitupaan jouluaattona etten leimaudu täydeksi friikiksi niin eipä tässä hirveästi muutakaan tekemistä ole.

Vierailija
8/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä kävin aamulla. Lounas jo syöty. Nyt maha pystyssä ihmettelen jatkoa. Lapsivapaa joulu.

Vierailija
9/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän joulun yksin kotona. Pitäisi kyllä pyykätä, mutta en kehtaa mennä pyykkäämään pyykkitupaan jouluaattona etten leimaudu täydeksi friikiksi niin eipä tässä hirveästi muutakaan tekemistä ole.

Hanki oma pesukone, vai eikö ole rahaa?

Vierailija
10/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lähti eilen sukuloimaan ja minä lähden tunnin päästä. Ei ole mitään tähdellisempääkään tekemistä aamupalan lomassa.

Vierailija
11/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sinä oma elämä ja joulumieltä.

Vierailija
12/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häärää keittiössä ja se komensi mut jaloistaan pois.

Vierailija
13/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on aikaa maata av-palstalla. 

Vierailija
14/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt, että pitääkö sitä pyykkikonetta vierestä vahtia, kun se on niin työläs kotityö.

Vierailija
15/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään ekstremistejä

Vierailija
16/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta meillä on omat pesukoneet pyykkituvassa. 

Vierailija
17/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen, että loputkin lapset nousis puurolle..

Suurinosa touhuista tuli tehtyä eilen ja toissapäivänä ja tänään vaan ollaan. Saunaankin vois mennä ja sitten joskus neljän jälkeen alkaa kasata joulupöytää.

Vierailija
18/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksin

Vierailija
19/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkäriaika. Ja oikeastaan joulu tuli vietettyä jo. :D Pienten lasten kanssa lahjat avattava aikaisin, muuten riehuvat jännityksensä vuoksi koko päivän. Iltapäivällä vielä syödään jouluruokaa ja siinäpä ne jouluhommat sitten olivatkin.

Vierailija
20/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kahdestaan miehen kanssa. Koronan takia ei menty lapsuudenperheeni kanssa joulua viettämään, joten tässä nyt sitten sohvalla lorvailen ja välillä palstaa selailen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän