Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet vauvapalstalla jouluaattona?

Vierailija
24.12.2020 |

Minä olen aikani kuluksi. Jonotamme tässä drive-in koronatestiin ja on kuulemma tunnin jono. Meneehän tämä jouluaatto näinkin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä täsqä muutakaan kun yksin vietän joulua. Telkkari meni rikki juuri sopivasti jouluksi eikä huvita läppäriltä leffojakaan katsella.

Söin riisipuuron ja roikun keskustelupalstoilla jonkin aikaa kunnes keitän kahvit ja syön eilen tekemääni paholaisen kakkua, pelailen vähän Simsiä ja sitten laitan broilerin rintaleikkeet uuniin.

Loppuillan roikun taas palstoilla, pelailen ja katselen jotain YouTubesta. Yksinäinen joulu on ankea monen mielestä, mutta itse tykkäån kun ei tarvitse stressata mistään, voi vain olla ja tehdä mitä haluaa.

Saispa pitää samanlaisen. Olisin paljon iloisempi yksin.

Vierailija
42/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan onko muita kaltaisiani yksin joulua viettäviä, joskohta ei tätä oikein viettämiseksi voi kutsua, tavallista elelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kuluttelen aikaa. Joulusta on mennyt jo vuosia sitten maku tunnelma ei se ole millään tavalla minun juhlani, jouluruokaa hieman syön en mitenkään innokkaasti. Lähinnä rasittaa kun "perinteidenvaalijat" jeesusteluineen yrittävät väkisin luoda jotain tunnelmaa joka paikassa. Rauhasta ja koronan tuomasta lisärauhasta nautin kyllä erityisen paljon.

Vierailija
44/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olisi? Töllön katsominen ei ole mun juttuni, eikä ketään tarvitse passata.

Vierailija
45/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh höh. Oon kohta menossa lenkille.

Vierailija
46/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun vessassa ja yritän löytää vertaistukea vitutuksen tuntemuksiin. Kohta taas keittiöön kokkailemaan ja huutelemaan voisko joku auttaa.

Vierailija
47/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietän joulun yksin kotona. Pitäisi kyllä pyykätä, mutta en kehtaa mennä pyykkäämään pyykkitupaan jouluaattona etten leimaudu täydeksi friikiksi niin eipä tässä hirveästi muutakaan tekemistä ole.

Hanki oma pesukone, vai eikö ole rahaa?

Nykyisessä asunnossani ei ole tilaa eikä edes liitäntää omalle koneelle. Eli taloyhtiön pyykkitupa on ainoa mahdollisuus pestä vaatteita ja muita tekstiilejä, joita ei voi nyrkkipyykätä kuten sukkia yms.

Vierailija
48/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ns. pakkojuhlien ystävä ja vietän (tai "vietän") joulua isseikseni. Netissä hengailu on siis puhdasta ajanvietettä.

Vierailija
49/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maltillinen joulu kahden miehen kanssa ilman sukulaisia ja meillä ei ole lapsia. Mies tuolla pelaa konsolilla ja minulla on tässä aikaa ennen hautausmaalla käymistä ja ruokailua sitten myöhemmin. Koti on siisti ja kun saadaan ruuat uuniin jne niin se on ainoa "hössötyskohta" tässä joulussa. Meillä juhlapyhät on aina hyvin rauhallisia ja hiljaiseloa kahden eli emme perusta juuri juhlapyhistä. Kerrostalossa asuvalle on nautinto kun talo hiljenee asukkaista niin saa vaan olla täysin rauhassa. Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
50/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupu täynnä riisipuuroa ja kiisseliä, nyt päivällä ei tapahdu mitään erikoista. Klo 15 aloitellaan syömään, sitten haudoille ja loppuilta löhötään missä ketäkin huvittaa.

Vierailija
51/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa, täällä jouluaatto on normipäivä.

Vierailija
52/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole joulumieltä särkyneen ja kaipaavan sydämen takia : (

Vierailija
53/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on flunssaoireita ja sen takia meni suunnitelmat uusiksi joulun suhteen. Piti viettää miesystävän kanssa, mutta on nyt vain viesteilty tänään. Koronatesti oli negatiivinen. Joten kotosalla, on vähän tylsää. Iltapäivän ja illan katson sarjoja ja leffoja, ostin Netflixinkin vain sitä varten.

Nyt odotan lounaan valmistumista, illaksi on sitten joulusempaa ruokaa.

Vierailija
54/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kahdestaan. Jälkipolvi kävi jo aiemmin. Aamupäivällä tunnin kävelylenkki, riisipuuro syöty, kahvit kohta, sitten päikkärit. Nyt on sopiva tauko

Vierailija
55/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m- oon aina tääl kun kerta löysin tään. ei oo enää muuta harrastusta. älkää viekö tätä koskaa pois

Vierailija
56/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä juhlapyhät on aina hyvin rauhallisia ja hiljaiseloa kahden eli emme perusta juuri juhlapyhistä. Kerrostalossa asuvalle on nautinto kun talo hiljenee asukkaista niin saa vaan olla täysin rauhassa. Hyvää joulua kaikille!

On todellakin nautinnollista kun saa olla lähes täysin hiljentyneessä talossa. Tai ainakin rapussa. On niin harvinaista herkkua tässä asumismuodossa. Joulu- ja juhannusaatot taitavat olla ne ainoat päivät vuodessa, kun kertseissä on taivaallisen rauhallista ja hiljaista <3

Vierailija
57/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta tekemistä, ulos en tuohon säähän mene, loskaa joka puolella ja vesilammikkoja täynnä koko tie, yäk.

Vierailija
58/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisen joulun pelastus on kyllä tämä netti. Ei tunnu yhtään yksinäiseltä, kun saa kuitenkin jutella muiden kanssa vaikka sitten netin kautta.

Vierailija
59/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei? Mä heräsin joskus puoli kymmenen aikaan ja aloin keittää joulupuuroa. Muut perheenjäsenet auttelivat mua aamupalan, tai ehkä ennemmin brunssin, laitossa. Sitten soitin videopuhelun ystävälleni ja sen jälkeen lähdettiin koko perhe käyttämään koiraa lenkillä. Seuraavaksi laitan perunalaatikon uuniin, mutta ei tässä nyt kiire oo.

Vierailija
60/63 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pientä taukoa jouluvalmistelujen välissä.

Minulle joulu alkaa vasta 25. päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan