Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset haluaa Dannyn eikä ikäisiään pojankloppeja?

Vierailija
24.12.2020 |

Dannyn kanssa on kivempaa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grooming

Vierailija
62/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ja Helmihän eivät ole edes paljon julkisuudessa olleet. Vähän vain ovat lehdessä heittäneet bensaa lukijoiden liekkeihin niin kyllä roihahtaa. Suurin osa tästä kohusta on mammojen kohkausta ja kauhistelua ja tuulesta temmattuja oletuksia heidän suhteestaan.

Varmaan nauravat perskeikkaa kun lukevat minkälaista ilmaista julkisuutta saavat näinkin pienellä panostukslla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet eivät tasa-arvon nimissä kohtele naista niinkuin herrasmiehen kuuluu.

Ei tarjota ravintolassa, ei vaihdeta talvirenkaita, ei hemmotella...

Siksi.

Katsoppa miten naiset käyttäytyy deittimaailmassa miehiä kohtaan niin ei tarvi ihmetellä että saatte samalla mitalla takaisin.

Vierailija
64/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet eivät tasa-arvon nimissä kohtele naista niinkuin herrasmiehen kuuluu.

Siksi.

Katsoppa miten naiset käyttäytyy deittimaailmassa miehiä kohtaan niin ei tarvi ihmetellä että saatte samalla mitalla takaisin.

Akan kuin akan pitää nykyään olla ostettavissa oleva. Useita tykkäyksiä tuli sille joka sanoi ettei nainen mielellään loisi uraa vaan keskittyisi palvomaan miestään.

Btw, mulle on tuotu kukkia ja tarjottu jo ukoilla treffeillä vaikka kyseessä olikin panosuhde. Kyseinen mies ei jäänyt roikkumaan suhteen päätyttyä.

Vierailija
65/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Akan kuin akan pitää nykyään olla ostettavissa oleva. Useita tykkäyksiä tuli sille joka sanoi ettei nainen mielellään loisi uraa vaan keskittyisi palvomaan miestään.

Btw, mulle on tuotu kukkia ja tarjottu jo ukoilla treffeillä vaikka kyseessä olikin panosuhde. Kyseinen mies ei jäänyt roikkumaan suhteen päätyttyä.

Ukoilla = ekoilla

Vierailija
66/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa nuorista ei koskisi pitkällä tikullakaan. Ällöttävä ukko ja ihan liian vanha mullekin vaikka olen jo keski-ikäinen.

Olen +50-vuotias ja en minäkään huolisi....

Ei Dannykaan huolisi sinua.

Vierailija
67/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, eipä oo käsi mun lompakossa!

M21

Vierailija
68/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Se on bet amies joka käyttäytyy tuolla tavalla, alfamies ei kukkia ostele.

Vierailija
69/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi 70-80-v miestä edes nyt keski-iässä. Nuorena tykkäsin vähän vanhemmista, mutta en tosiaankaan noin paljoa vanhemmista.

Vierailija
70/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Se on bet amies joka käyttäytyy tuolla tavalla, alfamies ei kukkia ostele.

Alfatko jää roikkumaan? Taidan vastaisuudessakin suosia betoja. Ei kiinnosta kiviriipat.

Vierailija
71/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi Helmi ei tarkoita kaikkia nuoria naisia. Mulle olis saanut maksaa vähintään viisinumeroisen summan että olisin 19-vuotiaana suostunut esittämään 78-vuotiaan tyttöystävää edes päivän.

Kävin keskustelua 17 vuotiaani kanssa. Voisitko sä seurustella itseäs 60 vuotta vanhemman miehen kanssa? - se riippuu paljon sillä on rahaa? Järkytti vanhaa äitiään noin. Semmosilla tytöilla on nimikin. Voivoi.

Näin se menee. En saanut 17-vuotiaana ikäisiäni tyttöjä, ei puhettakaan, ei mitään toivoa. Mutta nyt kun olen 35-vuotias hyväpalkkainen diplomi-insinööri, niin näitä 18-vee misukoita on jatkuvasti muuttamas samaan taloon..

Vierailija
72/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi Helmi ei tarkoita kaikkia nuoria naisia. Mulle olis saanut maksaa vähintään viisinumeroisen summan että olisin 19-vuotiaana suostunut esittämään 78-vuotiaan tyttöystävää edes päivän.

Mutta ilmeisesti rahalla sinäkin olisit siihen hommaan lähtenyt..

Vierailija
73/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Dannyn koska tahansa.

74/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Startti laulu-uralle.

Uskon kanssa että tästä on kysymys, eikä mistään muusta, täällä vaan kuvitellaan ihan muuta.

Iso D pystyy kuitenkin auttamaan musiikkiuralla ja sitähän hän on tehnyt jo paljon aikaisemmin, monien artistien kohdalla.

Eikö kukaan ole kuullut Dannyn tallista ?

https://seura.fi/viihde/julkkikset/dannyn-ja-katja-lukinin-ystavyys/

Vierailija
75/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole Danny tyyppiäni, mutta mieluummin nuorempanakin halusin vanhemman miehen koska tämä

- luultavasti jo lapsensa hankkinut, itse en tahtonut lapsia

- realistisempi käsitys elämästä ja ihmisistä.

Vierailija
76/86 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet osaa nussia kunnolla ja niillä on rahaa.

Mitenköhän eri tavoilla mies voi nussia? Ei ainakaan omalle kohdalle ole tullut mitään kikkailijoita,.sisään ulos liikettä se on aina ollut ja hyvältä tuntuu.

Kun kerran törmäät Hopeakettuun, niin huomaat eron... ;)

Vierailija
77/86 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saa rahaa

Vierailija
78/86 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku nuori mies artisti tehnyt tästä biisinkin:

"Ne ei tahdo mua

ne tahtoo Lipsasen Dannyn

nahkahousuissaan käskemään

mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran

vielä joskus teen niin kuin huvittaa

ja niitä kaduttaa"

Vierailija
79/86 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintörahoja odotellessa. Sen jopa minä kehitysvammainen autisti tajuan.

Vierailija
80/86 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksevat rahan perässä!