Miksi nuoret naiset haluaa Dannyn eikä ikäisiään pojankloppeja?
Kommentit (86)
Danny ja Helmihän eivät ole edes paljon julkisuudessa olleet. Vähän vain ovat lehdessä heittäneet bensaa lukijoiden liekkeihin niin kyllä roihahtaa. Suurin osa tästä kohusta on mammojen kohkausta ja kauhistelua ja tuulesta temmattuja oletuksia heidän suhteestaan.
Varmaan nauravat perskeikkaa kun lukevat minkälaista ilmaista julkisuutta saavat näinkin pienellä panostukslla.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet eivät tasa-arvon nimissä kohtele naista niinkuin herrasmiehen kuuluu.
Ei tarjota ravintolassa, ei vaihdeta talvirenkaita, ei hemmotella...
Siksi.
Katsoppa miten naiset käyttäytyy deittimaailmassa miehiä kohtaan niin ei tarvi ihmetellä että saatte samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet eivät tasa-arvon nimissä kohtele naista niinkuin herrasmiehen kuuluu.
Siksi.
Katsoppa miten naiset käyttäytyy deittimaailmassa miehiä kohtaan niin ei tarvi ihmetellä että saatte samalla mitalla takaisin.
Akan kuin akan pitää nykyään olla ostettavissa oleva. Useita tykkäyksiä tuli sille joka sanoi ettei nainen mielellään loisi uraa vaan keskittyisi palvomaan miestään.
Btw, mulle on tuotu kukkia ja tarjottu jo ukoilla treffeillä vaikka kyseessä olikin panosuhde. Kyseinen mies ei jäänyt roikkumaan suhteen päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Akan kuin akan pitää nykyään olla ostettavissa oleva. Useita tykkäyksiä tuli sille joka sanoi ettei nainen mielellään loisi uraa vaan keskittyisi palvomaan miestään.
Btw, mulle on tuotu kukkia ja tarjottu jo ukoilla treffeillä vaikka kyseessä olikin panosuhde. Kyseinen mies ei jäänyt roikkumaan suhteen päätyttyä.
Ukoilla = ekoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nuorista ei koskisi pitkällä tikullakaan. Ällöttävä ukko ja ihan liian vanha mullekin vaikka olen jo keski-ikäinen.
Olen +50-vuotias ja en minäkään huolisi....
Ei Dannykaan huolisi sinua.
Hyvä vaan, eipä oo käsi mun lompakossa!
M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Se on bet amies joka käyttäytyy tuolla tavalla, alfamies ei kukkia ostele.
En haluaisi 70-80-v miestä edes nyt keski-iässä. Nuorena tykkäsin vähän vanhemmista, mutta en tosiaankaan noin paljoa vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Btw, mulle on tuotu kukkia ja tarjottu jo ukoilla treffeillä vaikka kyseessä olikin panosuhde. Kyseinen mies ei jäänyt roikkumaan suhteen päätyttyä.Se on bet amies joka käyttäytyy tuolla tavalla, alfamies ei kukkia ostele.
Alfatko jää roikkumaan? Taidan vastaisuudessakin suosia betoja. Ei kiinnosta kiviriipat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi Helmi ei tarkoita kaikkia nuoria naisia. Mulle olis saanut maksaa vähintään viisinumeroisen summan että olisin 19-vuotiaana suostunut esittämään 78-vuotiaan tyttöystävää edes päivän.
Kävin keskustelua 17 vuotiaani kanssa. Voisitko sä seurustella itseäs 60 vuotta vanhemman miehen kanssa? - se riippuu paljon sillä on rahaa? Järkytti vanhaa äitiään noin. Semmosilla tytöilla on nimikin. Voivoi.
Näin se menee. En saanut 17-vuotiaana ikäisiäni tyttöjä, ei puhettakaan, ei mitään toivoa. Mutta nyt kun olen 35-vuotias hyväpalkkainen diplomi-insinööri, niin näitä 18-vee misukoita on jatkuvasti muuttamas samaan taloon..
Vierailija kirjoitti:
Yksi Helmi ei tarkoita kaikkia nuoria naisia. Mulle olis saanut maksaa vähintään viisinumeroisen summan että olisin 19-vuotiaana suostunut esittämään 78-vuotiaan tyttöystävää edes päivän.
Mutta ilmeisesti rahalla sinäkin olisit siihen hommaan lähtenyt..
Vierailija kirjoitti:
Startti laulu-uralle.
Uskon kanssa että tästä on kysymys, eikä mistään muusta, täällä vaan kuvitellaan ihan muuta.
Iso D pystyy kuitenkin auttamaan musiikkiuralla ja sitähän hän on tehnyt jo paljon aikaisemmin, monien artistien kohdalla.
Eikö kukaan ole kuullut Dannyn tallista ?
https://seura.fi/viihde/julkkikset/dannyn-ja-katja-lukinin-ystavyys/
No ei ole Danny tyyppiäni, mutta mieluummin nuorempanakin halusin vanhemman miehen koska tämä
- luultavasti jo lapsensa hankkinut, itse en tahtonut lapsia
- realistisempi käsitys elämästä ja ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet osaa nussia kunnolla ja niillä on rahaa.
Mitenköhän eri tavoilla mies voi nussia? Ei ainakaan omalle kohdalle ole tullut mitään kikkailijoita,.sisään ulos liikettä se on aina ollut ja hyvältä tuntuu.
Kun kerran törmäät Hopeakettuun, niin huomaat eron... ;)
Eikö joku nuori mies artisti tehnyt tästä biisinkin:
"Ne ei tahdo mua
ne tahtoo Lipsasen Dannyn
nahkahousuissaan käskemään
mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
vielä joskus teen niin kuin huvittaa
ja niitä kaduttaa"
Perintörahoja odotellessa. Sen jopa minä kehitysvammainen autisti tajuan.
Grooming