Nauratetaan toisiamme
Tänään oli kurja päivä ja edelleen suu pielet hapuilee alaspäin. Ajattelin että jos tehtäisiin pieni viihdytysketju. Kertokaa jotain hauskaa tai huvittavaa. Ihan mitä vaan. Mä en valitettavasti keksi muuta kertoa ku miten pultsarit on tänää mulle lirkutellu, mut jostain on alotettava.
Kävin tänään ruokakaupassa ja edessä istui pulsu, joka huikkasi "Oijoijojoii neiti ! Sulla on nii hyvä pylly, että minä haluan ottaa sen matkamuistoksi !"
Toinen pulsu (ekan kaveri?) odotteli sitten kotimatkalla nojaillen tolppaan kusien julkisesti ja minut huomatessaan kysyä pajautti "Tuuks pitelee, on nii pitkä ettei omat kädet riitä."
Surullisinta että nämä letkautukset oikeasti kevensivät päivääni.
Kommentit (8)
6v tyttöni oppi ajamaan pyörää ilman appareita tänä keväänä. Tänään pisti jälleen kerran kypärän päähänsä ja kaikella intohimollaan tokaisi "Mää en mitään niin rakasta kun pyöräilyä, mitähän sille tekisi?"
Minä sanoin tytölle "No jos sinä sitä pyöräilyä niin rakastat, niin mikä ongelma?"
Tyttö vastasi siihen "No kun mää en jaksa pyöräillä niin paljon kun haluisin"
Tämä teki iloiseksi väkisinkin..=)
Olin koiran kanssa lenkillä ja penkillä istuskeli venäläisiä nuoria Karjala-tölkit kädessä ja hirveä naurunremakka kuului korttelien päähän. Kun tulin kohdalle, kovaäänisin nuorimies nousi seisomaan sanoakseen minulle jotain mutta humalansa vuoksi ikään kuin tanssahteli lähimpään pusikkoon. Oli vaikea olla nauramatta kun sen kaveritkin suunnilleen pyöri maassa naurusta.
Itse tässä joku aika sitten olin kaupan tuoretiskillä aikeenani ostaa broilerinrintaa, ja sanoin myyjälle, että ottaisin 200g palasen tota grillattua kananrintaa ja osoitin jotain pitkulaista lihamötikkää. Myyjä katsoi mua ja tiskiä, ja sanoi että sitä myydään vain kokonaisina palasina ja ne on näitä täällä ja osoitti ihan toista kohtaa. Katoin sitten myyjää silmät pyöreenä ja sain sanottua "ai luulin että se on tota". Myyjä totesi että se on jotai sian sisäfilettä yms. Ja samalla hetkellä iteki tajusin, että mistäköhän kohdasta kanaa se osa muka olisi, kun se oli isompi mötikkä kuin kokonainen grillattu broileri :D joo-o, ja pidän vielä itseäni maalaisjärjellä varustettuna muijana.
Olin poikani kanssa kävelyllä. Punainen henkilöauto ajoi ohitsemme, poikani sanoi pirtelöauto meni.
Värjäsin eilen tukan ruskeaksi. Menin tänään treffeille ja tukka oli auringonvalossa melkeen liila. Itse hirnuin tällle aikani mutta juntin suomalaismiehen mielestä "se liila vivahde on tosi makee". Oon pessyt tukan nyt 3 kertaa
Poltin pari pesällistä pilveä vesipiipustani. Kesti hetken ja höyryt alkoi nousemaan päähän. Kyllä nauratti ja sitten kävelin iloisena ympäri puistoa. Hahahahaha! :-)
6 v väliä ja olet samassa pisteessä
Olin laittamassa tänään puutarhakeinua pystyyn ja siinä häseltäessä astuin myyränkoloon ja kaaduin vasta kasatun keinun niskaan niin että se levisi lähtökuoppiin. Sitten alkoi naurattaa nii hirveesti etten päässyt ylös vaan hirnuin keinunosien seassa selällään yksinäni. Toinen yritys tasaisemmalla maalla onnistui paremmin !