Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen, että olen suorittavassa työssä enkä missään kyräilevässä toimistossa esittämässä työntekoa huoliteltuna

Vierailija
08.09.2022 |

Kivaa sulkea aina työpaikan ovi ja astua syysaurinkoon ja kiva avata työpaikan ovi, kun saa palkkaa ja saa omia käsiään heiluttamalla tuloksia ja työkaverit ovat mukavia ja järkeviä.

Hyvää kuulasta syksyä kaikille!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni tehnyt toimistotyötä kunnalla ja valtiolla. Valtiolla maksettiin hyvin ja meillä oli hyvä työyhteisö. Oli oikeasti hyvä työpaikka. Vieläkin muistelen eläkkeellä. Ap, ei joka toimistossa keräillä eikä esitetään työntekoa.

Vierailija
2/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua ala kyrsiä aikaiset aamuherätykset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä vikaa huolitellussa ulkomuodossa voi jonkun mielestä olla.

Vierailija
4/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräillä=kyräillä autocorrect muuttaa

Vierailija
5/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, kun ei tarvitse olla missään työssä. Tietokoneen kansi kiinni ja sitten on vapaus. Määräaikaiset.

Vierailija
6/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni tehnyt toimistotyötä kunnalla ja valtiolla. Valtiolla maksettiin hyvin ja meillä oli hyvä työyhteisö. Oli oikeasti hyvä työpaikka. Vieläkin muistelen eläkkeellä. Ap, ei joka toimistossa keräillä eikä esitetään työntekoa.

Valtiolla maksettiin hyvin, niin olit veronmaksajien elättinä siellä. Teitkö jotain tuottavaa vai pyörittelit peukaloita palkkasi eteen.

Vierailija
7/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toimistolla ei voisi olla normivaatteissa, esim. farkuissa ja Led Zeppelin-t-paidassa? Teillä on outo työpaikka, jos tuossa on vaihtoehdot. Jos ei olisi toimistoa työntekijöineen, niin eipä jossain varaston nurkassa tai liukuhihnalla tarvittaisi ns. suorittajaa. Mutta hienoa että nautit paskasta palkasta!

Vierailija
8/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toimistolla ei voisi olla normivaatteissa, esim. farkuissa ja Led Zeppelin-t-paidassa? Teillä on outo työpaikka, jos tuossa on vaihtoehdot. Jos ei olisi toimistoa työntekijöineen, niin eipä jossain varaston nurkassa tai liukuhihnalla tarvittaisi ns. suorittajaa. Mutta hienoa että nautit paskasta palkasta!

Parempi palkka ku sulla ja sun suvullas, hhähä.

Vierailija
9/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin siitä että työpaikka kulkee mukana minne vaan läppärin muodossa, ei tarvitse liata käsiään tai pilata terveyttään hankalilla tai yksitoikkoisilla työasennoilla (np toki toimistotyössäkin työasennot voi olla huonoja jos asiaan ei kiinnitä huomiota), saan itse vaikuttaa työni rytmiin ja kokea älyllisiä haasteita työssäni. Joskus kieltämättä tulee kelailtua asioita kotonakin, mutta onneksi perhe pitää ajatukset muualla aika hyvin.

Vierailija
10/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nautin siitä että työpaikka kulkee mukana minne vaan läppärin muodossa, ei tarvitse liata käsiään tai pilata terveyttään hankalilla tai yksitoikkoisilla työasennoilla (np toki toimistotyössäkin työasennot voi olla huonoja jos asiaan ei kiinnitä huomiota), saan itse vaikuttaa työni rytmiin ja kokea älyllisiä haasteita työssäni. Joskus kieltämättä tulee kelailtua asioita kotonakin, mutta onneksi perhe pitää ajatukset muualla aika hyvin.

Ai niin ja työkaverit on ihan huippuja tyyppejä. Mieluusti käy parina päivänä viikossa toimistolla ihan vaan heitä tapaamassa.

Vierailija
11/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Ap:n kanssa

Vierailija
12/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks voi tehdä töitä 16h päivässä, kun ei kaikkea ehdi 8h toimistopäivän aikana.

Vierailija
13/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 10v erilaisia duunarihommia ennen asiantuntijatöitä. Sain sinä aikana ihan vääristyneen kuvan työelämästä, se oli kuin lomaa.

Vierailija
14/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaiset kädet ovat sexikkäät ja yleensä duunareilla on duunarilihas eikä sellaista löllöä salilihasta.

Vierailija
15/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oikeasti hyvätuloinen ei kehu palkallaan. Suoritusportaan työt vaativat ruumiillista voimaa, älykkyyttä ei. Siitä älykkyydestä maksetaan parhaiten. Esim. IT-ala.

Vierailija
16/16 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät ihmiset yleensä ovat ylpeitä itsestään Oliko sulla muuta?