Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitipuoleni on minua kaksi vuotta nuorempi, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
22.05.2014 |

Tällanen perhe täällä. Kysykää jos kiinnostaa, miten toimii.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja thaimaalainen, jos sillä merkitystä.

-ap

Vierailija
2/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten se toimii? Mitä olet mieltä isäsi ratkaisusta? Minkälaiset välit sinulla on isäsi vaimon kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko häntä tosiaan äitipuolena? Mä ajattelisin vastaavassa tilanteessa, että hän on isäni vaimo tai "pirjo"

Vierailija
4/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen äitipuolesi on?

Vierailija
5/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äitisi suhtautuu asiaan?

Vierailija
6/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin samoin kuin nelonen. :)

Vierailija
7/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitipuolesi yrittänyt olla niin sanosti äiti?

Isälläni oli minua neljä vuotta vanhempi vaimo (virolainen) ja voi luojani, että meinasi mennä hermot. Oli ihan mukava tyyppi mutta kun yritti olla liikaa se "äiti" ja "aikuinen".

Minä olin siis tuolloin 14v.

Vierailija
8/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:49"]

No, miten se toimii? Mitä olet mieltä isäsi ratkaisusta? Minkälaiset välit sinulla on isäsi vaimon kanssa?

[/quote]

Thaimaassa matkailleena ja noin muuten heitä nähneenä oli kai jotenkin vähän ylioptimistisen ystävälliset odotukset tämän maan kansalaisista etukäteen. Tämä "tyttö" eli äitipuoli on aika kylmä ja määräilevä, ei todellakaan kiinnostunut minusta tai sisaruksistani. Toivoo, ettemme kävisi heillä edes. Eli ei toimi. On pilannut ennen läheiset suhteet isääni. Vituttaa, ihan joka päivä. Välit tämän vaimon kanssa ovat moikkaamisen luokkaa, painuu omiin oloihinsa kun tullaan kylään.

-ap

Vierailija
9/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:49"]

Ajatteletko häntä tosiaan äitipuolena? Mä ajattelisin vastaavassa tilanteessa, että hän on isäni vaimo tai "pirjo"

[/quote]

En voi ajatella edes, että vaimo. Menivät meiltä lapsilta salaa naimisiin. Yhtäkkiä vaan luettiin kylässä käydessä kirjekuorista, että oli sukunimi tytöllä vaihtunut. En todellakaan ajattele äitipuolena.

-ap

Vierailija
11/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on huolissaan eksästään, eli isästäni. Mutta ei tietenkään voi vaikuttaa, ei ole enää hänen asiansa. Mutta vähän ahdistunut meidän puolesta, ei ole kiva enää käydä isällä.

Niin ja sinulle, jolla 14-vuotiaana virolainen "äitipuoli", varmasti ihan yhtä haasteellista, ellei enemmänkin. Ihan toisella tavalla vaan. Tässä ei nyt tule minua nuoremmat sentään mua kasvattamaan, aikuinen kun olen. Mutta tollasessa tilanteessa aika kinkkistä..

Olen 26-vuotias, äitipuoleni 24. Isäni alle 50.

-ap

Vierailija
12/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ikävää, että koet, että välit isääsi ovat huonontuneet. Oletko jutellut asiasta isäsi kanssa?

Vierailija
13/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin se avioliitto yleensä vanhan sedän ja huomattavasti nuoremman thai tytön kanssa menee, molemmat hyötyvät. eikä varmaan ihan pelkällä tunne tasolla. 

tyttö on luultavasti ollut aikaisemmin prostituoitu?

Vierailija
14/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:03"]

No onpas ikävää, että koet, että välit isääsi ovat huonontuneet. Oletko jutellut asiasta isäsi kanssa?

[/quote]

Olen. Ennen oli ainoa prioriteetti elämässä LAPSET. Nyt on hänen vaimonsa bisnekset, niihin käyttää aikansa ja rahansa. Tuntuu, että me lapset (kolme yhteensä) ollaan toissijaisia tämän tytön rinnalla. Nuorin veljeni 16-v., itkenyt minulle monesti, enkä tiedä mitä tehdä ton kanssa. Sanoi haluavansa tappaa tuon naisen. Enkä ihmettele, kun sillä on niin paha olla tästä.

-ap

Vierailija
15/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Been there.... Ei ole helppoa ollenkaan. Oma "äitipuoleni" mua vuoden vanhempi. Häntä ennen isälläni oli monta muutakin ulkomaalaista tyttöystävää/vaimoa. Olen todella kärsinyt asiasta.

Vierailija
16/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:03"]

no niin se avioliitto yleensä vanhan sedän ja huomattavasti nuoremman thai tytön kanssa menee, molemmat hyötyvät. eikä varmaan ihan pelkällä tunne tasolla. 

tyttö on luultavasti ollut aikaisemmin prostituoitu?

[/quote]

Isäni ei ole kyllä oikein semmoinen. Olin yllättynyt tästä, ja niin oli koko lähipiirikin. Tyttö on Thaikkujen maalaisseuduilta, ei ole prostituioitu, ollut Suomessa pidempään jo.

-ap

Vierailija
17/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:07"]

Tsemppiä! Been there.... Ei ole helppoa ollenkaan. Oma "äitipuoleni" mua vuoden vanhempi. Häntä ennen isälläni oli monta muutakin ulkomaalaista tyttöystävää/vaimoa. Olen todella kärsinyt asiasta.

[/quote]

No mutta hyvä jos olet asiasta jotenkin over. ! Säälihän tässä vaan tulee, typerä olo omasta isästä. Menettää pikkuhiljaa sitä arvostusta ja kunnioitus ropisee, ennen katsonut ylöspäin ja arvostanut niin paljon. Nyt pidän lähinnä reppanana ääliönä. Ottanut kiukuttelevan pikkutytön ikään kuin siihen "paikkaan", missä joskus oli äitini.

-ap

Vierailija
18/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 27v, "äitipuoli" 33v ja mun täytyy sanoa että meillä on toiminut tosi hyvin! Ollaan hyviä ystäviä, olen onnellinen että isäni on löytänyt uuden rakkauden. :) Mun pikkusiskoni joka on nyt 17v pitää tätä äitipuolta toisena äitinään. On ollut kuviossa 13v.

Vierailija
19/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:07"]

[/quote]

No mutta hyvä jos olet asiasta jotenkin over. ! Säälihän tässä vaan tulee, typerä olo omasta isästä. Menettää pikkuhiljaa sitä arvostusta ja kunnioitus ropisee, ennen katsonut ylöspäin ja arvostanut niin paljon. Nyt pidän lähinnä reppanana ääliönä. Ottanut kiukuttelevan pikkutytön ikään kuin siihen "paikkaan", missä joskus oli äitini.

-ap

[/quote]

Tämä on vähän rumasti sanottu, mutta vaikutat kyllä viestien perusteella itsekin kiukuttelevalta pikkutytöltä.

Aika loukkaavaakin isääsi kohtaan, että noin kovin sanoin tuomitset hänen omat henkilökohtaiset ratkaisunsa.

Se on kyllä ikävää, jos isäsi vaimo on teitä kohtaan tyly ja etäinen. Parempi olisi, jos hän(kin) toimisi rakentavasti. Ja ikävää, jos ette isäsi kanssa voi keskustella avoimesti ja rauhallisesti, mitä tunteita tilanne teissä lapsissa herättää.

Vierailija
20/31 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kakaralta. Ole onnellinen isäsi puolesta!!! Yritä tutustua isäsi vaimoon ja anna hänelle mahdollusuus. Ehkäpä hän vaihtaa huonetta koska haluaa antaa teille tilaa?