Ulkomammat, näkyykö juhannus päivässänne jotenkin?
Kommentit (16)
Ei mitenkään. Meillä sattuu olemaan tänään urheiluturnaus, sen jälkeen syödään ja lähdetään kaupungille juhlimaan.
Ei tänään. Huomenna meidät on kutsuttu juhannusjuhliin toisen puoliksi suomalaisen perheen luo. Vietän silloin juhannusta ekaa kertaa noin 20 vuoteen...
Ei kylla mitenkaan. Olin toissa ja lapsi koulussa. Mies ei ole viela tullut duunista. Ihan tavallinen perjantai, huominenkin menee tavallisesti. Uimatunti jne.
Ei mitenkään. Lapsillakin vielä viikko koulua.
-Sveitsi-
Ei näy. En olisi muistanut koko juhannusta ilman facebookia.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:58"]
Ulk0p?
[/quote]
??täh
Joo pidan perinteiset scandinaaviset grillibileet - sillia, makkaraa, pihvia, Fazerin suklaasta jalkiruokaa jne!
Bileiden kohokohta on aina se kun vedan suomalaisen juhannusvihdan mun perseeseen!!
Jenkit rakastaa sita.. Ollaan me suomalaiset kylla niin liberaaleja!!
Terv. kotirouva Beverly Hills, CA
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:59"]Joo pidan perinteiset scandinaaviset grillibileet - sillia, makkaraa, pihvia, Fazerin suklaasta jalkiruokaa jne!
Bileiden kohokohta on aina se kun vedan suomalaisen juhannusvihdan mun perseeseen!!
Jenkit rakastaa sita.. Ollaan me suomalaiset kylla niin liberaaleja!!
Terv. kotirouva Beverly Hills, CA
[/quote]
Real Housewife of Beverly Hills? <3
Ei mitenkään. Enkä voi sanoa että mitenkään kaipaisinkaan juhannusta.
Ranskassa on joka kylässä oma fête de la musique, konsertteja, kyläjuhlia yms. Huomenna vietetään juhannusta suomalaisten kesken.
Täällä Lontoossa suomalaiset (ja paljon ruotsalaisia..) kokoontuu puistoon joka vuosi juhlimaan juhannusta.
En kyllä itse taida jaksaa tänä vuonna mennä :)