Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua julkaista parisuhteesta tietoja someen?

Vierailija
23.12.2020 |

Haluaisin tietää, miksi mieheni ei halua tuoda parisuhdettaan muiden tietoon, esim. Facebook/Instagram? Asumme siis yhdessä, ja meidän kanssamme asuu miehen lapsi vuoroviikoin. Jos tähän mieheni esimerkiksi facebookissa johonkin julkaisuun, kuvaan tms., ei tämä nouse miehen seinälle tai muuten muidenkaan nähtäväksi. Jokin esto siis meneillään.. Instagramiin on lisännyt yhden kuvan meistä, mutta sekin vain sen takia, että siinä kuvassa on muuta häntä miellyttävää tekemistä. Olen mieheltäni yrittänyt kysyä asiasta, että häpeekö vai eikö halua vain olla kanssani vai mikähän on homman nimi, mutta perustelee ettei ole muutenkaan kovin aktiivinen somettaja. Pitää osittain paikkaansa, mutta selailee joka päivä useemman kerran kanavat läpi, tykkäilee ja kommentoi kyllä ja tägäilee kavereitaan sekä lisää kyllä lapsestaan kuvia/tarinoita.

Lisättäköön tähän vielä, että olemme suunnitelleet ja hakeneet lainaa yhteisen kodin rakentamiseksi, mutta alkaa vähän mietityttämään.. minusta on alkanut tuntumaan, että kelpaan ruuanlaittoa kaksi, siivoojaksi, pyykkääjäksi ja kodin rahoittajaksi, mutta muuten minusta ei haluta julkisuuteen tietoja. Toki perheemme ja ystävämme tietävät meistä.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on muuten somessa, on outoa ettei parisuhde näy mitenkään. Pelimies.

Minkä ikäisiä te olette, jotka vastaatte noin? Itse en jaa somessa muutenkaan mitään erityisen henkilökohtaista. Siellä ei ole syntymäaikaani (syntymäpäivääni), ei osoitettani, ei lapseni tietoja, ei insta- tai skype- tai muita tietoja, ei sähköpostiani, eikä parisuhdestatustani. Minkä ihmeen takia minun pitäisi juuri se kertoa somessa ja kenelle? Ne tietävät, joiden on tarpeen tietää.

No sinä olet sitten sosiaalisesti puusilmä ja sinulta menee kaikki rekkaa pienemmät ympäristön vihjeet ohi. Kuitenkin ap:n mies esiintyy somessa poikansa kanssa. Sitä ei salailla eikä hänen olemassaoloa. Ap on ainoa asia mistä ei ole miehen elämässä mainintaa. Itse saisin kuvan että on lapsellaan huomiota kalasteleva yksinhuoltaja. Ja some on tätä päivää. Siellä on kaikki. Jos et ole, sinua ei ole.

Olet väärässä.Kaikki eivät ole somessa eikä somettomuus tarkoita etteikö olisi olemassa. Lienet joku pakonomaisesti kaikki vessakäynnitkin tuonne jakava onneton.

Itse arvostan yksityisyyttäni niin paljon etten jaa tietojani someen koska en ole viehättynyt siitä että joku papuauusiguinealainen lueskelee päivityksiäni ja tietää osoitteeni.

Vierailija
42/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kummallakaan ole parisuhde tietoja somessa. Me emme jaa yhteiskuvia oikeastaan ollenkaan. Joku ulkopuolinen somessani voisi helposti kuvitella minun olevan sinkku, vaikka elämästäni jaankin paljon tuonne someen. En kuitenkaan koe asiakseni jakaa puolisostani mitään sinne. Se on hänen asiansa paljonko hän haluaa näkyä somessa. Hänkään ei jaa mitään minusta, samasta syystä. Emme ole keskustelleet asiasta ikinä, vaan näin se nyt vaan menee, sanomattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ostamassa miehen kanssa asuntoa, mutta mietit tuollaisia tyhjänpäiväisiä someasioita? Ei taida suhde olla kunnossa laisinkaan. 

Vierailija
44/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitäisi julkaista yhtään mitään yksityisasioitaan kaiken maailma ihmisten revittäväksu?

Vierailija
45/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sinua ja naurettavan noloja päivityksiäsi 😹

Vierailija
46/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mietin, että jos julkaisee lapsestaan kuitenkin kuvia, niin kyse ei ole varmaankaan yksityisyyden suojaamisesta. Oletteko olleet kauan yhdessä ja onko teillä yhteisiä suunnitelmia muuten? On kyllä jännä, jos ei halua edes pientä yhteistä onneanne tuoda esille. Ymmärrän huolesi.

Itsekin tuumin samaa. Nämä jotka kehuskelevat sillä että "ei meistä kumpikaan ole somessa joten mitä väliä!" eivät tajua sitä että ap:een mies kyllä on somessa, ja aika aktiivisena vaikka väittää muuta. Jos joka päivä tarkistaa tilit ja tykkäilee muiden kuvista, jopa useita kertoja päivässä niin silloin kyllä olet aktiivinen ja erittäin omituista jos siihen aktiivisuuteen ei halua lisätä omaa puolisoa. Kyllähän näillä piilottelijoilla yleensä siihen joku syy on..

Vierailija
47/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun miehellä näkyy facessa, että on parisuhteessa, mutta ei siellä kyllä ole yhen yhtä kuvaa meistä. Miksi pitäisi? Kyllä miehen kaverit ja läheiset tietää/tuntee minut, niin miksi täytyisi kaikille muillekkin esitellä? Eipä ole minua haitannut koskaan. Eikä mies minua kyllä häpeä, se on aivan varma homma.

Vierailija
48/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pettää sinua monen muun naisen kanssa. Kaverilleni kävi juuri noin. Mies ei koskaan päivittänyt kumppania koska pyöritti samaa aikaa 10 eri naista eri paikkakunnilta. Jäi lopulta kiinni sitten, että yksi näistä naisista alkoi epäilemään mikä miehessä mättää. Lopulta paljastui, että tämä nainen ei ollut ainostaa 2 vaan 10 muuta..

Vierailija
49/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mitä tulin mieleen on että lapsen äiti saattaa olla hieman mustasukkainen edelleen ja hän kokee siksi helpommaksi ettei hehkuta omaa parisuhdetilannettaan. Jos vaikka tietää että helpommalla pääsee kun pitää matalaa profiilia?

Vierailija
50/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni ei ole sometilejä ja minä en koskaan jaa somessa mitään perheeseemme liittyvää. Enkä jaa itsestänikään kuvia. Siviilisäätyni ei myöskään käy ilmi sometileistäni. Jos joku tägää minun FB:ssä, se ei näy seinälläni.

Vierailija
51/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, taidat olla aika nuori - ja lapsellinen. Aikuisten ihmisten elämä on jossain muualla kuin somessa.

Kyllä useamman aikuisen ihmisen elämä on sekä aitoa elämää että somea. On se omituista ettei mies halua somessa esitellä naista kenen kanssa on. Todellakin tulee sellainen tunne että mies taitaa elää siellä somessa rinnakkaiselämää johon ap ei kuulu. 

Vierailija
52/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kävi niin, että aviomies ja kahden lapsen isä oli seurustellut uuden naisen kanssa vuoden verran. Vaimolle sanoi että ei oo mitään suhdetta, minähän rakastan sinua ja lapsia. Uudelle sanoi että ihan heti ensi maanantaina eroan, vaimolla on vaan psyykkisiä ongelmia niin pitää hoitaa varovasti ja hienotunteisesti. Vaimo kyllä tietää sinusta ja että muutan pois

No, asuvat pienessä kaupungissa eli eihän mikään pysy salassa kovin kauaa. Uusi nainen laittoi instaan yhteiskuvan jollain sydämillä ja ”sinut luotiin minua varten”- tekstillä. Ei mennyt montaa hetkeä kun vaimo kuuli asiasta. Soitti uudelle naiselle ja sanoi että pidä koko paska, uusi nainen järkyttyi ihan tosissaan kun selvisi että vaimo on ihan täyspäinen, mutta autuaan tietämätön suhteesta

Nyt sitten ukko asuu yksin jossain yksiössä ja itkee miten naiset vei häneltä talon ja perheen

Varsinaisesti ei liity aiheeseen mutta kertoo somen vaarallisuuesta jos ei pelaa ihan puhdasta peliä

Vierailija
53/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverille kävi niin, että aviomies ja kahden lapsen isä oli seurustellut uuden naisen kanssa vuoden verran. Vaimolle sanoi että ei oo mitään suhdetta, minähän rakastan sinua ja lapsia. Uudelle sanoi että ihan heti ensi maanantaina eroan, vaimolla on vaan psyykkisiä ongelmia niin pitää hoitaa varovasti ja hienotunteisesti. Vaimo kyllä tietää sinusta ja että muutan pois

No, asuvat pienessä kaupungissa eli eihän mikään pysy salassa kovin kauaa. Uusi nainen laittoi instaan yhteiskuvan jollain sydämillä ja ”sinut luotiin minua varten”- tekstillä. Ei mennyt montaa hetkeä kun vaimo kuuli asiasta. Soitti uudelle naiselle ja sanoi että pidä koko paska, uusi nainen järkyttyi ihan tosissaan kun selvisi että vaimo on ihan täyspäinen, mutta autuaan tietämätön suhteesta

Nyt sitten ukko asuu yksin jossain yksiössä ja itkee miten naiset vei häneltä talon ja perheen

Varsinaisesti ei liity aiheeseen mutta kertoo somen vaarallisuuesta jos ei pelaa ihan puhdasta peliä

Juurikin tämä. Nämä alapekuttelijat eivät tajua miten yleistä miesten some "pelailu" on ja moni on siihen koukussa. Ei kannata olla turhan sinisilmäinen, eihän minun mattini koska emme kumpikaan ole somessa..Mistä sinä tiedät sen, monilla vekkuleilla on esim varapuhelin siihen salattuun sometteluun. 

Jos olet ollut puolisosi kanssa kymmeniä vuosia ja oikeasti tiedät hänen nettitapansa sinulla ei varmasti ole mitään syytä huolestua, mutta sitten on nämä jotka ovat aktiivisena somessa ja tykkäilemässä muiden kuvista,varsinkin naisten..jos tällainen tapaus piilottelee puolisoaan jatkuvasti ja saa ne harvat kuvat tekstit jne näyttämään kuin siskon kirjoitukselta on todellakin syytä huolestua. 

Vierailija
54/83 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se mies oli sun kaveri? Ts ei ole enää?

Vierailija
55/83 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukee kummankin profiilissa että olemme naimisissa keskenämme, vaimolla yli 200 kaveria enemmän kuin mulla enkä tunne heistä ketään joten siksi en anna laittaa yhteiskuvia tai tagauksia minusta sivullensa. En halua olla tuntemattomien ihmisten katseltavana, varsinkin kun suurin osa noistakin kavereista taitaa olla ihmisiä kenen kanssa hän ei ole ollut missään tekemisissä enää vuosiin. Ja silti vaimo on tästä närkästynyt kun elää vähän liian syvällä somemaailmassa.

Vierailija
56/83 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ja minä emme olleet lainkaan somessa kontaktissa. Kyllä koin että hän häpesi minua/mun asiat ei kiinnostaneet koska ei julkisesti myöntänyt edes tuntevansa mua. Exäni sen sijaan hyväksyy herkästi puolituttuja naisia kavereikseen somessa ja seuraa kaiken maailman herutustilejä. Ja olemme ikäluokkaa 40-50v. Ymmärrän ettei kaikkea somessa tarvitse jakaa mutta kyllä tämä käytös loukkasi minua.

Vierailija
57/83 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt moro ja näkemiin.

Vierailija
58/83 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lukee kummankin profiilissa että olemme naimisissa keskenämme, vaimolla yli 200 kaveria enemmän kuin mulla enkä tunne heistä ketään joten siksi en anna laittaa yhteiskuvia tai tagauksia minusta sivullensa. En halua olla tuntemattomien ihmisten katseltavana, varsinkin kun suurin osa noistakin kavereista taitaa olla ihmisiä kenen kanssa hän ei ole ollut missään tekemisissä enää vuosiin. Ja silti vaimo on tästä närkästynyt kun elää vähän liian syvällä somemaailmassa.

Täällä kohtalontoveri. Vaimo närkästynyt kun en anna julkaista yhteiskuvia koska "kaikki muutkin niin tekee". Ja kehtasi valittaa että näytää oudolta kun lomakuvissa jne näkyy vain hän ja lapset, näyttää muka siltä että hän on vain lasten kanssa reissussa.

Vierailija
59/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hauskaa kevyttä tapailua tulista seksiä ihanaa tapailua alkoi mies "vapaana' ollut naimisissa yli 10v jos haluatte kivaa seuraa ei roikkujaa hyvää seksiä varatut miehet toimii ja vaimo pesee pyykit kun ukol likaiset vaatteet kuumista hetkistä sytyttää vielä enemmän 😎 itse vapaana voi katsella miehiä ja vaikka harrastaa seksiä useita varattuja ollu 😊 nyt ihanaa aikaa pikkujoulut mikään ei ole niin varma poka kun ukkomies

Vierailija
60/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, taidat olla aika nuori - ja lapsellinen. Aikuisten ihmisten elämä on jossain muualla kuin somessa.

Tämä on aika turha argumentti. Ne neli-viisikymppiset jotka tiedän ovat ne aktiivisimmat facen ja instan käyttäjät. Ja siellä sitä onnea, hääpäivää, ulkomaanmatkaa, lasten valmistujaisia jne juuri hehkutetaan.

Jos ihminen muuten jakaa elämäänsä someen mutta jättää kumppanin ulkopuolelle niin kyllä siinä on jotain outoa peittelyn tai vähintään kontrolloinnin makua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän