Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua julkaista parisuhteesta tietoja someen?

Vierailija
23.12.2020 |

Haluaisin tietää, miksi mieheni ei halua tuoda parisuhdettaan muiden tietoon, esim. Facebook/Instagram? Asumme siis yhdessä, ja meidän kanssamme asuu miehen lapsi vuoroviikoin. Jos tähän mieheni esimerkiksi facebookissa johonkin julkaisuun, kuvaan tms., ei tämä nouse miehen seinälle tai muuten muidenkaan nähtäväksi. Jokin esto siis meneillään.. Instagramiin on lisännyt yhden kuvan meistä, mutta sekin vain sen takia, että siinä kuvassa on muuta häntä miellyttävää tekemistä. Olen mieheltäni yrittänyt kysyä asiasta, että häpeekö vai eikö halua vain olla kanssani vai mikähän on homman nimi, mutta perustelee ettei ole muutenkaan kovin aktiivinen somettaja. Pitää osittain paikkaansa, mutta selailee joka päivä useemman kerran kanavat läpi, tykkäilee ja kommentoi kyllä ja tägäilee kavereitaan sekä lisää kyllä lapsestaan kuvia/tarinoita.

Lisättäköön tähän vielä, että olemme suunnitelleet ja hakeneet lainaa yhteisen kodin rakentamiseksi, mutta alkaa vähän mietityttämään.. minusta on alkanut tuntumaan, että kelpaan ruuanlaittoa kaksi, siivoojaksi, pyykkääjäksi ja kodin rahoittajaksi, mutta muuten minusta ei haluta julkisuuteen tietoja. Toki perheemme ja ystävämme tietävät meistä.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa 25 vuotta enkä ole tainnut näkyä mieheni some-kanavissa kuin kerra tai pari. Joten ei se nyt ihan kaikilla ole tapana. Minusta on ihan hienotunteista että mieheni ei julkaise asioita joissa minä näyn omissa kanavissaan. Minä julkaisen sitten itse mitä haluan.

Vierailija
62/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on suomessa paljon vaimot pitäkää hyvää huolta miehistä voi vähän epäillä kun ihmeen monet naimissa olevat haluaa yhteisiä hetkiä pahin mitä huomannut monen miehet ois valmiita seksiin ilman kumia (itse kyl vaadin kumin käytön) mut mi tunnen naisia suurinosa ei vaadi kumia vaimot menkää sp testeihin säännöllisesti ja hiiva hoitakaa (niitä tulee helpommin varsinkin jos mies käy vähän vierailemassa jollain muulla naisella) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nämä jotka kehuskelevat sillä että "ei meistä kumpikaan ole somessa joten mitä väliä!" eivät tajua sitä että ap:een mies kyllä on somessa, ja aika aktiivisena vaikka väittää muuta. Jos joka päivä tarkistaa tilit ja tykkäilee muiden kuvista, jopa useita kertoja päivässä niin silloin kyllä olet aktiivinen ja erittäin omituista jos siihen aktiivisuuteen ei halua lisätä omaa puolisoa."

No minun mieheni on kyllä somessa päivittäin ja tsekkaa kaveriensa päivityksen koska niistä nyt vain nykypäivänä tietää missä mennään. Mutta itse julkaiseen vain harrastuksiinsa liittyviä asoita ja minä en taida näkyä hänen päivityksissään koskaan. Ja hyvä niin. Yhdessä oltu kohta 20 vuotta.

Vierailija
64/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varma suhteen kestosta.

Vierailija
65/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaisisi kun en ole facea päivittänyt muutenkaan 10 vuoteen. Muita someja ei ole. 

Vierailija
66/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syy jo valjennut?

Vierailija
67/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ,eikä nykyinen avopuolisoni ole somessa. Itse olen, mutta en jaa avopuolisostani siellä juuri kuvia. Ja syy on se, että mun ei tartte todistella meidän parisuhdetta missään ja hän ei itse halua poseerata kameroille. Meillä menee hyvin ja sitä ei tartte jauhaa somessa

Vierailija
68/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ja mieheni emme voineet laittaa someen mitään ilman että miehen exä kilahti joka kerta. Ja minua harmitti kuinka täynnä oman exäni kuvia someni oli kun en niitä olisi enää sinne halunnut. Se on vaan siis hyvä ettei laita aivan kaikkea someen. En olisi huolissani jollei mies muuten piilottele sinua.

Vierailija
69/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jakanut miehestäni mitään somessa silloin, kun sitä vielä aktiivisesti käytin. Ei löydy yhteiskuvia, vuosipäiväpäivityksiä, ei mainintaa siitä, että olen parisuhteessa ylipäätään. Eipä ole mies koskaan aiheesta uhriutunut. Hän ei ole koskaan ollut aktiivinen somessa millään tavalla, joten ei ole parisuhdejulkaisuja hänenkään toimestaan. Silti suhde on kestänyt kohta 15 vuotta.

Vierailija
70/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varma suhteen kestosta.

Enää ei ole mitään varmuutta.

Vierailija
71/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua jakaa asioitaan somessa. Itse olen somessa vain feikkinimellä.

Vierailija
72/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne yhtään mitään pitäisi yksityisasioista jakaakaan? Ei se somessa kaiken raportointi ole mikään mitta yhtään millekään mitä yksityiselämässä tapahtuu, paitsi pissiksille. 

Vierailija
73/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotain kiinnostaa tavalliset pulliaiset. En ymmärrä kun sinne pitää laittaa niitä kuvia. Sen ymmärrän että teinit sitä tekee mutta että aikuisetkin.

Vierailija
74/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mielen köyhyyttä tuo somessa oleminen on.

Vierailija
75/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap oikein on, jos somenäkyvyys on joku suhteen mittari?

Ei mulla tai puolisollani ole somessa suhdestatusta (ei ollut edes sinkkuaikoina). Joskus kuviin tägäillään toisiamme, mutta en sitten tiedä miten agoritmi niitä hänelle nostaa esiin.

Joskus kuva mihin hän on mut tägänny on tullu mun fiidiin näkyviin tunteja lisäämisen jälkeen vaikka oisin sen lisäämisen aikaan ollu samassa somessa. Se on se algoritmi joka on nykyään ihan hanurista.

Vierailija
76/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo mennyttä maailmaa että kaikki tiedot on somessa. Voi olla jopa turvallisuuskysymys että kukaan ei pääse stalkkaamaan noita tietoja. Me asuttiin jo yhdessä ennen kuin edes oltiin FB-kavereita.

Vierailija
77/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hauskaa kevyttä tapailua tulista seksiä ihanaa tapailua alkoi mies "vapaana' ollut naimisissa yli 10v jos haluatte kivaa seuraa ei roikkujaa hyvää seksiä varatut miehet toimii ja vaimo pesee pyykit kun ukol likaiset vaatteet kuumista hetkistä sytyttää vielä enemmän 😎 itse vapaana voi katsella miehiä ja vaikka harrastaa seksiä useita varattuja ollu 😊 nyt ihanaa aikaa pikkujoulut mikään ei ole niin varma poka kun ukkomies

Et taida olla kovin älykäs. 

Vierailija
78/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottelee ja pitää ovea auki johonkin muuhun. Kyllä some on ihan aikuisten juttu nykyään, ei ehkä boomereilla jotka asiaa vähättelee.

Jos elämä jaetaan yhdessä, on ihan luonnollista että silloin se oma rakas saa näkyä myös somekuvissa ja tiedoissa. Yleensä parisuhteessa olevat näkyvät toistensa päivityksissä ja somessa välillä. Salaisuudet ja piilottelu ei kuulu suhteeseen. Tulee kuva, että han haluaa esiintyä somessa sinkkuna tai häpeää sinua. En lähtisi jatkamaan, ennen kuin asia on selvitetty.

Vierailija
79/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ja mieheni emme voineet laittaa someen mitään ilman että miehen exä kilahti joka kerta. Ja minua harmitti kuinka täynnä oman exäni kuvia someni oli kun en niitä olisi enää sinne halunnut. Se on vaan siis hyvä ettei laita aivan kaikkea someen. En olisi huolissani jollei mies muuten piilottele sinua.

Ne vanhat kuvat saa kyllä poistettua sieltä. Nykyään on ihan normaalia jakaa välillä myös parisuhteeseen liittyviä asioita. Jos kaikki pitää salata, ei se ihan avointa ole.

Vierailija
80/83 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap siksi, että haluaa olla sinun kanssa, miksi sitä pitäisi julistaa muille ja suomi täynnä ihmisiä, jotka palavat halusta päästä härkkimään muiden suhteisiin, URPO!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme