Luetellaan asiat, mitä miehesi on tehnyt joulun eteen tähän mennessä
- Pesi saunan
- Osti kinkun ja sulattelee sitä nyt paistoa varten
- Leipoi joululeipää ja joulukakun
- Osti konvehteja (tosin pahoja, sellaisia mistä ite tykkää :)
- Suolasi kalan
Kommentit (135)
Jos olisin parisuhteessa niin hankkisin kuusen, kaupasta mitä tarvitaan ja lahjat puolisolle ja lapsille. Siivoamisesta en tykkää, mutta siihenkin pyydettäessä osallistuisin. Tai maksaisin siivoojan, jos puolisolle sopisi.
Mies pesi kinkun, paistoi joulukuusen ja koristeli saunan. Eilen vei joululaatikot haudoille ja nyt sytyttelee lahjoja.
En ole pitänyt kirjaa mutta kun nyt kysyt. Hakenut kuusen, toimittanut joulumuistamisia omille vanhemmilleen ja sisaruksilleen, käynyt kaupassa, tuonut kotiin joulukukkia, ostanut ja paketoinut lapsillemme lahjoja, tehnyt arkisia kotitöitä.
Kävi töissä vuoden jokaisena viikkona 40 tuntia töissä, että joulun vietto on meillä ylipäätään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Arvasin, että istut taas täällä perse homeessa valkoritaroimassa kaikkien miesten kunniaa :D
-Yhdessä kaadettiin kuuset itselle ja isovanhemmille, mies hankki kuusenjalan
-Joulupuuro
-Alkon ostokset (lahjaviinit ja pussit)
-laatikot ja kinkut hommasi
-Ajeli ympäriinsä etsimässä minun siskontytölle lahjaa kun ei löytynyt mistään
Tälleen tää jatkuu, yhdessä tehdään. Kuten aina. Siivouksista hoitaa kylppärin kuurauksen.
Pyysin ainoaksi joululahjakseni, että voisiko hän maksaa pienet lahjani äidille ja siskolle, kun minulla ei ollut tilillä rahaa. Suostui ja olen kiitollinen siitä. Toivottavasti äiti ja sisko vaan arvostaisivat noita lahjoja edes vähän.. Ovat kovin nirsoja ja kriittisiä ihmisiä.
Lisäksi siivosi kanssani ja paketoitiin yhdessä.
Haki kuusen. Tai no olin mukana mutta kantoi sen kotiin.
Osti viinit.
Ajoi lahjakierroksen omien sukulaistensa luona (vaihdamme aina pikaisesti lahjakassit jo ennen aattoa ja jokainen avaa ne sitten aattona omassa kodissa. Sukujouluja ei sius harrasteta).
Ajoi kukkakauppaan hakemaan tilaamani joulukukat ja -istutukset.
Jaa-a. Siinä olikin kaikki. Onneksi pidän joulun tekemisestä. Helppoahan tämä on kun ruokaostokset tulevat kotiinkuljetettuna kotiin, muiden äidit tekevät meidän laatikot ja erilaisia joulun ruokakasseja löytyy vaikka millaisia joissa on kalat jo valmistettu/maustettu vimpan päälle.
Kuusi koristeltiin lasten kanssa kuten myös laitettiin muut joulukoristeet esille. Minä kokkaan sen mitä täytyy kokata. Aika paljon on valmista.
Vierailija kirjoitti:
Joulumarttyyrin rooli on palstalla suosittu
Oman miehen ylistäminen on vielä suositumpaa.
Ostanut lahjat omille lapsilleen. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ex valitti kun piti ostaa lapsille lahjoja. Minulle ei ostanut. Eikä tehnyt muutakaan joulua varten.
On siis ex.
onks se siis sun papereissas edelleen sun mies vai mitä sä vingut?
Mies tekee melkein kaikki ruoat ja minä siivoan ja leivon. Hyvin sujuu näin.
Mies on ostanut joululahjoja, tehnyt joulusiivouksen ja osti kalat jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Arvasin, että istut taas täällä perse homeessa valkoritaroimassa kaikkien miesten kunniaa :D
Sinäkin siis tunnistit ketjun miesvihaketjuksi jo otsikosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex valitti kun piti ostaa lapsille lahjoja. Minulle ei ostanut. Eikä tehnyt muutakaan joulua varten.
On siis ex.
onks se siis sun papereissas edelleen sun mies vai mitä sä vingut?
Mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ex ei osta edes lapsilleen lahjoja.
Mun nyxä ei osta lapsilleen lahjoja. Suunnitellaan vähän yhdessä, mutta kaikki toteutus on mun harteilla. Mä olen työtön, mies tienaa 5000€)kk. Mä maksan kaikki lahjat.
Ja olet tuollaisen helmen kanssa miksi?
Totuudella ei niin väliä, kunhan pääsee sanomaan pahaa miehestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Sinäkin siis tunnistit ketjun miesvihaketjuksi jo otsikosta?
En, mutta koska otsikossa mainittiin sana "miehesi" niin tiesin kyllä löytäväni öliööön tästä(kin) ketjusta häshtägeineen. Olet kyllä huvittava.
On siis ex.