Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset miehet syyttää naisia omista mokistaan?

Vierailija
23.12.2020 |

Osa ei ota vastuuta jos tulee töpättyä, vaan peittelevät jälkiä ja haetaan ne kaverit apuun jälkien peittelyyn. Helpommalla pääsisi, kun heti tulisi sanomaan, että tuli mokattua.

Maton alle lakaisu ei auta, se räjähtää esiin joka tapauksessa.

Vastaavasti, jos mies edes epäilee naista jostakin, vaikka mitään ei olisi tapahtunut, tähän riittää epäily, haetaan taas apua kavereilta ja valitetaan. Ei puhuta oteta selvää, tuomitaan tietämättä.

Reilua? Ei suinkaan. Tai varmasti miehen mielestä. Ilmeisesti vanhakantainen käsitys miehen ylivertaisuudesta, paremmuudesta ja naisen alistamisesta oman tahdon alle, oikeus toimia itselleen edullisella tavalla ja unohtaa paljonko kärsimystä ympärilleen aiheuttaa.

Nykymieshän haluaa olla oikeudenmukainen ja suvaitsevainen sekä tasa-arvoinen, mutta ihan samanlainen meno käytännössä, kuin vuosikymmeniä sitten. Ajatusrakennelmat käytännön tasolla näyttää muuttuvan hyvin hitaasti.

Toivottavasti nuorempi sukupolvi ymmärtää olla lähtemättä tähän mukaan ja osaltaan osaa katkaista isiemme perintöä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia. Olen naimisissa tällaisen kanssa. Ei pysty ottamaan vastuuta mistään, vaan syyttää aina muita (yleensä minua).

Vierailija
2/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi työkaveri, nainen, joka syyttää muita omista mokistaan, tai ainakin kovasti yrittää vierittää syyn muitten päälle.

Eli naisetkin osaa tuon, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onko tämä jokin sukupuolet käännetty -tarina Porvoosta?

Vierailija
4/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi työkaveri, nainen, joka syyttää muita omista mokistaan, tai ainakin kovasti yrittää vierittää syyn muitten päälle.

Eli naisetkin osaa tuon, valitettavasti.

Kyllä, näitä löytyy molemmista sukupuolista.

Vierailija
5/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeton kostaminen.

Nainen tai mies loukkaa tietämättään tällaista ihmista. Asiasta ei ouhuta. Seuraa suhteeton kosto, jossa lyödään niin lujaa vyön alle kun pystytään.

Vastaavasti jos kyseinen henkilö itse mokaa, alkaa uhrautuminen, miten ei pystynyt muutoin toimia ja satelee lieventäviä asianhaaroja. Halutaan halata ja empatiaa, ymmärrystä kovasti.

Itse sitä ei anna pientäkään ymmärrystä tahattomastakaan virheestä.

Kyse on hänestä ja aina hänestä.

Vierailija
6/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity sukupuoleen millään tavalla.

Vierailija
7/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liity sukupuoleen millään tavalla.

Totta. Ehkä omassa elämässä näin käyttäytyvät ovat pääsääntöisesti miehiä.

Naisissa näitä myös!

Vierailija
8/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi koske vaan miehiä, vaan myös osaa naisista. Se on se ihmisluonto, meitä on moneen junaan.

Vierailija
9/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yrität tosissas sukupuolistaa tämänkin, ihan kuin eivät naiset olisi vähintäänkin samanlaisia🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme