Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän ihmissuhteet?

Vierailija
24.11.2025 |

Minulla vaan pettymyksiä pettymysten perään. Aivan uskomatonta tapahtunut. Haluan erakoitua. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten oli paskoja. Parisuhteessa koin itseni yksinäiseksi ja kaverisuhteetkin olivat yksipuolisia. Pum, tuli ero, kaveritkin menivät siinä surressa. Nyt elämä on täynnä tyydyttäviä ihmissuhteita, kun pääsin niistä huonoista irti. 

Vierailija
2/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu suurelta osin. lämpimät suhteet lapsuuden perheeseen, läheiset välit lapsiin, paljon ystäviä ja kavereita. Miehen kanssa vähän ongelmia mutta tuskin 25 vuotta yhteistä elämää voi aina olla pelkkää ruusuilla tanssimista. 

Mun ihmisuhteiden perusasiat on läsnäolo jq selkeät omat rajat, kenenkään kynnysmatoksi ei kannata ruveta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymyksiä täälläkin. Haen iloa kuntoilusta, luonnosta, lukemisesta, kotona olosta jne. En kaipaa enää ihmisiä. Enkä tyrkytä itseäni kenellekään. Kun oppii olemaan yksin, niin ei muuta seuraa kaipaakkaan. 

Vierailija
4/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo erakoitunut noin 20 vuotta sitten. Eli ei lainkaan ihmissuhteita. Olen ihan tyytyväinen elämässäni näin, nyt ikää 50. Töissä olen, mutta 100% etänä.

Vierailija
5/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo erakoitunut noin 20 vuotta sitten. Eli ei lainkaan ihmissuhteita. Olen ihan tyytyväinen elämässäni näin, nyt ikää 50. Töissä olen, mutta 100% etänä.

Kuulostaa ihanalta! 

Vierailija
6/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä, jonka kanssa olimme 20 vuotta ystäviä. Yhtäkkiä laittoi viestin, että ei enää halua olla ystäväni. Ja äärimmäisen kiva mies, johon tutustuin. Juteltiin ja tapailtiin. Käveli vaimon kanssa yhtenä päivänä vastaan eikä ollut tuntevinaan. Työkaveri otti kunnian itselleen tekemästäni työstä. Tässä muutamia esimerkkejä. 

Vierailija
7/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisin erakoitua. Olisi kuitenkin ihana, kun olisi hyviä ihmissuhteita, mutta kun ei ole. Ehkä sitä tottuu elämään erakkona. Sitten ei enää osaa ollakaan ihmisten kanssa. 

Vierailija
8/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo erakoitunut. Naiset ovat petollisia.

Vierailija
9/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat itsekkäitä, kieroja ja petollisia. Erakkous unelmana. 

Vierailija
10/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä?

Vierailija
11/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun valtavasti ihmisten pienistä hyvistä teoista, sanoista ja hymyistä. Olen kokenut niin kovia ihmisten taholta. 

Vierailija
12/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne on?

Vierailija
13/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät suhteet. Se ainut huonokin on nyt kunnossa kun nakkasin juoppiksen mäkeen. 

Vierailija
14/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana miehenä en saa koskaan mitään ihmissuhdetta.

Vierailija
15/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumana miehenä en saa koskaan mitään ihmissuhdetta.

Minä haluaisin ruman miehen, kunhan on muuten ihana. 

Vierailija
16/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi ihan aluksi kiva tietää mitä aloittaja tarkoittaa ihmissuhteilla.

Se on aika moniulotteinen käsite.

Onko kyse romantiikka suhteista vai ystävyydestä vai perhe ja sukulaisuus suhteista vai mistä.

Olisi kiva tietää tarkemmin jotta osaa vastata jokseenkin fiksusti.

Vierailija
17/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteisiin kuuluvat kaikki ihmissuhteet. Työkaverit, kaverit, perheenjäsenet, naapurit, tuttavat, ystävät, asuinalueen ihmiset, opiskelutoverit jne. 

Vierailija
18/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäiset ja väljät.

Vierailija
19/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin niin katkeroitunut ihmisten takia. En pysty enää edes olemaan hyvä ihminen. Paremminkin olen paha. 

Vierailija
20/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu ja menny..ja hyvä (kai) niin..huonoa kohtelua sietänyt aivan liikaa, hermo lepää kun saa olla yksin eikä kukaan draamaile tai puukota selkään.