Mistä pukeutumiseen liittyvistä seikoista voi päätellä miehen varakkuuden?
Onko vinkkejä, millä erotan dressmanin puvun paremmasta? Linttaan astutut eccot nyt näkee kaukaa, mutta mitkä kengät ovat nyt varakkaiden suosiossa? Onko kaulakoru enää vain junttia?
Pliis, auttakaa kesäheilan metsästyksessä!
Kommentit (38)
Miehen vaimon pukeutumisesta tietenkin.
Mun tuntemat miljonäärit ei pukeudu dressmanniin EIKÄ Gantiin. Niillä on jotkut perusfarkut tai lempipöksyt, usein uhreilukaupan "vapaan-ajan mallistosta" valitut, samanlainen tuulitakki ja jotkut tennarit joiden ovh on satasen pintaan - ollut ehkä pari vuotta sitten. Ne ajavat vanhoilla pakettiautoilla. Silmälasit on sitä samaa kamaa, millä jokain optikko hyllynsä täyttää. Kelloja ne eivät käytä ollenkaan, kellonajan voi tarkistaa nokian c-sarjan pari vuotta vanhasta luurista.
Täsmälleen saman näköisiä ei-miljonäärejä tulee vastaan kolmetoista tusinassa, eikä kyllä ole mitään keinoa erottaa näitä toisistaan. Sillain se toki käy, kun tarkistaa verätusrekisteristä nimellä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:56"]Olen samoilla linjoilla kuin edelliset, Suomessa miehen varakkuutta ei voi varmasti päätellä ulkoisista asioista. Koulutus korreloi varakkuuteen, ja juttujen tasosta voi päätellä jotain. Eli ensin pitää päästä keskusteluyhteyteen, sitten vasta muita johtopäätöksiä.
[/quote]
Koulutus ei korreloi varallisuuden kanssa. Sen vuoksi naiset eivät enää kysele miehen koulutuksesta, vaan ihan suoraan "mitä teet työksesi". Terveisin akateeminen köyhä, jolla on suuria vaikeuksia päästä treffeille.
AHAHAHHAHA!!! voi että, piti ihan pyytää faija lukemaan näitä teidän juttuja. Ai tuntemasi miljonäärit.DDD faijani tokasi vaan että eipä ole tullut mieleenkään että dressmannin puvut olisi huonompia kun esim bossin puvut, samaa paskaa, totesi hän. käveli kaapilleen ja laittoi neiman marcuksensa dressamnnin kauluspaitansa päälle.
kysäisin että mikäs on se faijan kallein puku, vastasi että 3000euron blazeri. no.. enpä olisi ikinä uskonut, tuo isäukko kun näyttäisi pilkulleen samalta vaikka hennesin puvussa. Velijeni kulkee zaran puvussa, ja näyttää aina paljon huolitellummalta kun tuo vaatefriikki faijani. ei sitä mistään voi päätellä. sitten on vielä yksi kaveri joka käyttää rahansa pukuihin, mutta tiedän että tuolla aspakeskuksessa työskentelevällä miehellä ei ole pennin latia tilillä, vaikka tonnien edestä vaatteita onkin. ei se puvun hinta mitään kerro, keski-ikäinen äijä on ihan yhtä vetävä hyvin istuvassahalpispuvussa kun kunnollisessakin. samoin kuin naiset. varakkain ihminen jonka tunnen on mummoni, jolle aaltosen talvissappaiden pohjan pettäminen on katastrofi, tallaaa sitten loppu talven jokakelin saapikkaissa. no, eipä tule kaikessa tyylikkyydessään ryöstetyksi mummelini. ja sitten on vielä minä. merkki vaatteet ja laukut, mutta köyhä olen kun kirkon rotta, viimeviikolla meni myyntiin vaatteita että rahat riittäisi vuokraan:D
tämä sepustus siis siitä, kuinka on niin turhaa ja naurettavaa yrittää arvailla varakkuuttaa ulkonäöstä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:32"]
AHAHAHHAHA!!! voi että, piti ihan pyytää faija lukemaan näitä teidän juttuja. Ai tuntemasi miljonäärit.DDD faijani tokasi vaan että eipä ole tullut mieleenkään että dressmannin puvut olisi huonompia kun esim bossin puvut, samaa paskaa, totesi hän. käveli kaapilleen ja laittoi neiman marcuksensa dressamnnin kauluspaitansa päälle.
kysäisin että mikäs on se faijan kallein puku, vastasi että 3000euron blazeri. no.. enpä olisi ikinä uskonut, tuo isäukko kun näyttäisi pilkulleen samalta vaikka hennesin puvussa. Velijeni kulkee zaran puvussa, ja näyttää aina paljon huolitellummalta kun tuo vaatefriikki faijani. ei sitä mistään voi päätellä. sitten on vielä yksi kaveri joka käyttää rahansa pukuihin, mutta tiedän että tuolla aspakeskuksessa työskentelevällä miehellä ei ole pennin latia tilillä, vaikka tonnien edestä vaatteita onkin. ei se puvun hinta mitään kerro, keski-ikäinen äijä on ihan yhtä vetävä hyvin istuvassahalpispuvussa kun kunnollisessakin. samoin kuin naiset. varakkain ihminen jonka tunnen on mummoni, jolle aaltosen talvissappaiden pohjan pettäminen on katastrofi, tallaaa sitten loppu talven jokakelin saapikkaissa. no, eipä tule kaikessa tyylikkyydessään ryöstetyksi mummelini. ja sitten on vielä minä. merkki vaatteet ja laukut, mutta köyhä olen kun kirkon rotta, viimeviikolla meni myyntiin vaatteita että rahat riittäisi vuokraan:D
tämä sepustus siis siitä, kuinka on niin turhaa ja naurettavaa yrittää arvailla varakkuuttaa ulkonäöstä.
[/quote]
Ei kovin kiinnosta sinun ja faijasi asiat.
Mitä kelloihin tulee, niin PP, Audemars piguet, VC jne ovat kyllä tuttuja.
t. golddigger
Mun miehellä hyvin korkeat tulot, mutta eipä sitä päällepäin arvaisi, todellakaan :D
Et voi erottaa miehen varakkuutta vaatteista.
Mulla oli miesystävä, jolla oli aina jotkut Gantin neulepaidat, Armanin puvut, kalliita (lähes tonnin) aurinkolaseja joka lähtöön, alle 200 euron solmiot ei kelvanneet, jne.
Sen vaatteet olikin sitten sen aatteet. Asui vuokralla pikku kaksiossa - missä ei sikäli mitään pahaa, mutta ei siis halunnut säästää sitä rahaa esim. omaan asuntoon, kun ne vaatteet oli niin tärkeitä. Ajoi firman autolla ja sitten osoittautui, että venekin oli oikeasti kaverin ja avoauto entisen naisystävän. :P
Varakkain miesystäväni omisti omakotitalon hyvältä paikalta ja merenrantamökin. Ajoi hyvällä, mutta suht vaatimattomalla autolla. Vaatteet oli siisti, mutta ei todellakaan kalliit - ei ollut mikään vaateripustin, Oli sijoituksia, metsää, tilillä parisataatonnia pahan päivän varalle. Toisaalta oli niin pihi, että hänen luona istuttiin lähes pimeässä ja elokuviin ei voitu mennä (vaikka olisin toki maksanut oman lippuni), koska se tulee niin kalliiksi ja telkkaristakin tulee elokuvia. :)
Mulla on hyvätuloinen mies. On täysi työ saada hänet luopumaan vanhoista bändipaidoistaan siinä vaiheessa kun kainalot alkavat olla ihan reikäiset. Kellon hän katsoo kännykästä. Silmälasit ostetaan moneksi vuodeksi ja niitä myös korjataan jos se vain on mahdollista. Miestä kun häiritsee että uudet silmälasit ovat vähän erilaiset kuin vanhat.
Kuulemma rahaa on kivempi käyttää vaimon hemmottelemiseen. :DDDD
Ihan kiva jos golddiggerit ohittavat hänet kahta kertaa vilkaisematta. Kiitän!
Ainut miljonääri jonka tiedän käyttää teepaitoja ja farkkuja 24/7 enkä tosiaan olisi miljonäärinä pitänyt jos ystäväni ei olisi jälkeenpäin kertonut.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:36"]
[/quote]
t. golddigger
[/quote]
niin eikä niitä varakkaita miehiä golddiggerit, vaan mun kaltaset ihmiset, joilla on samat taustat kun niillä itsellään, ehkä joku trailerparkin uusrikas ottaa vaimokseen ihmisen joka katsoo millanen kello sillä on. piireissä missä mä liikun, katsotaan sen kellon merkki ihan molemmin puolin, on aika hyvä match kun molemmilla on JDT ranteessa. Ja sivistys ja koulustus sen mukainen, ihan jo etiketistä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:36"]
[/quote]
t. golddigger
[/quote]
niin eikä niitä varakkaita miehiä golddiggerit, vaan mun kaltaset ihmiset, joilla on samat taustat kun niillä itsellään, ehkä joku trailerparkin uusrikas ottaa vaimokseen ihmisen joka katsoo millanen kello sillä on. piireissä missä mä liikun, katsotaan sen kellon merkki ihan molemmin puolin, on aika hyvä match kun molemmilla on JDT ranteessa. Ja sivistys ja koulustus sen mukainen, ihan jo etiketistä.
[/quote]
Mun täytyy kyllä sanoa, että kartan kuin ruttoa näitä piirejä, joissa etsitään yhteensopivuutta jostain kellosta.
Elän miten elän ja varallisuutta on se, mitä on. Minusta rahan ei kuulu vaikuttaa ihmissuhteisiin. Jos tykkää jostain hintavammasta tavarasta aidosti ja se tuntuu omalta, voi sen ostaa. Ihan yhtä sujuvasti voi kulkea markettipuserossa, jos se omasta mielestä on kivannäköinen. En näe järkeä päteä tavaralla ja niiden hinnoilla.
mun mies kattaa ulkoisesti kaikki varakkuuden merkit: on kellot, korut, merkkivaatteet ja kengät. ne on hankittu ennen konkurssia.
Helpommin pukeutumisesta näet homouden kuin varakkuuden.
Oletteko miettineet, että juuri ahneita golddiggereitä välttääkseen ne varakkaat sinkkumiehet pukeutuvat "huonosti"? Varsinkin jos etsii tulevien lastensa äitiä eikä yhden yön seuraa.
Itse olen hyvin varakas, mutta käytän ihan tavallisia vaatteita, ajan muutaman vuoden ikäisellä autolla, asunto on perusomakotitalo yms. Noihin kaikkiin palkkatyössä käyvällä on varaa oikein hyvin, mutta minulla on 11 moottoripyörää, joita kaikkia pidän jatkuvasti vakuutuksissa ja ajelen niillä silloin kun sattuu huvittamaan. Ja jos tulee joku kiva uusi mopomalli niin ostan sellaisen joukon jatkoksi.
Toinen mistä sen voi huomata, on että minulla on puhelimia ja tabletteja yms laitteita joka lähtöön. Kaikkiaan varmaan yli 20 älypuhelinta ja ne on kaikki kalliimpia malleja ja vaihtelen jatkuvasti sitä ainoaa jota kannan taskussani. Aina kun tulee joku kiva malli käyn ostamassa sen miettimättä mitä maksaa jos sattuu huvittamaan.
Ai niin, minulla on myös piharakennuksessa elokuvateatteri, jossa on todella arvokkaat laitteet, pelkät kaiuttimet on maksaneet 25 000 euroa. Mutta ei sitäkään huomaa ulospäin jos ei ole itse alan harrastaja.
Vaimo sen sijaan ajaa 150 000 euron mersulla .. kun ei halvempi kuulemma ole turvallinen lapsille.. tiedä siitä sitten onko se syy oikeasti vai haluaako vaimo vaan ajella isolla mersulla.. :P
Työkaverilla oli kymmeniä sijoitusasuntoja. Töissä pukeutui Itellan sinisiin, vapaa-ajan vaatteet oli osuuskaupan ale-hyllystä. Takahiukset sentään kampasi kaljun päälle. Kello taisi olla Citizen.
Olen samoilla linjoilla kuin edelliset, Suomessa miehen varakkuutta ei voi varmasti päätellä ulkoisista asioista. Koulutus korreloi varakkuuteen, ja juttujen tasosta voi päätellä jotain. Eli ensin pitää päästä keskusteluyhteyteen, sitten vasta muita johtopäätöksiä.
t. Nainen