Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pano, jota kadut?

Vierailija
20.05.2014 |

Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.

Hävettää veläkin.

Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.

Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.

Enkä edes saanut orkkua.

Kommentit (388)

Vierailija
61/388 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:08"]

Useita kännipanoja, yksinäisyyttäni ja huonon itsetunnon takia niihin sorruin. Kaduttaa, inhottaa ja hävettää. Nyt olen elänyt yksin vuosia, olen niin surullinen. Itseäni vain syytän ja vihaan. Usein suustani pääsee sana anteeksi yksinollessani. Kyllä, kovasti masentunut olen.

[/quote]

Samoin minä. Harmittaa sellainen mennyt elämä. Ja se putkahtelee mieleen.

Olen kyllä alkanut päästä siitä häpeän tunteesta. Masentaahan se, mutta olen siitäkin alkanut päästä. Ne sikilut ja kännipanot ovat johtuneen omasta pahasta olostani. Ja niihin on ollut omat syynsä. Ole itsellesi armollinen. Ei tässä elämässä yksikään ole ihan pulmunen. Ja joillakin on ollut paremmin. Sinulla noin. On sinulla oikeus elää. Oikeus olla masentunut. Sinulla on myös oikeus tulla pois masennuksesta. Kun annat vaan itsellesi luvan. Tavllaan sellin itsellesi muutoksen ja ymmärryksen. Oikeastaan itse voit itseäsi ymmärtää. Eihän muut tiedä kaikkia taustojasi. Kannattaa hakea vertaistukea jostai ryhmästä. Se voisi auttaa sinua eteenpäin irti masennuksesta. Voimia ja tsemppiä. Sinä olet hieno ihminen. Inhimillinen.

Vierailija
62/388 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaani, puskassa kännissä puolitutun kanssa. Kostopano exän kaverin kanssa kaduttaa myös. Ei miehessä mitään vikaa, jäi vain mietityttämään kun ei ehkäisyä käytetty niin piti rampata kaikissa testeissä sen jälkeen (ei onneks ollu mitään). Ja yhtä miestä jonka luo baarista lähin, seksi kesti about 10min ja sitten heitti ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/388 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut yhdenyönjuttuja tai vastaavia, mutta tavallaan kadun muutamaa säätöä, joiden kanssa tuli harrastettua seksiä. Ei heissä sinänsä vikaa ollut, mutta olisi voinut jäädä kokemattakin.

Vierailija
64/388 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun jokaista "seksi"kertaa exäni kanssa, sillä hän oli osaamaton ja itsekäs rakastaja, ja muutenkin ala-arvoinen ihminen.

Vierailija
65/388 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:19"]

Kadun sitä, jonka takia käyn kolposkopiassa vuoden välein.

[/quote]

Tämä.

Vierailija
66/388 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään yksittäinen kerta tai henkilö, vaan ne kerrat kun harrastin seksiä pelkästään sen takia, että halusin tuntea itseni paremmaksi ja halutummaksi. Nuori ja tyhmä, onneksi nykyisin en enää sellaiseen sorru vaan teen mitä teen, ihan siitä itse aktin ilosta enkä huonon itsetunnon pönkittämisen takia.

Vierailija
67/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten tuli harrasteltua aika paljon noita miehiä ja kyllä oli suurin osa sängyssä aika surkeita! Timo, Tero, Toni, Mikko, Jari, Vellu, Mika, Tatu,... Siinäpä noita kesän 2004 erehdyksiä... Oli muitakin, mutten enää ees muista nimiä! Nykyisin minulla on oma ihana mies, joka on hyvinvarustettu ja erittäin hyvä ja huomioiva rakastaja! 

Vierailija
68/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antto 26 Porista

Vierailija
69/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyypit, jotka mun piti saada ihan vain näyttämisenhalusta. Se kaupungin komein jne. Etenkin yksi tapaus oli sellainen, josta tuli kunnon morkkis. Kyseessä oli kuuluisa ympäriinsäpaneskelija, jolle halusin "antaa opetuksen". Iskin baarista, mentiin typpin kämpille ja harrastettiin seksiä. Tyyppi nukahti ja minä keräsin kamppeeni ja häivyin hihitellen mitään sanomatta tai viestiä jättämättä. No kuinkas ollakaan, kohta tajusin että kortsu oli hajonnut. Sain klamydian - ja opetuksen...

Vierailija
70/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka väitti käyneensä sukupuolitautitesteissa pyynnöstäni, ja valehteli. Myöhemmin tartutettuaan minuun klamydian selitti että väitti käyneensä testeissä ihan vaan päästäkseen panemaan paljaalla ja kun ei uskonut itsellään mitään olevan kun "ei ollut oireitakaan" Siihen päättyi se suhde. (Ei siis edes ollut mikään satunnainen pano tai panosuhde).

Vierailija
71/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nuori alkoholiongelmainen jolla ei ees seisonut kunnolla.... ja yks tuttu joka pisti välit poikki sen jälkeen jostain syystä

Vierailija
72/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia muita, paitsi nykyistä ja ex kumppaniani. menetin neitsyyden 20v vanhemmalle inhottavalle miehelle ja pidin vielä 2v panokaverina. sitten yksi järkyttävä ihastus joka paljastui mieslutkaksi, oli yksi muija raskaana ja olivat muuttamassa yhteen, 3 tyttöystävää+minä. sitten kostoksi panin vielä sen serkkua kun olivat bestiksiä, surkein seksikokemus ikinä, ja vielä ruma, luiseva rillipää jolla oli alko-ongelma.  Listan lopuksi tulee yksi rakkauteni, nykyään huomaan kuinka epämiellyttävän näköinen ja oloinen tyyppi on. eniten kadun sitä että tein 2 lasta ja mies on luistanut vastuustaan kokonaan. kaksi viimeistä kumppania on olleet komeita, mukavia ja hyviä kokemuksia

Vierailija
73/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut erääseen mieheen, jonka kanssa tapailtiin. Päädyttiin sitten yksi kerta harrastamaan seksiä ja oli elämäni kauhein kokemus.

Oltiin perinteisessä lähetyssaarnaaja asennossa ja mies hikoili aivan vitusti! Oikein käsillä putsasi märkää naamaansa vähän väliä, puuskutti ja naama possunpunasena. Ei helvetti !!! Mun ilme oli varmana näkemisen arvonen ku irvistelin ja työnsin päätä sivulle ku oksetti se hien haju!

Ei sen jälkeen tehny enään mieli panna sen miehen kanssa ja sanompahan vaan että tuon jälkeen meni maku seksistä vähäksi aikaa!

Vierailija
74/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylitse muiden... Panin aikanaan 18-vuotiaana miehen kanssa, jonka vaimo oli ollut lastenhoitajani päiväkodissa. Voi yökötys. Voi herranen aika. Mies oli tuohon aikaan jotain 35-vuotias ja todellinen limanuljaska. Vaimonsa oikein kiva ihminen, tervehti mua edelleen aina, kun törmättiin. Tästä on aikaa 23 vuotta ja vieläkin oksettaa ajatuskin. Sen verran lievennystä, että tarjosi mulle koko illan baarissa ja olin ihan ympäripäissäni, mutta en silti koe, että olisi varsinaisesti ollut hyväksikäyttöä. Itsepä flirttailin ja mies oli yhtä humalassa.

Kaikenlaisia yhden illan -juttuja on ollut vuosien saatossa ja varattujakin oli nuorena, mutta tuo oli yököttävyydessään omaa luokkaansa. Onneksi asun 50km:n päässä eri kaupungissa ja ei tarvi koskaan nähdä.

Vierailija
75/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Kaikenlaisia yhden illan -juttuja on ollut vuosien saatossa ja varattujakin"" ...toivottavasti näitä on ollut ihan jokaisella

pano (t) jota kadun, niitä on onneksi vähän. Varmaan olen nainut 183 naista, upeita lähes kaikki -muutama oikein loistava:)

mutta kadun kovasti aina jälkikäteen kun huomaa, että kumi on hajonnut - näin valitettavasti käy jos on oikein kivaa. Miehenä on ehkä vähän helpompaa ja ei tarvii katua niin usein, panolle haluavat naiset on yleensä mukavia ja kiimaisia.

Pitää just taas lähteä naapurin emäntää paneskelemaan, saa paljaalla kun on ns. vanha tuttu joka haluaa kahdesti viikossa vakiorkut ja siemenet sisäänsä (tykkää molemmista)

Vierailija
76/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks minuuttimuna...

Vierailija
77/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varattu perheellinen jolta sainkin klamydian. Oli kuulemma puhdas mutta sen kumppani ei ollutkaan ja oli todella kiva saada sukupuolitauti. Enää en ikinä anna paljalla kenellekään!

Vierailija
78/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:43"]""Kaikenlaisia yhden illan -juttuja on ollut vuosien saatossa ja varattujakin"" ...toivottavasti näitä on ollut ihan jokaisella

pano (t) jota kadun, niitä on onneksi vähän. Varmaan olen nainut 183 naista, upeita lähes kaikki -muutama oikein loistava:)

mutta kadun kovasti aina jälkikäteen kun huomaa, että kumi on hajonnut - näin valitettavasti käy jos on oikein kivaa. Miehenä on ehkä vähän helpompaa ja ei tarvii katua niin usein, panolle haluavat naiset on yleensä mukavia ja kiimaisia.

Pitää just taas lähteä naapurin emäntää paneskelemaan, saa paljaalla kun on ns. vanha tuttu joka haluaa kahdesti viikossa vakiorkut ja siemenet sisäänsä (tykkää molemmista)
[/quote]

Hyi!

Vierailija
79/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:57"]Ne tyypit, jotka mun piti saada ihan vain näyttämisenhalusta. Se kaupungin komein jne. Etenkin yksi tapaus oli sellainen, josta tuli kunnon morkkis. Kyseessä oli kuuluisa ympäriinsäpaneskelija, jolle halusin "antaa opetuksen". Iskin baarista, mentiin typpin kämpille ja harrastettiin seksiä. Tyyppi nukahti ja minä keräsin kamppeeni ja häivyin hihitellen mitään sanomatta tai viestiä jättämättä. No kuinkas ollakaan, kohta tajusin että kortsu oli hajonnut. Sain klamydian - ja opetuksen...
[/quote]

Näyttämisen halusta saada kylän kiertopalkinnon joka pannut vaikka minkänäköistä reikää? Nyt vittu oikeesti..

Vierailija
80/388 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies, joka oikeastaan ällöttää mua. Hyvä kroppa ei kompensoinutkaan tarpeaksi rumaa naamaa ja epäsiistiä olemusta. Vieläkin puistattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme