Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (390)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:03"]
Ville, tre.
[/quote]
Sami Tampereelta!
Yhtä kadun. Ei itse seksissä mitään vikaa ollut, mutta mies oli varattu. Hirveä morkkis jälkeepäin.
Olen mies, joten minulla ei ole omilla ehdoilla tapahtuvaa seksielämää. Suutelin seitsemisen vuotta sitten. Miehen elämä on rankka urheilusuoritus. Haudassa sukupuolet ovat sitten tasa-arvoisia.
-Mies 29v-
Eksän kaveri, paljastui erittäin epäkiihottavaksi seksikumppaniksi ja hänellä oli sotkuinen kämppä.
Periaatteessa ihan hyvännäköinen mies, mutta seksissä ei vaan mikään natsannut ja oli aivan tajuttoman tylsää.
Kaikenlisäksi tulin tuosta panosta raskaaksi ja sen vuoksi meni monta kuukautta pilalle.
Ensimmäinen ja todnäk. viimeinen kerta, kun harrastin seksiä pelkän seksin vuoksi koska panetti. Muuten ollut aina kunnon kiihotus mukana ja selvinpäin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:53"]
Kadun että panin itseäni yli 20v vanhempaa miespuolista ja ihan susirumaa kaveriani viime syksynä kännissä erottuani juuri eksästäni. Mies oli surkea sängyssä, tuskin edes kunnolla seisoi ja muutenkin morkkis sen kaiken jälkeen.. YÖK! (olin vain liian puutteessa ja humala sai minut toimimaan)
[/quote]
Biletän viikonloppuna kahdestaan kyseisen ihmisen kanssa. Toivon todella etten sorru mihinkään. :D (It's not worth it, vaikka olenkin tosi puutteessa!)
Minä kadun kaikkia kännipanoja, ja kännisen kanssa panoja, vaikka itse olisit selvin päin.
N41
Kadun, että panin naapurin vaimoa.
Ei se naapuri mitään pahaa minulle ollut tehnyt. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kadun, että panin naapurin vaimoa.
Ei se naapuri mitään pahaa minulle ollut tehnyt. Anteeksi.
Karma hoitaa
Minä en kadu mitään, vaikka kokemuksia on jos jonkinlaisia. Otanta on kohtuullinen.
Kerkisin nuoruuteni tuhertaa jos jonkinlaista ja nyt onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen isä.
Ilman noita nuoruuden, about 15 vuoden, sohelluksia voisi nykyisyys näyttää erilaiselta.
Harmittaa niiden puolesta, joilla erilaisia kokemuksia ei ole ja sitten pitää parisuhteen sivussa etsiä elämyksiä.
Multa meni itsetunto. Nussin yhtä naista takaapäin, arvatkaa tuntuiko kivalta kun se narttu kaivoi samalla nenäänsä. Mulla on normi kalu 17cm pitkä ja halkaisialtaan 4.5cm, ei se voinut siitä johtua. Tämän jälkeen runkkailin puolisenvuotta silloin kun panetti, kun tutustuin erääseen naiseen sai tämä nainen tuntea kovaa kyytiä. Nuolin sen ihan helläksi kun puristelin tissejä siinä samalla, nussiessani annoin kovaa kyytiä ja se hoki mulle iihaanaa. Että näin.
Olin ihastunut erääseen kaveripoikaani, joka oli muhunkin osoittanut selkeää kiinnostusta mm. sanomalla, että haluaisi katsoa, tuleeko meistä jotain suurempaa. Meillä oli jotain pientä säätöä, kunnes yhtenä iltana porukalla juodessamme hän oli koko illan tosi nihkeä mua kohtaan ja sitten yhtäkkiä pamautti, että seurustelee. Suutuin ihan toden teolla moisesta salailusta ja itkua pidätellen istuskelin yksinäni. Kaveri tuli lohduttelemaan ja vähän piristyinkin. Sitten iski se kostonhimo. Pokasin ihastukseni kaverin ja lähdimme hänen luokseen. Pano lähinnä pelkästä kostonhimosta ja "jätetyksi" tulemisesta on jo sinällään kaduttava, mutta kun se seksikin oli ihan hirveää... Tuntui ajoittain lähinnä raiskaukselta, olin vain jonain panoalustana, mutten siinä surun, vihan ja yksinäisyyden sekaisessa tilassa osannut pistää stoppiakaan. Kyllä, avautuminen helpotti.
tää on helppo. Kadun vain yhtä "panoa". Olin 17v, täysin untuvikko, en tiennyt naisista mitään, hirvee panetus kyllä oli olemassa, ja sitämyötä kyllä oma käsi kävi joka päivä.
No sitten sattumus yksi ja sattumus kaksi ja olin tilanteessa, että nainen joka oli varmaan 55 tai jotais sellaista alkoi köyrätä kännissä minun perään. Hänen puoliso oli jossain työreissulla joten lähdin heille kotiin, vaikka arvelinkin jo miten tässä käy. No kävihän se. Se kokemus oli ihan kauhea, ja oikeasti minun olisi kyllä ollut syytä odottaa. "Poikuus" kyllä meni, ja sain kyllä jonkinlaisen kokemuksen mutta ei siitä kovin kaksinen muisto kyllä jäänyt.
Pitkän parisuhteen loppumisen jälkeen päädyin puolituttavan kanssa seksihommiin. Iso k**** kuin mikä, ei mitään esileikkejä. Mekaanista, kylmää. Ensimmäinen mies, joka keskittyi vain ja ainoastaan itseensä. Iso k**** koko mies.
Siskon miehen kanssa panen. Pieni mies, ihanan kestävä, todella karvainen, selvästi isompi kalu, kuin omalla miehellä. Parasta et nuolee todella pitkään pillua, pahinta ja toisaalta tosi kiihkeää et imee fritsuja tisseihin, ja puristelee pyllyä niin et jää jälkiä, punottaa monta päivää, kokoajan kovempaa kyytiä saan, siskon mies kiihottuu ja minä voihkin kiimassa vaikka järki sanoo muuta. Kaduttaa, koska suostun ja toisaalta haluun kokoajan uusintoja. Mies panee nyt minua pari kertaa viikossa, autossa punttisalireisuilla ja kotonani, kun oma mies matkoilla. Tiedän et jonain päivänä siskoni saa meidät kiinni tai mieheni huomaa siskon miehen jäljet. Miten tästä voi selvitä ?
Törkeä teko....velvollisuutesi on kertoa asia miehellesi.
Nyt et ole aitona miehesi kanssa muuten.
No se, kun tulin 15-vuotiaana raskaaksi. Poika laukesi miltei heti, joten ei siitä ollut edes mitään iloa. Nuoruus jäi kokematta. Muutaman vuoden kuluttua, kun poikani on 15v, niin otan takuulla takaisin. Sit biletetään senkin edestä.
Yksi kerta hieman nolottaa siksi koska käyttäydyin huonosti. Mies lähti baarista mukaani mutta kämpilläni ei sitten ensin oikein halunnutkaan edetä sen pidemmälle. Humalassa ja puutteessa tuli sitten tätä miestä hiukan kovisteltua ja taisin uhata silläkin että saa lähteä ulos ilman minkäänlaista yösijaa jos ei anna. Lopulta sitten kuitenkin sain.