Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pano, jota kadut?

Vierailija
20.05.2014 |

Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.

Hävettää veläkin.

Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.

Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.

Enkä edes saanut orkkua.

Kommentit (388)

Vierailija
21/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin täysin väärän miehen kahdesta vaihtoehdosta. Juuri sen kusipään, joka kertoi "olevan harvinainen tilaisuus" sillä hetkellä ja se ei toistuisi aikoihin. Kännisenä huomiota kaipaavana 18-vuotiaana se sitten kuulosti hyvältä vaihtoehdolta, vaikka komeampiakin miehiä olisin saanut.. Seksi oli huonoa ja äijä heitti mut ulos aamulla, kun "muija tulee kotiin"! Huh huh... Kaiken lisäksi olin ollut miehen kanssa ennenkin. Vaikka mies oli oksettava, tykkäsin siitä, että hän halusi minua niin paljon (..ja joka toista muutakin naista.) Onneksi nykyään on edes jotain järkeä päässä.

Vierailija
22/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville, tre. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu yhtäkään. Miksi pitäisi? Olen aina harkinnut ensin ja ***** sitten. Näin ei tartte katua.

Vierailija
24/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkia, paitsi lasten isää.

Vierailija
25/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan kaikkia paitsi nykyistä. Yks mikä on jääny mielee oli yks jonka muna oli suurin piirtein huulipunapuikon kokoinen. Tää viel kysyi tulinko mä. En todellakaan. -.-

Vierailija
26/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:32"]Oikeestaan kaikkia paitsi nykyistä. Yks mikä on jääny mielee oli yks jonka muna oli suurin piirtein huulipunapuikon kokoinen. Tää viel kysyi tulinko mä. En todellakaan. -.-

[/quote]Sama mies? Kysyi nimittäin multa noin ja kalu yhtä pieni, aivan kuin mun kirjoittama. En tainnu tuntea edes kalua sisälläni millään lailla :'(

Vierailija
27/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:32"]Oikeestaan kaikkia paitsi nykyistä. Yks mikä on jääny mielee oli yks jonka muna oli suurin piirtein huulipunapuikon kokoinen. Tää viel kysyi tulinko mä. En todellakaan. -.-

[/quote]Sama mies? Kysyi nimittäin multa noin ja kalu yhtä pieni, aivan kuin mun kirjoittama. En tainnu tuntea edes kalua sisälläni millään lailla :'(

[/quote]

Yyyh. Kuulostaa hirveältä. :(

Mullakin yksi kokemus todella pienen omistavasta miehestä (tiesi sen itsekin), mutta onneksi suuseksi kompensoi aika paljon. Toki en halunnut häntä enää toista kertaa.

Vierailija
28/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut paitsi eka kerta ja yksi erityinen mies.

Vierailija
29/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miten teillä koko vaikuttaa noin paljon. Jos seksi on hyvää, niin sitten on. Ehkä syynä on itselläni se, että olen mielelläni se dominoiva osapuoli sängyssä ja pieni muna sopii siihen oikein hyvin. Toisaalta miehen taidot ratkaisevat kokoakin enemmän, vai oletteko eri mieltä?

Vierailija
30/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehiä ja muita, joilla on ollut hirveä määrä seksikumppaneita. Nimim. Hpv

Vierailija
31/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. (1).

Vierailija
32/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:18"]

En käsitä, miten teillä koko vaikuttaa noin paljon. Jos seksi on hyvää, niin sitten on. Ehkä syynä on itselläni se, että olen mielelläni se dominoiva osapuoli sängyssä ja pieni muna sopii siihen oikein hyvin. Toisaalta miehen taidot ratkaisevat kokoakin enemmän, vai oletteko eri mieltä?

[/quote]

Kyllä. Ja rakkauden taikapiirissä antaa paljon anteeksi. Itsekäs isomunainen on vaan ankea muisto verrattuna pienemmin varusteltuun, mutta älykkääseen ja huomaavaiseen. Itsellä ainakin katumus johtuu ihan muista syistä.

Vierailija
33/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:18"]

[/quote]

No kuten tuossa jossain aiemmin kirjoitin, niin suihin mies otti tosi hyvin. Mutta ei mulle riitä se, vaan haluan itselleni sopivan kokoisen kalun(kin). Ihan normikoko riittää. Itse tykkään sekä dominoida että alistaa, mutta en pienikaluisia miehiä. Ne lähinnä säälittää ja menee halut itselläkin.

Vierailija
34/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:40"]

Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.

[/quote]

Miten yleistä tällainen on? Olen itsekin törmännyt samanlaiseen tilanteeseen. Luulin, että miehet on lojaaleja toisilleen.

Vierailija
35/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä koko-asioissa pitäisi aina toistaa se sama iänikuinen mantra "ei se koko, vaan se miten sitä käyttää", mikä on paskapuhetta. En aio hivellä miesten egoja sössöttämällä valheellista paskaa. 

Vierailija
36/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:38"]

Näissä koko-asioissa pitäisi aina toistaa se sama iänikuinen mantra "ei se koko, vaan se miten sitä käyttää", mikä on paskapuhetta. En aio hivellä miesten egoja sössöttämällä valheellista paskaa. 

[/quote]

Ajatusvirhe on jo siinä, että seksi olisi koko suhde. Useimmille ei ole. Taidan olla itse todella vaativa mitä henkisiin ominaisuuksiin tulee ja niiden suhteen on paljon vaikeampi löytää hyvää mätsiä.

Vierailija
37/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:38"]

[/quote]

Ajatusvirhe on jo siinä, että seksi olisi koko suhde. Useimmille ei ole. Taidan olla itse todella vaativa mitä henkisiin ominaisuuksiin tulee ja niiden suhteen on paljon vaikeampi löytää hyvää mätsiä.

[/quote]

Ei tietenkään seksi ole koko suhde, mutta se on iso osa suhteen hyvinvointia! Jos seksihalut tai -taidot tai koot eivät mene yksiin niin se kyllä heijastuu suhteen henkiseenkin puoleen. Luulin, että tämä oli jo peruspremissi keskustelulle :O

Vierailija
38/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:27"]En kadu mitään, mutta jatkossa tsekkaan kyrvän koon etukäteen.

[/quote]

Miten?

[/quote]

Antamalla suuhoitoa esim? Sitten jos ilmenee että pieni, niin jättää homman siihen tai imee kohteliaisuudesta kassit tyhjiksi.

Vierailija
39/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:27"]En kadu mitään, mutta jatkossa tsekkaan kyrvän koon etukäteen.

[/quote]

Miten?

[/quote]

Antamalla suuhoitoa esim? Sitten jos ilmenee että pieni, niin jättää homman siihen tai imee kohteliaisuudesta kassit tyhjiksi.

[/quote]

Pikkukyrpäinen unelmoi :)

Vierailija
40/388 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa se, että olin nuorena parikymppisenä niin vaikutuksille altis. Minulla oli kaveri, jolle satunnaissuhteet eivät olleet ongelma. Hän olin niin dominoiva, että aloin kuvitella, että tuollainen käytös on ihan normaalia, ja jonkin aikaa seurasin esimerkkiä. En saanut noista suhteista mitään irti, alkoi vain tuntua pahalta. Havahduin ja totesin, että se mikä sopii kaverilleni, ei sovi minulle. Ehdin tuona aikana kerätä kymmenisen lyhytaikaista suhdetta, ja yhteen aikaan minulla oli kolmekin säätöä samaan aikaan. Kaikkia niitä kadun. Muutoin koko elämänaikainen suhdesaldoni olisi jäänyt neljään (ja niistä en kadu yhtäkään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä