Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (388)
Kadun sitä jolle menetin neitsyyteni baari illan jälkeen. Äijä jahtasi niin kauan kun sai pildeä. Siis useita kuukausia. Sitten kun annoin niin hänellä oli niin kauhea krapula joten akti jäi tosi lyhyeksi. Sieltä kämpiltä sitten kävelin yksi kotiin verta valuen. Paska äijä kun ei edes taksia maksanut.
Jos olisin ollut fiksu olisin antanut neitsyyteni ensi rakkaudelle. :(
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:03"]
Ville, tre.
[/quote]
Onko sillä silmälasit ja onko se about 26-vuotias? :D
Kahta yhden illan juttua, jotka ovat mieheni kavereita. En ollut vielä tuolloin tavannut nykyistä miestäni, enkä edes tiennyt, että ne kaksi joita panin tuntevat toisensa, tapasin molemmat aivan eri aikaan (vuosia välissä) saman kaverin kautta ja että vielä mieheni tuntee molemmat hyvin. Mies tietää molemmista, kerroin itse.
Lohduttaudun sillä, että molemmat olisivat olleet kiinnostuneita ja soittelivat perään, itse en innostunut kummastakaan mutta mieheni vei jalat alta.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:03"]
Ville, tre.
[/quote]
Onko sillä silmälasit ja onko se about 26-vuotias? :D
[/quote]
Ei kun nelikymppinen. Ihan hyvännäköinen, lihaksikas, iso muna. Naimisissa.
Yks idiootti vonkasi multa viisi vuotta, se oli baarituttu, mutta ikinä ei mitään tapahtunut. Se on semmonen ällö tyyppi, mua melkein päätä lyhyempi, pullukka, pilvenpolttelija ja naamasta jotenkin bulldogin näkönen. Sosiaalinen tyyppi kyllä ja tuntee melkein "kaikki".
Se vonkasi myös useita mun kavereita ja se on aina ollut mun tiedossa. Seurustelin kolme vuotta sen laosuudenkaverin kanssa ja silti se jaksoi lähetellä vonkausviestejä mulle.
No erosin eksästäni aika myrskyisissä merkeissä ja kostoksi kännissä panin sitä ällötystä. Sen pallit oli hikiset ja kuvottavat.
Tästä on jo useampi vuosi ja saan vieläkin inhonväristyksiä. Se perkele jäi vielä roikkumaan pahemmin perään (no ylläri...).
Viimeisin kerta eksän kanssa saa myös jäädä viimeiseksi. Ennen vielä välitettiin molemmat toisistamme, niin on ollut vaikea myöntää että nyt tyyppi on enää minua hyväksikäyttävä paskiainen. Enää ei irtoa...
Hassua, mutta en taida katua mitään niistä... Onneks ei oo tullu paneskeltua ketä sattuu.
Eka ja toka. Eka kaverini, vasta eronnut, palasi seuraavana aamuna yhteen. Pikapano kun kaverit olivat seinän takana. Hävettää vieläkin veriset lakanat ja patja jotka heille jäi.
Toka oli kauheassa kännissä, itse kohtuullisen selvinpäin mutta en vain voinut vastustaa kiusausta kun miehen perään olin niin pitkään kuolannut. Heti panon jälkeen silmäni aukesivat ja ihmettelin, mitä oikein tein hänen vieressään :D häivyin vähin äänin ja toivoin että homman saisi tekemättömäksi.
Eipä kyllä varsinaisesti sellaisia löydy historiasta... olen pysynyt aika tiukkana ja vain nukkunut sellaisten tyyppien vieressä, joiden panemista olisin myöhemmin katunut ja rankasti (esim. miehen kaveri).
En suoranaisesti kadu ketään tyyppiä, mutta yksittäisiä kertoja sellaisten ihmisen kanssa joiden kanssa muulloin olen nauttinut. Esimerkiksi sellaista kännikertaa kun kesken hommien jouduin juoksemaan vessaan oksentamaan. :D Kaduttaa, tai ennemminkin hävettää. Mies oli kyllä ihana ja on edelleen, torkkuu parhaillaan olkkarin sohvalla yhteisessä kodissamme :D
Kadun sitä, jonka takia käyn kolkoskopeassa vuoden välein.
Kadun sitä, jonka takia käyn kolkoskopeassa vuoden välein.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:19"]Kadun sitä, jonka takia käyn kolkoskopeassa vuoden välein.
[/quote]mikä on kolkoskopea
Minä se olin joka sinua pani, nuoli peräaukkoasi ja nauteit ja mä nautein.... Olin rakastunut ja oikeasti eroamassa ja lopulta se ero onnistui. Älä kanna kaunaa koska olit ja olet vieläkin hyvin rakas.
Lähdin kerran erään varatun mieskaverini kanssa baariin. Siellä tapasimme tämän miehen kaverin (varattu hänkin) ja baarin sulkeuduttua lähdimme luokseni jatkoille. Harrastimme kimppakivaa pitkälle seuraavaan päivään asti. Olisin kyllä hyvin voinut jättää tuon tempun tekemättä vaikka kivaa olikin. Tapaan näitä miehiä edelleen vähintään pari kertaa kuussa ja aina välillä huomaan ilmeistä että jompikumpi ajattelee yhteistä yötämme. Ahdistavaa.
En lopulta mitään. Olen väsynyt häpeämään, lopettakaa te muutkin. Naisen seksuaalisuutta on kautta aikojen yritetty hallita nimenomaan häpellä. Miksi alistutte siihen edelleen?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:27"]
Lähdin kerran erään varatun mieskaverini kanssa baariin. Siellä tapasimme tämän miehen kaverin (varattu hänkin) ja baarin sulkeuduttua lähdimme luokseni jatkoille. Harrastimme kimppakivaa pitkälle seuraavaan päivään asti. Olisin kyllä hyvin voinut jättää tuon tempun tekemättä vaikka kivaa olikin. Tapaan näitä miehiä edelleen vähintään pari kertaa kuussa ja aina välillä huomaan ilmeistä että jompikumpi ajattelee yhteistä yötämme. Ahdistavaa.
[/quote]
huora!
[/quote]
En ole. Rahasta tuossa ei ollut kyse.
70 ja 71, onhan se jännää kun olet oppinut uuden sanan seiskaluokan alussa, mutta mene tukkimaan jotain muuta ketjua. Tai pilluusi jokin esine.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:38"]
Näissä koko-asioissa pitäisi aina toistaa se sama iänikuinen mantra "ei se koko, vaan se miten sitä käyttää", mikä on paskapuhetta. En aio hivellä miesten egoja sössöttämällä valheellista paskaa.
[/quote]
Ajatusvirhe on jo siinä, että seksi olisi koko suhde. Useimmille ei ole. Taidan olla itse todella vaativa mitä henkisiin ominaisuuksiin tulee ja niiden suhteen on paljon vaikeampi löytää hyvää mätsiä.
[/quote]
Ei tietenkään seksi ole koko suhde, mutta se on iso osa suhteen hyvinvointia! Jos seksihalut tai -taidot tai koot eivät mene yksiin niin se kyllä heijastuu suhteen henkiseenkin puoleen. Luulin, että tämä oli jo peruspremissi keskustelulle :O
[/quote]
Sinulla voi olla. Minulla on kokopuoli hyvässä jamassa ykkössuhteessa, mutta rakkaus joskus nilkuttaa. Siksi ehkä hyvät jutut, läheisyys ja mutkaton toistensa hemmottelu korostuu 'panot'-osastolla.