Mikä meikkivoide kestää naamassa?
Minulla ongelmana se, että meikkivoide kuluu päivän aikana lähes kokonaan pois. Oli primerit tai ei, puuteri, kosteutus tai ei.. Kyllästyttää.
Kommentit (50)
Helena Rubinsteinin Color Clone. Tosi hyvä, ja mulla kasvoilla myös hieman couperosaa. Ei näytä meikatulta, vaan sulautuu hyvin ihon sävyyn. Myös Vichy Idealia bb-voide on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:06"]
Olen kokeillut lukuisat markettimerkit läpi. Lumenen CC-voide käytössä. Pysyy pari tuntia hyvänä. Dermalogican primerilla viimeksi kokeilin, ei auta. Luulen, että ihotyyppini on sekaiho. Meikkivoiteelle käy niin, että se kerääntyy nenän pieliin, luomivakoon jne ja poskilta kuluu pois. Tarvitsen melko peittävän meikkivoiteen.
M.A.C.ista olisin kiinnostunut, onko hyviä kokemuksia?
[/quote]
T: ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:22"]
Haluatko myydä tuota Diorskiniä? Jos on niiden vaalein sävy siis?
[/quote]
Siis sä haluaisit ostaa mun pari vuotta vanhan meikkivoite puolikkaan? Saat ilmaiseksi.
Diorin nude, todella hyvä meikkivoide. Alle vielä Estee Kauderin primer alle, luonnollinen ja kuulas lopputulos. Itse en tykkää liian mattamaisesta ihosta.
Minä suosittelen kokeilemaan mineraalimeikkivoidetta! Itse olen todennut juuri Lily Lolon toimivaksi, mutta mielestäni sitä saa vain netistä. Heiltä voi kuitenkin tilata edullisesti näytepakkauksia, ei tarvitse heti ostaa isoa purkkia vaan voi testailla sävyjä rauhassa. Mielestäni myös Lorealin mineraalimeikkivoide on hyvää, pysyy hyvin kasvoissa ja peittää. Baremineralsista en niinkään pitänyt, se kiilteli makuuni liikaa.
Aika monet sanoo lily lolon olevan huono!
Jauhemaiset kuten bareminerals tekee kuivan näköisen naaman, en tykännyt yhtään. Tykkään nestemäisestä enemmän, tulee kauniimpi iho ja yleensä ne myös kosteuttaa enemmän. T.47 (jolla sekaiho)
Suosittelen Diorin Forever meikkivoidetta minäkin. On aika kallis mutta jos pyydät meikkiosastolta sellaista pientä koepurkkia mukaan niin varmasti antavat. Itse olen sellainen "sika", että hikoilen nimenomaan kasvoiltani paljon. En nyt ehkä näin Suomen oloissa mutta kun on etelämmässä tultu käytyä niin kasvot on kyllä täynnä hikikarpaloita. Kerran sitten pidemmän reippailun jälkeen kun kasvoni suorastaan sulivat, aviomieheni katsoi minua ihmetellen, että outo juttu miten meikki ei kuitenkaan tuosta lähde valumaan! Olen käynyt uimassakin tuon kanssa ja on naamalla pysynyt. Siitäkin huolimatta ei kuitenkaan näytä naamalla sellaiselta "naamiolta" vaan lopputulos on mielestäni hyvin luonnollinen. Puuteria en ole itse tavannut laittaa tuon päälle ollenkaan, vaan on riittänyt hyvin itsekseen,tosin tämä riippunee ihotyypistä.