Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Juhannus Helsingissä. Mitäs sitä tekis?
17.06.2014 |
Eli tämä Juhannus menee täällä Helsingissä. Onkos teillä mulle ideoita, että mitä täällä voi silloin tehdä? Ensimmäinen Jussi kaupungissa..
Kommentit (4)
Moni viettää jussin helsingissä. Moni ravintolakin on auki - tosin kuin minun nuoruudessani 20 vuotta sitten. Oli vain Kynsilaukka...
Mutta Seurasaari on aika kova juttu. Juhannusristeilyt saaristossa. Espoon Laaksolahdessa on kokko, tanssit jne. Googlettele - löytyy tekemistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nauttisin hiljaisesta ytimestä, kentien makaisin keskellä Mannerheimintietä.