Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä pois!

Vierailija
19.05.2014 |

Miksi syksyllä ja talvella saa valittaa kylmyydestä, sateesta ja lumesta niin paljon kuin haluaa, mutta jos uskaltaa sanoa inhoavansa kesää saa negatiivisen ihmisen ja valittajan leiman?

Minä en pidä kesästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan hirveän vaikea kuvitella, että ihminen joka ei tykkää kun on valoisaa ja lämmintä, ei valittaisi myös talvella kun on pimeää ja kylmää. Tulee mieleen, etteikö se ihminen ole mihinkään tyytyväinen.

Sitäpaitsi mitä siihen pitäisi sanoa, jos toinen sanoo inhoavansa kesää? Siis jos itse on eri mieltä ja rakastaa kesää, niin ei kai siihen voi sanoa ymmärtävänsä sitä toista? Kai sitä vastaa olevansa eri mieltä.

Vierailija
2/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kakkosen kanssa. Kesästä valittajat ovat ikivalittajia jotka eivät ole koskaan mihinkään tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Nimenomaan rakastan syksyä ja talvea, ja yleensä elokuun lopussa minussa on sama hehku kuin monilla toukokuussa. En voi lopettaa ilakointia mutta kukaan koskaan iloitse kanssani.

Vierailija
4/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 10:57"]

Ap täällä. Nimenomaan rakastan syksyä ja talvea, ja yleensä elokuun lopussa minussa on sama hehku kuin monilla toukokuussa. En voi lopettaa ilakointia mutta kukaan koskaan iloitse kanssani.

[/quote]

Ethän säkään iloitse kesästä niiden kanssa, jotka tykkää siitä?

Vierailija
5/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iloitse mutta en myöskään sano etten tykkää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän