Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ALS PELOTTAA :(

Vierailija
17.05.2014 |

N. kuukauden ajan ollut elohiirtä, nykimistä lähes jokaisessa lihaksessa. Ei kokoajan, mutta aina silloin tällöin. Olen ihan surun murtama täällä. Olen aina pelännyt, nuoresta asti erinäisiä sairauksia. Ei liene ihme, äitini kuoli syöpään kun olin 13. Nyt olen 19. Eniten pelottaa että lapseni ei näe kohta äitiään kun olen tähän kamalaan sairauteen menehtynyt. :( Vauva vasta 4kk  vanha. Lihasheikkoutta ei ole, mutta kun kuvittelen sen oireen, sekin vaan tulee.. Syön banaania ja juon vichyä mutta nykimiset eivät vain mene ohi! Sehän on ensimmäinen oire ALSsista :( En tiedä miten tästä kertoisin isällenikin, kun hän on saanut jo mielestäni kärsiä tarpeeksi kun äitini kuoli.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sitä äiti tätä.... yritä ny kasvaa!

Vierailija
42/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä sua voi ottaa ees tossissaan:D jos jossai olis niin paljon jon säteilyä että se olis terveydelle vaarallista niin eiköhä se olis jo aikoja sitte eristetty tai jotain vastaavaa... oot harhaluulonen ämmä et mitää muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä sua voi ottaa ees tossissaan:D jos jossai olis niin paljon jon säteilyä että se olis terveydelle vaarallista niin eiköhä se olis jo aikoja sitte eristetty tai jotain vastaavaa... oot harhaluulonen ämmä et mitää muuta.

Vierailija
44/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, minulla on jäykkyyttä ja elohiiriä isoissakin lihaksissa ja hermokipuja. En ole tajunnut pelätä ALSia. Geneettinen alttius kyllä on olemassa noihin aivojen rappeumatauteihin. Mihin sitten ALS lienee kuuluvankaan.

Vierailija
45/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tulla 19 v. Pelkät elohiiret eivät kieli Alsista.

Vierailija
46/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:05"]

[/quote]

Tämä ja viesti nro 13... En ole koskaan ymmärtänyt, mikä saa naisen kutsumaan naisia akoiksi tai ämmiksi.

Vierailija
47/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan hoksannut sarkasmia tässä edellisessä vastauksessa...

Sulla on elämässäsi nyt kaikenlaista mullistusta kuten erittäin nuorella äidillä raskausaika, synnytys ja pieni vauva ja myös vaikea tausta, kuten äidin kuolema vakavaan sairauteen. Puhut ensimmäisenä vauvana ja sitten isästäsi - eikö sinulla ole puolisoa turvanasi? Asutko vielä isäsi kanssa? Onko siis vielä parisuhdeongelmatkin mukana? Vähemmästäkin keho alkaa oireilla, etenkin, kun sinulla on vielä ahdistus- ja hypokondriataustaa. 

Ota nyt yhteyttä lääkäriin, pyydä poissulkemaan ruumiillisia syitä kuten kilpirauhasen ja kalkkiaineenvaihdunnan häiriöt, anemia jne. Sitten jos (kun) kaikki kokeet normaalit, keskitytte perusteellisesti tuohon psyykkiseen puoleen. Terapiasta olisi sinulle varmasti hyötyä elämäntilanteesi ja taustojesi takia.

Vierailija
48/48 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on puoliso kyllä. Töissä vaan viikot sattuu olemaan. Ja ihan omassa asunnossa asutaan vuokralla.