Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun laihduin hoikaksi, mutta jestas tätä naaman rupsahtamista...

Vierailija
30.05.2026 |

Laihduin 40+ ikäisenä 25 kg. Nyt olen kokoa 36. Kroppa on kiva, mutta kaulan alus ja alakasvot vanheni todella paljon. 

Olen montaa ikätoveriani paremmassa kunnossa kropastani, mutta näytän arviolta 5-10 vuotta ikääni vanhemmalta kasvojeni ja kaulani vuoksi. 

Noh, tällä mennään. 

Mutta saattaa olla, että kasvojenkohotus tulee ajankohtaiseksi viiskymppislahjaksi itselleni... 

Ps. En laihduttanut nopeasti, vaan päinvastoin hyvin hitaasti. Noin kilo kuussa -tahtia siis. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla tuli ryppyinen kalkkunanheltta. Sellainen minkä voisi odottaa 60+ ikäisillä. Ei hävinnyt mihinkään vaikka usein sanotaan että iho vetäytyy. Melkein samanlainen kuin tässä tokassa kuvassa

https://drtheva.com.au/blog/treat-neck-laxity-without-surgery/

Vierailija
2/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla tuli ryppyinen kalkkunanheltta. Sellainen minkä voisi odottaa 60+ ikäisillä. Ei hävinnyt mihinkään vaikka usein sanotaan että iho vetäytyy. Melkein samanlainen kuin tässä tokassa kuvassa

https://drtheva.com.au/blog/treat-neck-laxity-without-surgery/

Mulla kans melkein samanlainen, varsinkin jos kurotan kaulaa eteenpäin peilin ylle.. Joo, tullut tosiaan peilailtua tätä muutosta monesta kulmasta xD

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset toimii nimenomaan toisinpäin, eli lihottavat itseään sopivasti kun ikä alkaa näkyä kasvoista, niin rypyt täyttyvät. Itse olen koittanut pyrkiä samaan. 

Vierailija
4/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran teet lihaskuntotreeniä?

Vierailija
5/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset toimii nimenomaan toisinpäin, eli lihottavat itseään sopivasti kun ikä alkaa näkyä kasvoista, niin rypyt täyttyvät. Itse olen koittanut pyrkiä samaan. 

No, ne on ruotsalaisia...

Vierailija
6/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen oli satoja tuhansia vuosia isovanhempi 40-vuotiaana. Elinikäkään ei keskimäärin paljoa pidempi ollut jos selvisi nuoruuden hengissä.

Ei ihmisen kuulukaan näyttää nuorelta ikuisesti.

Maailma jossa ihmiset elävät johonkin 95-110 ikään on perverssi.

Vierailija
7/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta sekin on vähän plusmiinusnolla. 

Tätimäinen pyöreähkö/tasapaksu kroppa vanhentaa myös. 

Tuntuu menevän niin, että yli neli-viiskymppisenä voit valita, haluatko näyttää nuorekkaalta kropaltasi vai kasvoiltasi. Joko tai. Vain harva onnekas saa molemmat. 

Ap

Vierailija
8/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 x viikossa kunnon salitreenin. Ja lisäksi jonkin verran kotona kehonpainotreeniä. 

Ja sitten muutakin liikuntaa toki, niin että liikuntaa tulee siis 5-6 x vko. 

Ap

Vierailija
9/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nautit siitä hyvästä kropasta äläkä mieti muuta. 

Vierailija
10/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ropleemit paitsi oon teitä vanhempi, alle 6-kymppinen ja sairaalloisen lihava pahimmillani, lihava normaalissa olomuodossa, ääritilanteissa nuorena pääsin joskus lievään ylipainoon hetkeksi. Tällä hetkellä tavoite sairaalloisesta lihavuudesta pelkkään lihavuuteen. Ja kyllä ne uurteet ja rypyt ja roikkuva naama näkyy jo 7 kg pudotuksen jälkeen, Hitaasti jojoilemalla 5 vuodessa lähtenyt ja tavoite toiset 7 että pääsen "lihavaksi".

Jos botox ja kauneusleikkaukset olisivat ilmaisia, vastaisin "tahdon". Nyt täytyy odottaa ihmettä - äkillistä perintöä, lottovoittoa tms., että tämä 75-vuotiaan naama muuttuisi takaisin 55-vuotiaan naamaksi.

Vierailija
11/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 x viikossa kunnon salitreenin. Ja lisäksi jonkin verran kotona kehonpainotreeniä. 

Ap

Teetkö vatsarutistuksia tms, joissa kaulankin alue saa treeniä?

Vierailija
12/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koko kroppa saa treeniä tietenkin. Ja olen myös tehnyt kaikenlaisia kasvojooga/-jumppaharjoituksia, joiden nimenomaan pitäisi auttaa näihin mun ongelmakohtiin. Ja kiinnittänyt huomiota ryhtiin (joka kyllä on hyvä ollut aina) ja pään asentoon, joiden sanotaan vaikuttavan näihin ongelmiini. Turvotuksiakaan mulla ei ole. 

Mutta eipä ne kasvojumpat ihmeisiin pysty. Kirurgin veitsen alle pitäisi mennä, jos haluaisin kasvojeni palautuvan nuoremman näköisiksi. 

Ap

Vierailija
13/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koko kroppa saa treeniä tietenkin. Ja olen myös tehnyt kaikenlaisia kasvojooga/-jumppaharjoituksia, joiden nimenomaan pitäisi auttaa näihin mun ongelmakohtiin. Ja kiinnittänyt huomiota ryhtiin (joka kyllä on hyvä ollut aina) ja pään asentoon, joiden sanotaan vaikuttavan näihin ongelmiini. Turvotuksiakaan mulla ei ole. 

Mutta eipä ne kasvojumpat ihmeisiin pysty. Kirurgin veitsen alle pitäisi mennä, jos haluaisin kasvojeni palautuvan nuoremman näköisiksi. 

Ap

Mikään jumppa ei kiristä tuota löysää helttanahkaa, sen tekee kauneuskirurgi. 

Vierailija
14/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti masentavaa vaikka kuinka yrittää muistutella itselleen että muut asiat on laihtumisessa tärkeämpiä. Lisäksi meni jo vuosia suoraan sanottuna haaskuun noiden liikakilojen vankina kärvistellessä niin olisi vihdoin ollut kiva saada edes muutama ulkoisesti hyvä vuosi ennen kuin ikääntyminen alkaa näkyä kaikessa. Pinnallista varmasti enkä oikein osannut edes varautua tähän millään tavalla. En siihen että naama ja kaulan alue näyttäisi tältä enkä siihen että se häiritsisi näin paljon.

Vierailija
15/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩‍🦱

Vierailija
16/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tuijotat älylaitteita pää eteenpäin kumartuneena?

Vierailija
17/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa iässä pitäisi näyttää nuorelta? On ihan normaalia näyttää keski-ikäiseltä yli 45v iässä. Vai onko tavoitteenasi saada miesten huomiota? 

Vierailija
18/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta sekin on vähän plusmiinusnolla. 

Tätimäinen pyöreähkö/tasapaksu kroppa vanhentaa myös. 

Tuntuu menevän niin, että yli neli-viiskymppisenä voit valita, haluatko näyttää nuorekkaalta kropaltasi vai kasvoiltasi. Joko tai. Vain harva onnekas saa molemmat. 

Ap

Ja sitten voi myös kysyä itseltään, mikä pakko on näyttää mahdollisimman nuorekkaalta? 

Vierailija
19/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tuijotat älylaitteita pää eteenpäin kumartuneena?

Mun mummolla ja äidillä oli ihan samanlaiset heltat vaikka eivät olleet sekuntiakaan tuijottaneet älylaitteita elämänsä aikana. 

Vierailija
20/24 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun paino sama kuin 20 vuotiaana, on kasvot valahtaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan