Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?
Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?
Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.
M38
Millaista on täydellinen elämä sinun silmin katsottuna?
No tällä kyseisellä talo, mies, harrastukset, hyvä työ, varallisuutta.
Näin alkuun.
M38
Silti: hän voi haaveilla sinusta.
Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.N38
Haaveillahan voi, mutta kuten tässäkin ketjussa moni on kirjoittanut, harva edes haluaa mitään sen enempää.
Onko niin, että jos hän kertoisi jatkavansa avioliittoaan, mutta haluavansa seksisuhteeseen kanssasi, niin sinä et ottaisi tarjousta vastaan, vaan jatkaisit mielummin haaveilua hänestä? Sivusta
Ihastukseni sanoi minulle: Saat minut, mutta en voi luvata miten pitkäksi ajaksi. En ottanut, koska haave pysyy vierellä ikuisesti.
-eri
Olisin valinnut toisin, eihän toista ihmistä voi kuitenkaan koskaan omistaa...
Niin olisit. Minä olen edelleen tyytyväinen omaan valintaani. Jo toinen jo valmiiksi ajattelee, että ero on mahdollinen, niin ei hän ole minua varten. Hän etsii jotain muuta jo valmiiksi, ei minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikaisesti ja klassisesti lääkäriini. Siinä se syy onkin.
Siis kuinka usein te oikein tapaatte näitä lääkäreitä, jos ehditte kehitellä tunteita???
No, jos on joku sairaus joka kestää pitkään, esim polvi mikä operoidaan & kuntoutetaan...siinä ehtii ortopediin aika hyvin tutustua... esimerkiksi... ;)
Aikanaan ihastuin naapurin rouvaan. Kaunis, koulutettu ja älykäs. En osoittanut mitään mielenkiintoa häntä kohtaan koska olimme molemmat naimisissa tahoillamme ja katsoin että hän on statukseltaan minua ylempänä.
Ihastelin kauempaa, katselin kuinka hän kesällä pihallaan teki puutarhatöitä jne.
Sittemmin hän erosi. Kerran kävimme hänen eronsa jälkeen illalla syömässä,vanhan naapuruuden nimissä. Olin muuttanut pois paikkakunnalta.
Rinnakkaisluokan poikaan lukiosta. Tapasimme kerran ollessamme opiskelemassa samalla paikkakunnalla. Jonkin aikaa sen jälkeen tapasin myös nykyisen mieheni. En tiennyt, oliko poika varattu enkä viitsinyt kysyä, mutta tuosta tapaamisesta jäi sellainen olo, että meidän välillä voisi olla jotain. Yhä edelleen mietin, millaista elämä olisi voinut olla tämän pojan/miehen kanssa, vaikka tässä on mennyt aikaa yli kymmenen vuotta. En ole tästä kenellekään kertonut mutta asia on suorastaan jäänyt vaivaamaan.
Erääseen mieheen, joka töissä paikassa, jossa usein asioin. En kerro, koska olen parisuhteessa ja rakastan puolisoani. Ihastumisia tulee ja niiden kanssa on vain elettävä :)
En ole. Kerron kyllä ihastukseni.
Enemmän tätä lukevat nuorehkot kuin keski-ikäiset?!?!
Vierailija kirjoitti:
Hyi, keski-ikäiset tantat täällä ihastuu joihinkin nuoriin kolleihin.
Mitä pahaa siinä on jos vanhat tantat pyörittää nuoria jonneja?
Siskon mieheen. Aina kun luulen päässeeni yli ja näen hänet, tulee tunteet aina pintaan. Tunnen että ihastuminen on molempipuolista. Molemmat kuitenkin naimisissa niin ei siitä mitään tulisi. Silti haluaisin paljastaa tunteeni häntä kohtaan, kun tuntuu sille etten muuten voi päästää irti ja ehkä tämä ihastumisen tunnekin menisi pikku hiljaa pois. Ehkä teenkin niin seuraavan kerran kun tavataan.. :')
Vierailija kirjoitti:
Siskon mieheen. Aina kun luulen päässeeni yli ja näen hänet, tulee tunteet aina pintaan. Tunnen että ihastuminen on molempipuolista. Molemmat kuitenkin naimisissa niin ei siitä mitään tulisi. Silti haluaisin paljastaa tunteeni häntä kohtaan, kun tuntuu sille etten muuten voi päästää irti ja ehkä tämä ihastumisen tunnekin menisi pikku hiljaa pois. Ehkä teenkin niin seuraavan kerran kun tavataan.. :')
Hyi helvetti. Siinä vasta sisko. Minäminäminä ja mun tunteet.
Moneenkin päiväkoti isiin, kaupan kassaan, lasteni kavereiden isään, kahteenkin.
Ihastukseni sanoi minulle: Saat minut, mutta en voi luvata miten pitkäksi ajaksi. En ottanut, koska haave pysyy vierellä ikuisesti.
-eri