Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?
Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?
Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!
Kommentit (211)
Kiitos. Näitä on mahtavaa lukea. Ihastuminen on täysin normaalia ja jopa eheyttävä ja voimaannuttava kokemus esim.vaikeassa elämäntilanteessa.
Joskus pohdin - kun monen tilanne on se ettei kehtaa/halua/uskalla kertoa kohteelle tunteitaan jostain syystä - että miten monta rakkaustarinaa jääkään syntymättä pelon vuoksi... Itsellänikin on ollut tällaisia tilanteita, etten ole ”voinut” kertoa. Syystä tai toisesta.
Ap
Yhteen asiakkaaseen. Kuormasta ei syödä ja molemmat ollaan tahoillamme naimisissa
Olen edelleen vähän ihastunut nuoruuden ihastukseeni. Ollaan satunnaisesti tekemisissä yhteisten kavereiden kautta ja hauskaa on edelleen. Aina tulee mieleen eräs ihana ilta uimarannalla ja jatkot hänen luonaan... Mutta mennyt on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.
M38
Millaista on täydellinen elämä sinun silmin katsottuna?
No tällä kyseisellä talo, mies, harrastukset, hyvä työ, varallisuutta.
Näin alkuun.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.
M38
Näin alkuun.
M38
Silti: hän voi haaveilla sinusta.
Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta ap tuntuisi, jos joku tyyppi vaikka työpaikalla tulisi kertomaan ihastuneensa sinuun, jos sinä et tuntisi häntä kohtaan samoin. Olisitko imarreltu vai kiusaantunut. Minä en ainakaan aio ottaa sitä riskiä, että ihastukseni kohde olisi tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Kiusaantunut.
Olen töissä, en treffeillä. Juttelen kaikille ja olisi kauheaa jos jollain ei pysy mopo käsissä vaan alkaa kuvittelemaan joutavia.
Nainen miesvaltausella alalla
Mäkin olen nainen miesvaltaisella alalla, ja kaikenlaisia ihastumisia ja ehdottelujakin tulee ja menee, oon itse antanut ja saanut pakkeja ja joskus on päädytty sänkyyn tai suhteeseenkin. Työt on kuitenkin aina hoituneet, eikä noista kukaan mitään numeroa tee. Treffeillä en osaa käydä, kun aina on vaan tunne että kohta lähdetään takaisin töihin :D
En kerro koska haluisin sen toisen kertovan ensin. Hymyillään ja katsellaan toisiamme mutta siihen jäänyt. Toisaalta olen kyyninen pazka, jos mies kysyisi kahville ajatelisin heti että haluaa piparia. Jää siis tähän hymy katse linjaan.
Työkaveriin. En kerro koska ollaan molemmat perheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Näitä on mahtavaa lukea. Ihastuminen on täysin normaalia ja jopa eheyttävä ja voimaannuttava kokemus esim.vaikeassa elämäntilanteessa.
Joskus pohdin - kun monen tilanne on se ettei kehtaa/halua/uskalla kertoa kohteelle tunteitaan jostain syystä - että miten monta rakkaustarinaa jääkään syntymättä pelon vuoksi... Itsellänikin on ollut tällaisia tilanteita, etten ole ”voinut” kertoa. Syystä tai toisesta.
Ap
Mä kovasti odotan tuota eheyttävää vaikutusta. Tällä hetkellä tuntuu, että ihastuminen tekee vaikeasta elämäntilanteesta vielä vaikeampaa, koska se saa minut ymmärtämään, että minua varten ei rakkautta tästä maailmasta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Näin alkuun.
M38
Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.N38
Olipa yllättävää, että lääkäri. Kas kun ei lentäjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Näin alkuun.
M38
Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.N38
Tuskimpa, täysin yksipuolista on.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei rakkaustarinaa synny vaikka kertoisikin, jos tunne on yksipuolinen kuten usein on.
Vierailija kirjoitti:
Mun gynekologiin. Ja en ikinä voisi tunnustaa tätä tai en voisi käydä enää vastaanotolla!
Siis käytkö viikoittain tai jotain, että tämmönen ihastus pysyy yllä??
Asiakkaaseen. Ei ole tullut sopivaa hetkeä ilmaista asiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Näin alkuun.
M38
Tuskimpa, täysin yksipuolista on.
M38
Mistä tiedät? Oletko varma...?
Olen töissä päiväkodissa ja olen korviani myöten ihastunut erään lapsen isään... On naimisissa. Minä eronnut, joten... Mutta ehkä ei kuitenkaan...
Niinpä ja ne kannattaakin pitää omana tietonaan, mitä turhaan pahoittaa toisen mieltä. Minun entinen mieskaverini on muistanut kertoa minulle, miten hän on ihastunut milloin kehenkin, työkaveriin tai johonkin työmaaruokalan kassamyyjään. Nykyisin ollaan enää kavereita. Vaikka ymmärränkin ihastumiset, niin kumppanini ihastumiset loukkaavat kaikesta huolimatta. Minun kiinnostukseni häntä kohtaan lopahti.