Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?

Vierailija
19.12.2020 |

Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?

Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keneenkään, salaa tai julkisesti. Onhan se joskus kivaa olla salaa ihastunut. Mutta en minä mitään suhdetta tai edes deittailua halua, joten miksi ihmeessä kertoisin.

Vierailija
22/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta ap tuntuisi, jos joku tyyppi vaikka työpaikalla tulisi kertomaan ihastuneensa sinuun, jos sinä et tuntisi häntä kohtaan samoin. Olisitko imarreltu vai kiusaantunut. Minä en ainakaan aio ottaa sitä riskiä, että ihastukseni kohde olisi tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä susta ap tuntuisi, jos joku tyyppi vaikka työpaikalla tulisi kertomaan ihastuneensa sinuun, jos sinä et tuntisi häntä kohtaan samoin. Olisitko imarreltu vai kiusaantunut. Minä en ainakaan aio ottaa sitä riskiä, että ihastukseni kohde olisi tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Olisin imarreltu.

Ap

Vierailija
24/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen julkkikseen.  Olen jotain epätoivoisia viestejä laittanut ja kasvotusten olisin vain joku fani, joka punastelee ja hihittelee. Hyvät käteenvedot saan hänestä. Se riittää. Hyvä niin.

Vierailija
25/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehenkään. Tosin juoruilijat kuvittelee ties mitä. Ei kannata uskoa juoruja, vaikka niiden puhuja olisi sun mielestä viisas.

Nykyään ei saisi edes omata hyviä tapoja ja saman työpaikan työkaveria moikata kun kuvitellaan että se tarkottaa jotain muuta kuin moikkausta.

Tämä 💯

Vierailija
26/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen vanhempaan naimisissa olevaan mieheen. Eipä siinä viitsi oikein mitään tehdä. Luulisi tosin että tajunnut itsekin katseesta ja hymystä. 😬

Vierailija
27/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaantunut.

Olen töissä, en treffeillä. Juttelen kaikille ja olisi kauheaa jos jollain ei pysy mopo käsissä vaan alkaa kuvittelemaan joutavia.

Nainen miesvaltausella alalla

Vierailija
28/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaantunut.

Olen töissä, en treffeillä. Juttelen kaikille ja olisi kauheaa jos jollain ei pysy mopo käsissä vaan alkaa kuvittelemaan joutavia.

Nainen miesvaltausella alalla

Vierailija
29/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen isään :D Ja ennen kuin tuomitsette, siis en ikinä haluaisi hänen kanssaan mitään ja rakastan miestäni ylikaiken. Isä vaan sattuu jotenkin olemaan vielä itsevarmempi ja hauskempi versio miehestäni (toki iän mukana karismaa tulee ihmiselle sukupuolesta riippumatta usein lisää)...

Hänen isänsä on myös pt ja erittäin kovassa kunnossa.. Tätä asiaa ei paranna sekään, että mieheni näki kerran unta, että petin häntä hänen isänsä kanssa. Isä on nimittäin joskus olllut kova naistenmies ja jopa harrastanut seksiä mieheni entisen tyttöystävän kanssa.

Eli tällaista :D Kevyttä sunnuntaitarinaa.

Onneksi kuitenkin rakkaus mieheeni on niin vahvaa, että en ikinä pettäisi häntä. Ja varsinkaan isän kanssa.

Vierailija
30/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaaseen ystävääni. En halua pilata ystävyyttä kertomalla.

Vierailija
31/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaaseen ystävääni. Hän mies, minä nainen. En voi koskaan kertoa tätä koska hän on sataprosenttisesti friendzonettanut minut eikä sieltä ole poispääsyä. Kertoo aina naisseikkailuistaan mulle ja mä kuuntelen kiltisti. Halaa ja pussaa poskelle ja sanoo että ihanaa kun on näin hyvä ystävä ilman minkäänlaista seksuaalista jännitettä. O.o

Vierailija
32/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pikkuveljeen. Ja en tietenkään kerro. Ihminen voi ihastua vaikka olisi suhteessa, mutta ei sille tarvitse tehdä mitään. Rakastan kuitenkin vain miestäni.

Vierailija
33/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen isään :D Ja ennen kuin tuomitsette, siis en ikinä haluaisi hänen kanssaan mitään ja rakastan miestäni ylikaiken. Isä vaan sattuu jotenkin olemaan vielä itsevarmempi ja hauskempi versio miehestäni (toki iän mukana karismaa tulee ihmiselle sukupuolesta riippumatta usein lisää)...

Hänen isänsä on myös pt ja erittäin kovassa kunnossa.. Tätä asiaa ei paranna sekään, että mieheni näki kerran unta, että petin häntä hänen isänsä kanssa. Isä on nimittäin joskus olllut kova naistenmies ja jopa harrastanut seksiä mieheni entisen tyttöystävän kanssa.

Eli tällaista :D Kevyttä sunnuntaitarinaa.

Onneksi kuitenkin rakkaus mieheeni on niin vahvaa, että en ikinä pettäisi häntä. Ja varsinkaan isän kanssa.

Koita ehdottaa kimppakivaa.

Vierailija
34/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.

M38

Vierailija
35/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen ihanaan mieheen, joka sattuu olemaan vapaakin. Itse olen onnellisesti naimisissa, enkä aio todellakaan erota, pettää tai edes kertoa mitään ihastuksen kohteelle. Ihastuksia tulee ja menee, kun on pitkässä avioliitossa. Ei niiden varaan kannata mitään rakennella. Olen huomannut että jos on poikkeuksellisen tylsä elämänvaihe (kotiäitiys, nyt korona ja teen töitä kotona), niin mielikuvitus lähtee lentoon ja sitten tulee tämmöisiä ihastumisen tunteita ja romanttisia kuvitelmia. 

Vierailija
36/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla yhteen naiseen. Ei ole vain kaunis ulkokuori, vaan sellainen aika jämptin oloinen ja kohtelias ja itsevarma. Joku mies yritti iskeä häbtä mauttomasti ja nainen vain sanoi että " kiitos pyynnöstäsi, mutta ei ole mun tapaista lähteä salilta kenenkään mukaan". En tiedä, jotain säkenöivää hänessä on.

Mutta rakastan silti vaimoani. En petä enkä tee ihastuneisuudelleni mitään.

Vierailija
37/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen isi mieheen. En tietenkään kerro, olen itsekin naimisissa.

Vierailija
38/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äidin miesystävään. En kerro, koska ihastumista tulee ja menee välillä.

Vierailija
39/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.

M38

Millaista on täydellinen elämä sinun silmin katsottuna?

Vierailija
40/211 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä iha vähä oon pihkas yhtee videopelihahmoon… Juu, meen häpee nurkkaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi