Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?
Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?
Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!
Kommentit (211)
Mun gynekologiin. Ja en ikinä voisi tunnustaa tätä tai en voisi käydä enää vastaanotolla!
En kerro. Omatuntoni on kevyt kuin enkelin siipi...
Vanhempi entinen pomoni. Edelleen sama työpaikka. Siinäpä se syy + hän naimisissa.
En kerro. Esteenä kertomiselle on ujous ja riittämättömyyden tunne sekä 20 vuoden ikäero. Onhan siinä jo.
Vanhanaikaisesti ja klassisesti lääkäriini. Siinä se syy onkin.
Lapseni pk-hoitajaan. En todellakaan ala ehdotella mitään pk:n pihalla ja lisäksi hän on minua reilusti nuorempi.
Ihastuin minua 19 vuotta nuorempaan amerikkalaiseen, jonka kanssa olin paljon tekemisissä töiden vuoksi. Kesti todella pitkään, ennen kuin pääsin räpistelemään irti tuosta tunteesta.
Ja esteenä toisaan se, että olin jo naimisissa, minulla on lapsia ja tyyppi oli niin paljon nuorempi. Ei mitään onnistumisen mahdollisuuksia olisi ollut.
Mielikuvitusmieheeni, se vain kävisi koppavaksi jos kertoisin, joten en kerro.
Hyvään ystävääni. Vaikka me joskus humalassa ollaan suudeltu niin hän on silti naimissa tahollaan eikä sille voi mitään.
En kehenkään. Tosin juoruilijat kuvittelee ties mitä. Ei kannata uskoa juoruja, vaikka niiden puhuja olisi sun mielestä viisas.
Nykyään ei saisi edes omata hyviä tapoja ja saman työpaikan työkaveria moikata kun kuvitellaan että se tarkottaa jotain muuta kuin moikkausta.
Yleensä on viisainta pitää päänsä kiinni. Tilanne harvoin on sellainen, että mitään suhdetta voisi syntyä. Tai jos syntyisi, se olisi väärin.
Yhteen ystävääni. En tietenkään kerro, koska en halua pilata ystävyyttä.
Katri Kulmuniin, himoitsen niitä isoja lolloja.
Veljeni hyvään kaveriin. En uskoisi että veli pitäisi tästä jos saisi tietää.
Kaverini isään. Se on 55 vuotiaanakin komea ja tyylikäs.. ja mitkä käsivarret. Uuuh...
Entiseen työkaveriin. En voi kertoa, sillä olen itse suhteessa ja hän myös. Olen ollut ihastunut jo 10 vuotta. :D Säälittävää ehkä mutta minkäs teet.
Olen ihastunut (entiseen) esimieheeni. Olemme kummatkin naisia. Hän on perheenäiti ja naimisissa miehen kanssa. Ihan hirveä tilanne.
Turha sitä omaa ihastusta on maailmalle julistaa, jos tietää että se on yksipuolista.
Eikö toi yksi lässytysketju riitä?